Thursday 16 February 2012

Slow Love Songs

Het buiten regent en uw plannen voor een romantische picknick bij uw geliefde lag in duigen. En er is negativiteit rondom het huis als de prachtige weekend gepland gaat worden geruïneerd en voordat je het weet, ben je weer terug aan het werk en hebben een waardeloze week morren over hoe regens perfect samenvallen met feestdagen verpest ze, terwijl op Aanwezig zijn alle rozen en zonneschijn. Terwijl je zou kunnen jezelf onderdompelen in deze zelfmedelijden negativiteit, dan zou ik liever dat u het meeste uit uw dag binnenshuis. Dim de lichten, sluit de gordijnen, spelen sommige traag love songs en daar ga je!
Ik weet niet over de anderen, maar ik denk dat de top Slow Love nummers voor een geweldige luisterervaring make wanneer het regent of sneeuwt buiten. Ze maken me het gevoel een stuk beter over het leven. En hey, als je twee opties, de eerste, die klagen over alle ongelukkige externe omgeving spullen om je heen gebeurt, en de tweede hebben om het te nemen in uw pas en maak er het beste van een slechte situatie, zou ik zeker kiezen de seconde.
Dus heeft een regenachtige / besneeuwde dag een puinhoop van je plannen gemaakt? Extract je wraak en zeggen 'I Will Survive'. Doe de lichten uit en speel deze grootste langzame liefdesliedjes.
Populaire Slow Love Songs Lijst
Hallo ~ Lionel Richie
Making Love Out of Nothing At All ~ Air Supply
Annie's Song ~ John Denver
Let's Make A Night to Remember ~ Bryan Adams
Held ~ Enrique Iglesias
So Far Away ~ Dire Straits
Heaven ~ Bryan Adams
U ~ Blof
She Will Be Loved ~ Maroon 5
Love Will Keep Us Alive ~ Eagles
Addicted ~ Enrique Iglesias
Alles wat ik doe ~ Bryan Adams
Always ~ Bon Jovi
You're Beautiful ~ Blunt James
Iets stoms ~ Robbie Williams ft Nicole Kidman
The Scientist ~ Coldplay
Hey There Delilah ~ Plain White T's
Geduld ~ Guns N 'Roses
I Don't Wanna missen ~ Aerosmith
Ik wist dat ik van je hield ~ Savage Garden
Ik zal Volg je in de Dark ~ Death Cab for Cutie
Iris ~ Goo Goo Dolls
Ik daag je uit om ~ Switchfoot Move
Schaduw van de dag ~ van Linkin Park
Ze ~ Elvis Costello
My Heart Will Go On ~ Celine Dion
Truly Madly Deeply ~ Savage Garden
Als je zegt helemaal niets ~ Ronan Keating
Je bent nog steeds One ~ Shania Twain
Ik Net belde om te zeggen Ik hou van jou Stevie Wonder ~
Nothing's gonna My Love For You Change ~ Glenn Medeiros
Can't Help Falling in Love With You ~ Elvis Presley
Lees verder voor de meeste liefde songs lijsten. , R & B Love songs Good Love songs Modern Love songs trieste liefdesgeschiedenissen liedjes; Best Love Songs of All Time, dus dit waren enkele van de grootste Slow Love songs aller tijden. U kunt gewoon achterover leunen met uw dierbaren en laat deze artiesten serenade Je bent en verbeteren van je dag!

No comments:

Post a Comment