Monday 4 June 2012

Grappige Citaten en Gezegden

Humor is een groot wapen en het lezen van grappige citaten en gezegdes over het leven en alles wat daar bij hoort, geeft ons een zekere mate van luchthartigheid die kunnen dienen ons zeer goed. Er wordt gezegd dat het beste geschenk dat je iemand kunt geven is een gelegenheid om te lachen, en dit is helemaal waar. Velen van ons worden regelmatig verzanden door een veelheid van problemen en zorgen, en deze grappige citaten en gezegdes kan tijdelijk doen vergeten al onze angsten.
Grappige citaten en gezegden over Life, Life is hard, en hoe eerder je er wel aan wennen, hoe beter het zal zijn voor jou. In plaats van zorgen te maken over kleine dingen en piekeren over dingen die buiten je controle, probeer het zien van de grappige kant van de dingen. Lezen via deze echt grappig citaten en gezegden over het leven kan u helpen uw problemen op te lossen met een glimlach op je gezicht. ; Iedereen maakt fouten. De truc is om fouten te maken als niemand kijkt. ; Als alles lijkt goed te gaan, heb je natuurlijk over het hoofd gezien iets. ; Als alles is weg komt, je bent in de verkeerde baan. ; God, als ik niet kan hebben wat ik wil, laat me wil wat ik heb. ; Cheer up, het ergste moet nog komen. ; Dat zijn mijn principes, en als je ze niet leuk, goed .... Ik heb anderen. ; Wanneer je op mijn leeftijd het leven lijkt weinig meer dan een lange mars van en naar het toilet. ; Je probeerde je best en je mislukte jammerlijk. De les is 'nooit proberen'. ; Eerlijkheid is het beste beleid. Maar krankzinnigheid is de beste verdediging. ; Ambitie is een zwak excuus voor het niet genoeg verstand te lui. Zie ook de volgende tekst:; Funny Quotes Over Leven; Komisch Quotes op het leven; Funny Quotes en Gezegden over het werk; Een baan is iets wat iedereen moet doen, maar niet iedereen kan houden. De toepassing van enige humor hier lijkt misschien een beetje stresserend voor sommige mensen, maar het werkt als een charme. Lees deze echt grappige quotes en gezegdes over het werk, om te weten wat ik bedoel. ; Veel mensen stoppen op zoek naar werk als ze een baan vinden. ; Ze zeggen dat harde werk nooit iemand pijn doet, maar waarom nemen een kans? ; Ik hou van werken. Het boeit me. Ik zit te staren er uren. ; De beloning voor goed werk is de mogelijkheid om meer te doen. ; Mensen zijn nog steeds bereid zijn om een ​​eerlijke dag werk te doen. Het probleem is willen ze een week betalen. ; Ik probeer altijd om de extra mijl te gaan op het werk, maar mijn baas altijd vindt me en brengt me terug. , Ik kom altijd te laat op kantoor, maar ik make-up voor hem door het verlaten vroeg. ; Elke dag sta ik op en kijk door de Forbes lijst van rijkste mensen in Amerika. Als ik er niet bij, ik gaan werken. ; Conway's Law - In elke organisatie is er altijd wel iemand die weet wat er gaande is. Deze persoon moet worden ontslagen. ; Ham en eieren - Een dag werk voor een kip, een levenslange verbintenis voor een varken. ; Funny Quotes Over mannen, de strijd tussen de seksen woedt eindeloos. Lees deze grappige citaten en gezegdes over mannen om te lachen. ; Achter elke succesvolle man is er een verraste vrouw. ; Alle mensen zijn niet dakloos, maar sommige mannen zijn huis, minder dan anderen. ; De beste manier om een ​​man om iets te doen te krijgen, is suggereren dat hij is te oud voor is. ; Waarom mannen als intelligente vrouwen? Omdat tegenpolen elkaar aantrekken. ; Tachtig procent van de getrouwde mannen cheat in Amerika. De rest cheat in Europa. ; Funny Quotes en Gezegden over vrouwen Zelfs vrouwen zijn niet gespaard in deze eindeloze