Sunday 8 April 2012

Hoe bent u in het Frans

Als Frankrijk is uw volgende vakantiebestemming, of je er bent bewegen, dan bent u waarschijnlijk het gevoel zowel opgewonden en angstig tegelijk. Verhuizen naar een nieuw land is een enorme stap, hoewel zelfs een bezoek aan een neemt een eerlijke deal van moed. Terwijl de ervaring is zeker de moeite waard, niet wetende de nationale taal kan een vrij grote hindernis voor genieten van de vakantie of het krijgen van nagekomen. Terwijl hij probeert om Frans te leren 's nachts wordt niet aangeraden, het oppakken van een paar woorden en zinnen alledaagse is een gemakkelijke manier om te beginnen met het leren van de taal. U kunt beginnen door te leren hoe om te zeggen 'how are you "in het Frans, die je zal toestaan ​​om beleefd te zijn als u een eenvoudige conversatie starter. Deze fundamentele woorden en zinnen zal ook u de kans geven om te bewegen en te bereiken basic klusjes tot u zich goed thuis in het Frans. Het antwoord op wat is 'how are you "in het Frans volgt hieronder.
Gemeenschappelijke Franse woorden en zinnen
Engels PhraseFrench equivalent; Hoe gaat het?Comment allez-vous?; Hoe gaat het? (Informele) Ça va?, Ik ben fineJe vais bien, Hi / byeSalut; Hallo / goede dag / goed morningBonjour; Goede eveningBonsoir; Goede nacht (alleen voor het slapen gaan) Bonne nuit; Please (formeel / informeel) s'il vous plaît / s'il te plaît, Dank u (heel erg) Merci (beaucoup); Je bent welcomeDe rien, ik ben sorryJe suis Desole (e); Ja / noOui / niet; Nice om te voldoen aan youEnchanté (e); Mister, Missus, MissMonsieur, Madame, Mademoiselle; Wat? PardonComment?; Waar is ... / Waar zijn ... ?Où est ... / Ou sont ...?; Hey / hier (formeel / informeel) TENEZ / Tiens, ik knowJe sais; Gefeliciteerd!Felicitaties!; God zegene u! (Formeel / informeel) Een vos souhaits!/ A tes souhaits!Wat is je naam? (Formele) Commentaar vous appelez-vous?Wat is je naam? (Informele) Tu t'appelles commentaar geven?: Mijn naam is ...Je m'appelle ..., Waar kom jij vandaan? (Formele) Vous êtes d'où?, Ik ben van ... Je suis de... / JE viens de ...Waar woon je? (Formele) Où habitez-vous?; Ik woon inch ..J'habite à ...; Spreek jij Frans? (Formele) Parlez-vous Français?; Ik spreek EnglishJe parle anglais, Hoe oud ben je? (Formele) Quel âge avez-vous?; Begrijp je dat? (Formeel / informeel) Comprenez-vous?/ Tu comprends?, Ik begrijp / ik niet comprends / je ne comprends pas understandJe; Kunt u spreken langzamer?Pouvez-vous parler plus lentement; Hoe zeg je ____ in het Frans?Reageren zegt-op ____ en français?Spreek je Nederlands?Parlez-vous anglais?; Kun je voor me vertalen?Pouvez-vous traduire pour moi?, Ik weet niet veel te spreken FrenchJe ne parle pas beaucoup de francais; Kunt u mij helpen aub?Pouvez-vous m'aider, s'il vous plait?; Ik heb een aantal informationJ'ai besoin d'informations, Mag ik het menu, alstublieft?J'ai besoin de renseignements, ik zou willen.Je voudrais ..., Ik zou graag wat coffeeJe voudrais du cafe, zie je in een klein whileA Tout à l'heure, zie je Latera Tout à l'heure, zie je soonA bientôt, zie je tomorrowA demain; Wat gebeurt er?Qu'est-ce qui se passe?; Het is geen probleem / 's alrightCe n'est pas grave, ik moet goJe dois y aller, ik hou van je (formele & Meervoud / informeel) Je vous aime / je t'aime, ik mis je (informeel) Tu me manques; This is mijn moeder en mijn fatherC'est ma mère et mon père;
Lees meer over weten:; Franse zinnen; beroemde Franse gezegden; Terwijl hoe iemand vragen, 'how are you "in het Frans' is makkelijk, zeggen dat het met de juiste uitspraak is het niet. De juiste manier om te zeggen hoe bent u in het Frans is 'Kom-Mohn tah-lay VOO'. U moet dit een beetje oefenen voordat je het af te rollen je tong precies goed. Deze zinnen moet zie je door je eerste week in Frankrijk, en kunt u de verandering te omarmen en genieten van alles dat de nieuwe ervaring te bieden heeft.

No comments:

Post a Comment