Saturday 14 April 2012

Woorden van liefde en romantiek

Als ik schrijf, voel ik de woorden gaan door me heen. Dus kan men denken aan de complete gevoel van blijdschap dat ik zou kunnen ervaren bij het schrijven van de liefde. Voor mij, de liefde is de ultieme emotie. Het omvat geluk, verdriet, pijn, urgentie en kalmte op een manier die alleen de liefde kan. Ja, ik weet dat ik lijken een liefde geslagen aap, maar dan weer, wie niet? Iedereen moet liefde ervaren op een bepaald punt in hun leven. Ik denk dat zelfs met al de pijn die het brengt, liefde zal altijd een happy end hebben. Als het niet graag, dan is het of geen liefde, of het is niet het einde! Dus, zonder mij verder blabbering, laten we zien de beste woorden van liefde en romantiek die ik ben tegengekomen.
Vind je nog veel meer op woorden van liefde en inspiratie.
Zoete woorden van liefde en romantiek; Het maakt niet uit wie je liefde, of hoe je liefde, maar je liefde. ~ Rod McKuen; Waar liefde heerst, kan het onmogelijke te bereiken. ~ Anoniem, Liefde is de enige kracht die in staat te transformeren van een vijand naar een vriend. ~ Martin Luther King Jr; Ware Liefde is niet te beschrijven, maar toch spreekt voor zich. ~ Anoniem; Een hart zonder het licht van de liefde is donker, maar het is nog beats, in afwachting. ~ Rashida Khilawala; Ware liefde maakt altijd een man beter, maakt niet uit wat de vrouw inspireert. ~ Alexander Duman Pere; Waar liefde is, geen ruimte is te klein. ~ Talmud; Als de liefde spreekt, de stem van alle goden te maken hemel suf met de harmonie. ~ William Shakespeare; Liefde wacht voor een ding, het juiste moment. ~ Anna; Liefde is geen behoefte aan een 100 woorden uit te drukken, alleen een liefhebbend hart en 3 woorden, ik hou van je. ~ Raine, romantische woorden van liefde en romantiek; Mijn liefde kent geen grenzen, want het heeft overwonnen, alleen maar om u! ~ Rashida Khilawala; Om de liefde zichzelf, is het begin van een leven lang romantiek. ~ Oscar Wilde; De speciale leven is het leven de moeite waard. U moet met uw hele hart. ~ Anne Dillard; Romance is elegant gedefinieerd als de nakomelingen van fictie en liefde. ~ Disraeli; Sluit nooit je lippen aan degenen die u hebt geopend je hart. ~ Charles Dickens; Om gewoon liefde, is het noodzakelijk om te weten hoe liefde te tonen. ~ Fjodor Dostojevski; Iedereen kan hartstochtelijk, maar het duurt echte liefhebbers te gek. ~ Rose Franken; Niemand heeft ooit gemeten, zelfs dichters, hoeveel een hart kan vasthouden. ~ Zelda Fitzgerald; Liefde is samengesteld uit een enkele ziel bewonen twee lichamen. ~ Aristoteles; Liefde kan niet verdragen onverschilligheid. Het moet wilde. Zoals een lamp, het moet gevoed worden uit de olie van een ander hart, of de vlam brandt laag. ~ Henry Ward Beecher, Neem een ​​kijkje bij enkele grappige liefdecitaten en lief en schattig Love Quotes, als goed.
Mooie woorden van liefde en romantiek-van Films, Als je iemand, liefde, en je van ze houdt met je hart,; verdwijnt nooit,, als je uit elkaar bent.; En als je van iemand houdt, En je hebt alles gedaan wat je kunt doen,; U stelt hen vrij, en als die liefde waar was ...; Als je van iemand houdt, het zal allemaal naar u terug. ~ Vergeet Parijs, Het maakt niet uit of de man is perfect of het meisje is perfect, zolang ze perfect zijn voor elkaar. ~ Goodwill Hunting; Liefde is eigenlijk overal om ons heen. ~ Love Actually; Het grootste ding dat je ooit zult leren is alleen maar om liefde en bemind te worden in ruil. ~ Moulin Rouge, ik ben gewoon een meisje, staande voor een jongen, en vraagt ​​hem haar liefde. ~ Notting Hill; In deze dromen heb ik van je hield, zodat nu ik denk dat ik weet wat het is om bemind te worden door jou. Ik zal de liefde bemind door jou. ~ The King and I; Zomer romances beginnen voor allerlei redenen, maar wanneer alles is gezegd en gedaan, ze hebben een ding gemeen. Ze zijn vallende sterren, een spectaculaire moment van licht in de hemel, vluchtige glimp van de eeuwigheid, en in een flits zijn ze verdwenen. ~ The Notebook; Ik hou van dat krijg je het koud als het 71 graden uit. Ik hou van dat het u een uur en een half tot een broodje te bestellen. Ik hou van dat je een beetje crinkle in je neus als je kijkt naar me alsof ik gek. Ik hou van dat nadat ik de dag doorbrengen met je, ik kan nog steeds je parfum op mijn kleren ruiken. En ik liefde die je bent de laatste persoon Ik wilt praten voordat ik gaan slapen nachts. En het is niet omdat ik ben eenzaam, en het is niet omdat het New Year's Eve. Ik kwam hier vanavond omdat wanneer u realiseert dat je wilt de rest van uw leven met iemand doorbrengen, wilt u de rest van uw leven beginnen zo spoedig mogelijk. ~ When Harry Met Sally, Als ik je vertel ik van je hou, kan ik altijd houden u? ~ Casper; ... ooit mijn wens is voor hem om me vast te houden in zijn armen, in een zee van diep blauw, samen op het laatst samen als twee. ~ Can't Buy Me Love; Check voor meer quotes film over de liefde en de film citaten over de liefde.
Woorden van liefde en aanmoediging-van songs, ik beloof je; Vanaf de bodem van mijn hart., Ik zal je liefde; Til 'de dood ons scheidt.; Als een minnaar en een vriend, ik zal van je houden zoals ik nooit weer verliefd;. Met alles wat ik ben. ~ Backstreet Boys I Promise You; Eindelijk, Mijn liefde is meegekomen; Mijn eenzame dagen zijn voorbij; En het leven is als een lied ...; Want je bent de mijne; Eindelijk ... ~ Etta James At Last, zolang ik leef; Zolang ik adem; Met elke hartslag, ik moet u in de buurt van me ~ John Michael Montgomery, zolang ik leef; Dank u voor me te houden; Voor zijn mijn ogen, toen ik kon niet zien, om afscheid te nemen mijn lippen, toen ik niet kon ademen; Bedankt voor me te houden ~ Jon Bon Jovi U Dank Voor Loving Me, Love is een ding, goed, het is een soort drijfzand.; Hoe meer je er in zijn, hoe dieper je zinken.; En als het je raakt, heb je net te vallen. ~ UB40; Neem een ​​kijkje op deze droevige liefdesliedjes en de beste liefde songs aller tijden.
Al deze woorden van liefde kan iedereen de stemming zekerlijk in de plaats, rechts! Nou, op de laatste gedachte, zou ik willen toevoegen, dat de liefde echt is, alleen als je de kracht om te geloven. Het kost tijd komen, en wordt geleverd met cyclonen, onweer en vloedgolven. Ja, dat kan veranderen de manier waarop je leven eruit ziet, maar alle voor het beter. Dus geloof in jezelf, en u zult geloven in de liefde en de redenen waarom ik van je hou. Dit is waar ik aftekenen!

No comments:

Post a Comment