strijd van gijpen en sarcasme. Deze grappige uitspraken over vrouwen zal de weegschaal in evenwicht een beetje. ; Als vrouwen niet zou bestaan, al het geld in de wereld zou geen betekenis hebben. ; Er zijn 2 theorieën ruzie met een vrouw. Noch een werkt. ; Vrouwen hebben een passie voor wiskunde. Zij verdelen hun leeftijd in de helft, het dubbele van de prijs van hun kleren, en altijd ten minste 5 jaar toe te voegen aan de leeftijd van hun beste vriend. ; Brigands eis uw geld of je leven, vrouwen eisen beide. ; Meisjes hebben een oneerlijk voordeel ten opzichte van mannen, als ze niet kunnen krijgen wat ze willen door slim, ze kunnen het krijgen door te dom. ; Funny Quotes en Gezegden over de liefde, Liefde is een zeer overweldigend gevoel en maakt mensen vrij ernstig en eenzaam vele malen. Bekijken dit gevoel met een vleugje humor nuttig kan zijn. Lees deze grappige citaten en uitspraken over de liefde een gevoel voor humor te ontwikkelen. ; Een man is al half verliefd op een vrouw die luistert naar hem. ; U kunt een prijskaartje niet op liefde. Maar je kunt op alle bijbehorende accessoires. , Ik was misselijk en tintelend allemaal voorbij. Ik was zowel in de liefde of had ik pokken. ; Als liefde het antwoord is, kan je de vraag herformuleren? ; Maak geen liefde door het tuinhek. Liefde is blind, maar de buren niet. ; Man houdt van kleine en vaak. Vrouw die veel en zelden. ; Hoewel geld koopt geen liefde, het brengt je in een grote onderhandelingspositie. Zie ook de volgende tekst:; Funny Quotes over de liefde, Funny Love Quotes; Funny Quotes en Gezegden Over Vrienden; Vriendschap is een heilige band tussen mensen, maar niet een die is beroofd van humor. Lees deze grappige uitspraken over vriendschap aan de lichtere kant van vriendschap zien. ; Liefde is blind. Vriendschap probeert niet kennisgeving aan. ; De beste tijd om vrienden te maken is voordat je ze nodig hebt. ; Vrienden komen en gaan, maar vijanden accumuleren. ; Een goede vriend kan je vertellen wat er aan de hand met u in een minuut. Hij kan een dergelijke goede vriend niet lijken na te vertellen. , Ik kan niet vergeven mijn vrienden om te sterven, ik weet niet deze verdwijnende daden van hen te vinden op alle amusant. ; Echte vrienden steken je in de voorkant. Zie ook de volgende tekst:; Funny Friendship Quotes; Funny Best Friend Quotes; Funny Quotes en Gezegden van Films, Films zijn de beste bron om grappige quotes en gezegdes uit te halen. Vind je een eindeloze reeks van echt leuke dingen van films. Dus steekproef een aantal van deze hilarische film quotes:; Evil zal altijd zegevieren over goede zaak, omdat goed is dom. ; Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Ik ben schizofreen, en zo ben ik; heren kan je niet vechten hier. Dit is de War Room. ; Je zou een sluwe linguïst, maar ik ben een meester debater. ; Je weet wat de problemen over het echte leven is? Er is geen gevaar muziek. ; Als ik niet terug ben in 5 minuten .... langer wachten. ; Het is verbazingwekkend de duidelijkheid die wordt geleverd met psychotische jaloezie. ; Word lid van het leger, bezoek exotische plaatsen, ontmoet vreemde mensen, dan ze te doden. , Ik doe dit niet te misbruiken te nemen van je. Ik heb honderden mensen sterven aan misbruik van mij. ; Aan het eind van de dag humor is wat gaat u door te trekken. Er zijn veel omstandigheden waar u kunt voelen dat het leven geen betekenis heeft, of dat dingen niet kon erger. Net brace jezelf in dergelijke situaties, en reciteren enkele grappige citaten en gezegdes en u zult zich beter voelt in een mum van tijd.

No comments:

Post a Comment