Thursday 26 April 2012

Lange afstand relatie Quotes

Wanneer een paar, of het nu een dating relatie of huwelijk, besluit om te gaan door middel van een lange afstand relatie, kunnen de dingen een beetje taai. Constante zorgen en frustraties over het feit dat afgezien van uw dierbare kan veranderen relaties. Maar voor echte paren in begaan lange afstand relaties, kan de omstandigheden veranderd worden door vertrouwen, eerlijkheid, en opoffering. Wanneer de dagen lang en nachten lijken nog langer, er is maar een manier om het verdriet te vergemakkelijken; lange afstand relatie tussen aanhalingstekens. Deze lange afstand relatie aanhalingstekens zijn voor die gelegenheden wanneer u weg bent van uw speciale iemand.
Lange afstand relatie Quotes
De pijn van het uit elkaar en leven elke dag denken wat er zal gebeuren, kan een hoop stress en frustratie te brengen. Dus in plaats van te gaan door middel van dergelijke emoties, laten we eens kijken citaten over lange afstand relaties.
Afstand maakt het hart groeien fonder ~ Thomas Haynes Bayly
En steeds is het bekend dat de liefde niet kent haar eigen diepte tot het uur van de scheiding ~ Khalil Gibran
Liefde is iemand ontbreekt, wanneer je van elkaar, maar een of andere manier een warm gevoel binnen, omdat je dicht in hart ~ Kay Knudsen
Ik weet wanneer ik vertrek, de afstand uit elkaar zal houden ons. Maar afstand, maakt niet uit hoe ver, kan niet veranderen deze gevoelens in mijn hart ~ onbekende auteur
Liefde kent geen afstand, maar heeft geen continent; zijn ogen voor de sterren ~ Gilbert Parker
Uw afwezigheid niet heeft mij geleerd hoe om alleen te zijn, heeft zij enkel heeft aangetoond dat wanneer we samen werpen een schaduw op de muur ~ Doug Fetherling
De eenvoudige ontbreken van haar is voor mij meer dan anderen 'aanwezigheid ~ Edward Thomas
De beste en mooiste dingen in de wereld kan niet worden gezien of zelfs aangeraakt. Zij moeten worden gevoeld met het hart ~ Helen Keller
'S morgens zonder jou is geslonken dageraad ~ Emily Dickinson
Lange afstand relatie Citaten uit films
Hollywood heeft altijd verzilverd op de lange afstand relaties genre voor liefhebbers die hunkeren om dichtbij de mensen die ze liefhebben. Deze lange afstand liefde citaten zijn afkomstig uit mijn favoriete films.
Je bent wat ik nooit wist dat ik altijd ~ Fools Rush gezocht in
Ik zou liever sterven morgen dan honderd jaar leven zonder dat u ~ Pocahontas
Als je houdt van iemand die je zegt, zeg je het goed dan, hardop. Anders wordt het moment net ... passeert u door Wedding ~ My Best Friend's
Ik garandeer dat er zal moeilijke tijden, ik garanderen dat op een bepaald punt, een of beide van ons is gonna wil om eruit te komen van dit ding, maar ik ook garantie, dat als ik vraag je niet van mij, ik ll betreur het voor de rest van mijn leven ... omdat ik weet in mijn hart, dat je de enige voor me ~ Runaway Bride
Ik hou van dat krijg je het koud als het 71 graden is buiten. Ik hou van dat het u een uur en een half tot een broodje te bestellen. Ik hou van dat je een beetje crinkle boven je neus wanneer je kijkt naar me alsof ik gek. Ik hou van dat nadat ik de dag doorbrengen met je, ik kan nog steeds je parfum op mijn kleren ruiken. En ik liefde die je bent de laatste persoon Ik wilt praten voordat ik gaan slapen nachts. En het is niet omdat ik ben eenzaam, en het is niet omdat het New Year's Eve. Ik kwam hier vanavond, want als je je realiseert dat je de rest van je leven met iemand te besteden, wilt u de rest van je leven om zo snel mogelijk beginnen met ~ When Harry Met Sally
Wat meer relatie citaten uit films.
Lees meer over:; Famous Quotes; Movie Quotes; Net gelezen op de lange afstand relatie citaten en gezegden als je die ene speciale persoon vermist. In plaats van eenzaam en depressief, kan het weer op te rakelen uw liefde met hem / haar. Tijd doorbrengen met uitzondering van een dierbare kan frustrerend zijn en gevuld met uitdagingen. Maakt niet uit hoe hard het ook mag lijken, het belangrijkste is om trouw aan elkaar en altijd eerlijk zijn. Een relatie vol romantiek en liefde kan alleen overleven de test van tijd en afstand.

No comments:

Post a Comment