Tuesday 12 June 2012

Remblokjes: Kosten van de remblokken

Ooit afgevraagd hoe een kleine kracht uitgeoefend door uw voet op een rem pedaal een 2000 pond auto tot stilstand brengt? Uw voet kan uiteraard niet uit te oefenen de benodigde kracht om de auto te stoppen. Er moet een systeem dat de druk van je voet op een voertuig van een dusdanige omvang te stoppen interpreteert. We noemen het het remsysteem, of gewoon, remmen. Vandaag hebben we allemaal de mond vol over auto's doet 0 tot 60 km, in minder dan 4 of zelfs 3 seconden. Maar heeft iemand nagedacht over een 60-0 km / h, in een paar seconden? Was serieus dacht dat ooit aan het remsysteem van de enorme versnelling match te maken? Ja, dat kan. De reminrichting technologie kreeg een schot in de arm in de late jaren '60 en vroege jaren '70, toen de minder efficiënte trommelremmen begon te vervangen door de meer krachtige schijfremmen, eerst in de high-end, high performance auto's, en later, in de algemene prestaties van voertuigen. Dit bracht de schijfrem componenten, voornamelijk remblokken, in de schijnwerpers. Naarmate de jaren gingen voorbij, was de remblokjes kosten wordt gezocht. Voordat de discussie over de kosten van de remblokken, laten we eerst in het werkingsprincipe van de remblokken.
Remblokjes: Principe van de arbeidstijd
Net als ieder ander remsysteem, schijfremmen kinetische energie van het draaiende wiel in thermische energie door wrijving. De belangrijkste component van de schijf remsysteem zijn de remblokken. Deze pads zijn in principe stalen platen met een hoge wrijvingsmateriaal op het gezicht dat wordt geconfronteerd met de rotor. Er zijn twee pads ondersteund door een remklauw tegenover elkaar, aan beide zijden van de rotor disc. Wanneer het rempedaal wordt ingedrukt, een hydraulisch mechanisme maakt de remklauw elkaar klemmen de twee pads op de roterende rotor disc, waardoor het tot stilstand komen en daarmee, het stoppen van het wiel roterende beweging. In dit proces, de wrijving van de twee remblokken op de rotor oppervlak produceert enorme hitte.
Bedrijfstemperatuur en wrijvingscoëfficiënt zijn twee zeer belangrijke kenmerken van de remblokken. Een pad met een lage bedrijfstemperatuur zal het best presteren bij lagere temperaturen, maar zal snel verdwijnen, waardoor de remblokken leven. Die met hoge temperaturen, de tijd nemen om opgewarmd en functie het meest efficiënt, en hebben een langere levensduur. Wrijvingscoëfficiënt bepaalt de remmen of bijten vermogen van de remblokken op de rotor. Hoe hoger de coëfficiënt, kan de rotatie sneller worden stopgezet, en hoe lager de coëfficiënt van wrijving, meer inspanning en tijd nodig is om het voertuig te stoppen. Meer wrijving veroorzaakt meer slijtage en van de rotor en de vermindering van het leven van de remblokken's traan.
Remblokken: Soorten
Remblokken met verschillende specificaties zijn nodig voor verschillende soorten gebruik. Remblokken zijn over het algemeen ingedeeld in vier types:; Semi Metallic: Deze remblokken zijn gedeeltelijk gemaakt van metaal, waar de metallic concentratie kan overal tussen 30% en 65%. Een dergelijk materiaal omvat typisch metaal wol (meestal staalwol), gemalen ijzer of koper vermengd met grafiet of anorganische vulstoffen en een frictie-verbeterend materiaal, dat helpt in goed verlijmen alle onderdelen. Remblokjes van deze materialen zijn duurzaam, maar hebben ze de neiging af te slijten de rotor sneller en zijn ook luidruchtig. ; Niet-Asbest Organic (NAO): Ook wel de biologische pads, deze zijn gemaakt van vezels van