Tuesday 12 June 2012

Sad Life Quotes

Hoewel een perfect leven van geluk is wat iedereen bidt voor, ons leven niet compleet zijn zonder verdriet. Het is een onderdeel van ons bestaan ​​en een noodzakelijke factor die maakt ons volwassen als individuen. Verdriet helpt bij het accepteren alsook waarderen dingen die we kunnen vanzelfsprekend in ons leven, anders. Er wordt ook gezegd dat het gevoel van verdriet brengt ons dichter bij God als de meeste mensen herinneren zich God de meest wanneer ze gaan door moeilijke tijden. Vandaar dat, ook al verdriet is niet een wenselijke dingen in het leven, is het belangrijk omdat het wordt beschouwd als God's manier van lesgeven ons nederigheid zijn. Met dit in gedachten, hier heb ik geprobeerd samen te brengen een treurig leven citaten die deze universele gevoel van droefheid zal uitleggen op een betere manier. Laten we een kijkje nemen op enkele van de trieste citaten over het leven.
Trieste leven quotes
Verdriet vliegt weg op de vleugels van de tijd. - Jean de La Fontaine
Ik weet niet of ik beter of gewoon gebruikt om de pijn. - Anoniem
Niemand wordt graag als je ellendig, dus je kan net zo goed gelukkig zijn. - Anoniem
Achter mijn glimlach is alles wat je nooit zult begrijpen. - Anoniem
Het zuigt om alleen te zijn, zelfs als er mensen om je heen. - Scrubs
Ik word wakker en denk dromen echt zijn. Ik slaap dus ik hoef niet te voelen. - Anoniem
De tragedie van leven is niet dat het eindigt zoo spoedig, maar dat we zo lang wachten om het beginnen. - WM Lewis
Voor alle trieste woorden van tong en pen, de droevigste zijn deze: 'Het zou kunnen zijn'. - Anoniem
Woorden kwetsen meer dan iets anders kan, want ze duren, soms voor altijd. - Anoniem
Ik wil verdwalen uit mijn leven, soms zitten aan de zijkant en kijken naar de wereld gaat door, ik wil om te verdwalen, en ik weet niet waarom. - Anoniem
Ik heb geleerd het duurt jaren om vertrouwen te wekken, maar slechts enkele seconden om het te vernietigen. - Anoniem
Ik heb niet willen toegeven. Het was gemakkelijker om te liegen. Verberg de pijn en leegte te glimlachen in plaats van huilen. - Anoniem
Niet alle littekens laten zien, niet alle wonden te helen. Soms kan je niet altijd de pijn te zien dat iemand zich voelt. - Anoniem
Begin is eng. Eindes zijn meestal triest, maar het is het midden, dat het meest telt. - Sandra Bullock, Hope Floats
Elke ochtend krijgt u op en zette op een valse glimlach ... maar wat als op een ochtend je niet? Zou iemand opgevallen? - Anoniem
Een gouden hart stopte met kloppen, werkt handen gingen om te rusten. Hij brak vele harten te bewijzen aan ons, neemt hij alleen de beste. - Anoniem
Het leven doet geen pijn totdat je denken over hoeveel dingen zijn veranderd, die je hebt verloren langs de weg, en hoeveel het was jouw schuld. - Anoniem
Heb je ooit mijn leven geleefd, heb je ooit bracht een minuut in mijn schoenen? Als u nog niet, dan vertel me waarom je over mij oordelen als jij. - Anoniem
Het is moeilijk om vast te houden aan iets dat je weet nooit de jouwe op welke wijze dan je denkt van, je hoeft alleen te leren los te laten en het feit onder ogen zien dat, terwijl goede dingen duren nooit .. sommige niet eens beginnen ... - Anoniem
Teardrops langzaam af uit mijn ogen als ik kijk naar de hemel, en ik vraag hoe kom het leven houdt me recht doorgeven door. Ik vraag me af waarom ik niet kan ontsnappen, is dit mijn lot? Om altijd ongelukkig en hoe lang moet ik wachten ... - Anoniem
Heb je ooit voelde me zo alleen en niets zinvol? Nou dat is hoe ik me voel nu ...Ik voel me alsof ik alles geconfronteerd met mezelf, met niets dan tranen en een nep glimlach ... - Anoniem
We genieten van de warmte, want we zijn koud. We waarderen het licht, want we zijn in het donker. Op dezelfde manier kunnen we vreugde ervaren, want we hebben met verdriet. - Anoniem
Beroemde Sad Quotes
Zij die met tranen zaaien, zullen met gejuich maaien .- Psalmen
Harten zal nooit praktische totdat ze gemaakt onbreekbaar. - De Tovenaar van Oz
Er is geen groter verdriet dan te herinneren in de ellende van de tijd waarin we gelukkig waren. - Dante
Hoe droevig om een ​​vader met geld en geen vreugde te zien. De man studeerde economie, maar nooit gestudeerd geluk. - Jim Rohn
Ooit heeft geweest dat liefde niet kent zijn eigen diepte totdat de uur van scheiding. - Khalil Gibran
Het meest trieste samenvatting van een leven bevat drie beschrijvingen: zou kunnen hebben, zou kunnen hebben, en dient te hebben. - Louis E. Boone
Ik heb zelden na te denken over mijn beperkingen, en ze nooit mij ongelukkig maken. Misschien is er slechts een vleugje van verlangen in tijden, maar het is vaag, als een wind tussen de bloemen. - Helen Keller
Clowns draag een gezicht dat met opzet is geschilderd, zodat op hen lijken ze gelukkig of verdrietig. Wat voor soort van masker draag je vandaag? - Anoniem
Het is een tijd waarin de geest is ingetogen en triest, men weet niet waarom, wanneer het verleden een storm-swept verlatenheid, het leven van een ijdelheid en een last, en de toekomst maar een manier om de dood lijkt. - Mark Twain
Er zijn zo veel nachten dagen, en de een is net zo lang als de andere in de loop van het jaar. Zelfs een gelukkig leven kan niet zonder een zekere mate van duisternis, en het woord 'happy' zou zijn betekenis verliezen als het niet in evenwicht gehouden door verdriet. - Carl Jung
Je mag graag meer over lezen:; Beroemde Sad Quotes; Sad Quotes over de liefde, Dit zijn enkele van de trieste leven citaten legt uit dat verdriet is iets dat ieder mens heeft ervaren. Echter, verdriet is altijd gevolgd door geluk en zelfs in de momenten van extreem verdriet, is het belangrijk om te blijven hoopvol.

No comments:

Post a Comment