Saturday 11 February 2012

Inspirational Quotes over Life

Leven is een avontuurlijke reis die is vol vele ups en downs. Vele malen in leven, komen we aangezicht tot aangezicht met een situatie die ons meeneemt diep in de afgronden van depressie en mislukking. Maar inspirerende citaten over leven terug brengen de verloren hoop en motiveren ons harder proberen en kom uit onze zelfgemaakte abysms van negativiteit. Deze inspirerende citaten over het leven en inspirerende uitspraken zijn niet alleen handig voor degenen die verloren hebben hoop, maar ook voor diegenen die behoefte hebben aan een verklaring dat zal ze vastberadener dan ooit tevoren. Zo inspirerend gezegden en inspirerende citaten zijn niet alleen woorden, maar ze zijn parels van wijsheid die je helpen ga vooruit in het leven en zet het verleden achter. Laat eens een kijkje bij enkele inspirerende citaten over het leven die u zullen helpen vistuig up voor een succesvolle en heldere leven vooruit.
Inspirational Quotes over Life door Famous Persoonlijkheden
Onze houding tegenover leven bepaalt leven attitude tegenover ons. ~ Earl Nightingale
Het geheim van de verwezenlijking is het houden van een foto van een succesvol resultaat in de geest. ~ Thoreau
Wat je ook kan doen, of droom je kunt, begin eraan.Stoutmoedigheid heeft genialiteit, macht en magie in zich. ~ Goethe
Ik zal niet overlevering verantwoordelijkheid voor mijn leven en mijn acties. ~ Johannes Enoch Powell
Ik sliep en droomde dat leven was Joy./ Ik werd wakker en zag dat het leven plicht was./ I gehandeld en ziet, Duty was Joy. ~ Rabindranath Tagore
De waarheid zal u vrijmaken. ~ De bijbel, Johannes 8:32
Er is geen dergelijk ding in iemands leven als een onbelangrijke dag. ~ Alexander Woollcott
Ik zal niet sterven één ongeleefde leven. Ik zal niet woon in valangst of; vangen brand. Ik kies te bewonen mijn dagen, zodat mijn levensonderhoud aan mij openen, maken me minder bang, meer toegankelijk, aan mijn hart losser totdat het een vleugel, een toorts, een belofte. Ik kiezen om mijn significantie risico; zo te leven dat wat tot mij komt als zaad gaat naar de volgende terwijl bloesem en dat wie komt mij als bloesem, gaat als fruit. ~ Dawna Markova
Wees blij van leven, want dit geeft u de kans om liefde en om werk en te spelen en te opkijken op de sterren. ~ Henry Van Dyke
Niet laten leven ontmoedigen u; iedereen die kreeg waar hij is moest beginnen waar hij was. ~ Richard Evans
Leven is te kort om weinig. ~ Benjamin Disraeli
Te veel mensen denken aan veiligheid in plaats van kans. Ze lijken banger voor het leven dan de dood. ~ James F. Byrnes
Verkrijg drukke livin 'of ontvang drukke dyin'. ~ Morgan Freeman als Red in The Shawshank Redemption.
Leven is niet wat je wilt worden, het is wat je maken geworden. ~ Anthony Ryan
Leven is iets als een trompet. Als je niet niets in, krijgt u geen iets uit. ~ William Christopher Handy
Probeer niet te een man van succes maar een man van waarde geworden. ~ Albert Einstein
Inspiratie en genie - een en dezelfde. ~ Victor Hugo
Inspirerende Gezegden over Life
Mannen zijn geboren om te slagen, niet mislukken. ~ Henry David Thoreau
Mensen zelden zie de stopzetting en pijnlijke stappen waarin het meest onbeduidende succes wordt bereikt. ~ Anne Sullivan
Het woordenboek de enige plaats waar succes komt voordat werk. ~ Mark Twain
Ones beste succes komt na hun grootste teleurstellingen. Henry Ward Beecher
Succes is krijgen wat je wilt, en geluk is willen wat je krijgt. ~ Dave Gardner
De eerste en belangrijkste stap naar succes is de gevoel dat we kan slagen. ~ Nelson Boswell
Doen een beetje meer elke dag dan je denkt je kan. ~ Lowell Thomas
Alleen ik kan mijn leven veranderen. Niemand kan doen voor mij. ~ Carol Burnett
Succes komt vaak naar degenen die durven te handelen. Het gaat zelden de timide die ooit bang de gevolgen. ~ Jawaharlal Nehru
Nu is geen tijd te denken van wat je niet hebben. Denken aan wat je kunt doen met wat er is. ~ Ernest Hemingway
Mensen beginnen te succesvol geworden de minuut zij besluiten worden. ~ Harvey MacKay
U kunt lezen sommige inspirerende Life Quotes met een lichtere nemen op het leven in grappige inspirerende citaten. U kunt zelfs een aantal goede inspirerende citaten in het artikel over inspirerende citaten voor moeilijke tijden.
Deze waren een paar inspirerende citaten over leven en inspirerende gezegdes, die u zullen helpen te blijven bewegen in het leven. Het idee om te lezen een inspirerend citaat is te begrijpen de mantra van succesvolle mensen die hen helpt succesvol te zijn in wat ze doen. Leven is niet een bed van rozen dat klopt, maar wat is de plezier in leven waar je krijgen wat je wilt zonder enige avontuur. Ik hoop deze woorden van wijsheid je motiveren ten leven te kijken met een verschillende nemen. Herinneren, net zoals Babe Ruth zegt, Je gewoon can't beat de persoon die nooit opgeeft.

No comments:

Post a Comment