Saturday 21 April 2012

Thinking of You Quotes

Toen in de liefde, over het algemeen een persoon houdt op het denken van zijn geliefde 24 X 7! Hier zijn een aantal leuke grappige aan je denken Love Quotes, die gebruikt kan worden als je denken koersen voor kaarten voor die speciale persoon laten weten dat hij / zij wordt gedacht elke seconde! Lees meer over citaten over vermiste iemand.
Thinking of You Quotes en Gezegden
Alleen voor deze ene nacht Ik zal niet over je denk. Ik zal veel plezier, en lachen weer. En geniet van elke minuut. Morgen zal ik omgaan met de kater. - Anoniem.
Mijn gedachten zijn vrij om overal te gaan, maar het is verbazingwekkend hoe vaak ze het hoofd in jouw richting. - Anoniem.
Ik denk je voortdurend, of het nu met mijn verstand of mijn hart. - Albany Bach Reid.
Als ik een enkele bloem voor elke keer dat ik over je denk, kan ik altijd lopen in mijn tuin. - Claudia Gandhi
De vrije uiting van de hoop en aspiraties van een volk is de grootste en enige veiligheid in een gezonde samenleving. - Emma Goldman.
God begrijpt onze gebeden zelfs als we niet kunnen vinden van de woorden om ze te zeggen. - Anoniem.
Kan je altijd werk voor uw handen te doen.; Mei je zakken houden altijd een muntstuk of twee.; Moge de zon fel op je ruit.; Mei de regenboog volgen op elke regenbui;. Moge de hand van een vriend altijd dicht bij jou.; En moge God je hart vullen met vreugde, je op te vrolijken.; - Iers Blessing.
Ook al ben je niet hier en nergens te vinden, mijn hart zegt dat je hier bent en nog steeds overal te vinden. In ieder mens die sterft sterft met hem, zijn eerste sneeuw en vechten en kussen ... Mensen niet sterven, maar werelden sterven in hen. - John Greenleaf Whittier.
Misschien als je niet kunt krijgen dat iemand uit je hoofd, ze hoort te zijn; als we samen of wanneer we elkaar bent, ben je eerste in mijn gedachten en eerste in mijn hart. - Auteur - Anoniem.
Ik hoor je woorden over mijn lippen,, je zinnen die zijn geworden van mij,, Een deel van jullie is geworden mij; Door de gedachten van jou in mijn gedachten. - Van 'In mijn dromen', Sherry.
Een glimlach speelt op mijn gezicht, en toen ik de woorden te horen dat ik zeg,, Het is alsof een deel van jou,; met mij elke minuut van elke dag. - Anoniem.
Als u tevreden bent, ben ik gelukkig. Als je verdrietig bent, ik ben verdrietig. Als je eenzaam bent, bel me! - Anoniem.
Some More Love Quotes op Thinking of You
Ik denk aan jou, In mijn slapeloze eenzaamheid vanavond. Als het verkeerd om van je hou, dan is mijn hart net laat me niet juist zijn. 'Want ik ben verdronken in jou, En ik zal niet door, trek zonder jou aan mijn zijde. - Mariah Carey
De meeste mensen angst te ontdekken wanneer ze komen te sterven, dat ze nog nooit echt geleefd. - Henry David Thoreau.
Hoeveel mijn gedachten zijn bij u; Zoals je het gezicht van de komende dagen;; En liefde zal de echo van; De woorden die ik heb onuitgesproken.Anoniem
Als in plaats van een juweel, of zelfs een bloem, moeten we het geschenk van een liefdevolle gedachte geworpen in het hart van een vriend, dat zou geven als de engelen te geven. - George MacDonald.
Elke keer als je kijkt naar mij en me zien lachen, weet alleen dat ik denk aan jou! - Anoniem.
Als je moet houdt u zich tot uw kinderen, houd jezelf als een object les en niet als een voorbeeld.- Auteur: Sir Walter Besant Groot Gezegden.
Heb je ooit stoppen met te denken, en vergeten om opnieuw te beginnen? - AA Milne.
Hoe komt het zo laat zo snel?; Het is nacht voordat het 's middags.; December is hier voordat het juni.; Mijn hemel hoe de tijd heeft flewn.; Hoe kwam het zo laat zo snel?- Dr Seuss.
Neem de liefde, vermenigvuldig het met oneindigheid en neem het mee naar de diepten van eeuwig en je nog slechts een glimp van wat ik voel voor jou.
Hoe is het mogelijk om betekenis te vinden in een eindige wereld, gezien mijn taille en shirt maat?- Auteur: Woody Allen.
Het een goede zaak over het niet je te zien is dat ik schrijf je brieven. - Svetlana Alliluyeva.
Laat in de nacht, wanneer de hele wereld ligt te slapen, ik blijf je en denk aan jou. Ik wens op de sterren, dat ergens je bent, denkt te van mij. - Van song: Dreaming Of You.
Het is niet goed om mensen die al pretenderen kracht zien hun hele leven verliezen, zelfs gedurende een minuut.- Auteur: Lillian Hellman Populaire Gezegden.
Hoe graag een winter heeft mijn afwezigheid is geweest; van u, het plezier van de vluchtige jaar!; Wat freezings heb ik gevoeld, wat donkere dagen gezien!; Welke oude december is kaalheid overal! - William Shakespeare, Sonnet XCVII.
In de koudste februari, net als in elke andere maand in om het andere jaar, de beste ding om vast te houden in deze wereld is elkaar. - Linda Ellerbee.
Ergens is er iemand die droomt van uw glimlach, en vindt in uw bijzijn, dat het leven de moeite waard is, dus als je eenzaam bent, onthoud dit is waar: Iemand, ergens aan je denken. - Anoniem.
Lees meer over:; Famous Quotes, Inspirerende Quotes, grappige citaten en gezegden; Dit waren enkele van de beste aan je denken citaten. U kunt ook meer lezen over de liefde citaten en gezegden voor haar, voor het transporteren van de bovenstaande schattige grappige aan je denken Love Quotes, op een betere manier.

No comments:

Post a Comment