glas, koolstof of rubber. Als ze zijn gemaakt van vezelmateriaal, ze zijn zacht en stil tijdens het remmen. Maar dat doen ze niet langer duren, omdat er sneller slijtage en scheur in een dergelijk materiaal. ; Low-metalen NAO: Dit materiaal voor de remblokken is afgeleid van een eenvoudige organische type (NAO) van het materiaal, door het mengen van kleine hoeveelheden (niet meer dan 30%) van koper of staal vezels. Door dit te doen, is er verbetering in warmte-overdracht. Maar door de invoering van metaal, zoals remblokken de neiging om meer lawaai te maken. ; Ceramic: Zoals de naam suggereert, keramische vezels zijn de belangrijkste onderdelen van het keramische type remblokjes. Andere vitale onderdelen zijn verlijmen en vulmateriaal en kleine sporen van metaal, vooral ijzer. Keramische remblokken meer kosten dan een ander type en zijn stiller en bieden de beste Remkarakteristieken. Het dragen down van de remblokken en de rotor is veel minder in dit geval. ; Remblokken: Hoeveel Remblokken kosten?
Verwaarlozing van elke auto problemen kunnen last u met een heleboel auto's reparatie kosten. Dat geldt ook in geval van auto remproblemen. Het is belangrijk te weten wat de kosten van de remblokken. Idealiter zal een remblok kost minder dan $ 10 per stuk. Maar het is zeer raadzaam om een ​​paar van de remblokken te kopen samen met de remklauwen. Remklauw vervangen, samen met een paar remblokken, kosten ergens tussen de $ 15 tot $ 30 met de remklauwen. In geval van vervanging van de remblokken, is het verder geadviseerd om het te doen voor een paar wielen. Bijvoorbeeld, als u de remblokken te vervangen op het rechter voorwiel, moet je ook vervangen die op het linker voorwiel. Dit wordt gedaan om de uniformiteit te handhaven, want het is meer wenselijk als de remblokken aan beide zijden gelijkmatig slijten. Rotoren moeten ook vervangen worden, vooral als de remblokken zijn vaker vervangen, als nieuwere remblokken een negatieve invloed op de rotor disc. Rotorschijven kost overal van $ 35 tot $ 75 per wiel, afhankelijk van het type en de kwaliteit van de rotor. Dus, samen, zal de remschijven kostprijs idealiter minder dan $ 100. Kosten van de remblokken kan lijken te zijn betaalbaar, maar als je toevallig naar een service center voor een routine rem repair bezoeken, moet u wellicht de dop van een veel meer, ergens tussen de $ 200 tot $ 1000, afhankelijk van de conditie van de remblokken, rotors, remleidingen en de remblokken prijzen. Arbeidskosten kosten optellen om de tarieven verder doen stijgen.
De auto-prijzen zijn afhankelijk van vele factoren, deze behoren tot producten die de minst stabiele prijzen. Het is de belangrijkste reden voor voortdurende schommelingen in de kosten van de remblokken. Maar met moordende concurrentie in de huidige auto-industrie, de kosten van de remblokken altijd afgetopte en concurrerend, waardoor de eindgebruiker een stuk om uit te kiezen. Een andere manier om omlaag brengen van de onderhoudskosten, is om de reparatie zelf doen, met behulp van een gemakkelijk toegankelijk doe-het-zelf kit. Maar dit is niet aan te raden, zoals het remsysteem is een van de meest vitale functies, die je niet zou willen knoeien met. Bovendien kan ondeskundig onderhoud drastisch verminderen van de remblokken leven.
We kunnen zeker komen tot een conclusie dat de remmen van een auto zijn zeker zo belangrijk als de motor. Goed onderhoud en gedegen kennis van de remblokken kunnen de kosten enorm helpen u in plukt de beste prestaties van uw voertuig.

No comments:

Post a Comment