Saturday 28 April 2012

Hoe te zeggen I Love You in het Spaans

Entre lo que existe y lo que no existe,; el espacio es el amor. ~ Anonimo
De vertaling van het prachtige zeggen boven, gaat als,, tussen dat wat bestaat; en wat niet; is de ruimte met de naam Love.
Nou, ze zeggen dat de de Spaanse staan ​​bekend om hun vermogen om de emotie van liefde en passie beter dan alle anderen te uiten. Terwijl ik zou niet willen dat het debat dat, ik moet zeggen dat ze hebben wel een domme mogelijkheid om de fontein van de liefde te maken, zelfs in het hart van de grootste niet-gelovige. Check out other romantische manieren om te zeggen ik hou van je.
Hoe te zeggen Ik hou van jou in het Spaans; Er zijn vele manieren om te zeggen ik hou van je in het Spaans. Zoals ik al zei, zijn ze zeer liefdevolle mensen. Echter, methoden en technieken opzij. Laten we eens zien de fundamentele vertaling van Ik hou van je in het Spaans.; Ik hou van jou = Te Amo.; Ja, slechts twee woorden die betrekking hebben zo veel emoties. Laten we eens kijken hoe om te zeggen ik hou ook van jou, in het Spaans.; Ik hou van jou Te = Yo Te Quiero Tambien; Nou, ga je niet gewoon het gevoel dat het inbreken in een salsa of iets als je hoort deze woorden in je hoofd? Dus, wat doe Spaanse lovers zeggen wanneer ze elkaar missen. Hoe kan ik zeggen dat ik je missen in het Spaans?; I Miss You = Te Echo De Menos, Nou, ik moet zeggen, dat ik verliefd op de Spaanse taal. Zoals liefde in elke lettergreep, hoe doen ze het? Anyway, laat ons nu gaan op het zien van de andere manieren die liefde is (via woorden), uitgedrukt in het Spaans. Lees meer over enkele van de beste manieren om te zeggen ik hou van je.
Hoe te zeggen Ik hou van jou in het Spaans: Citaten; Dit zijn diverse Spaanse citaten die de diepte van de emotie te tonen feilloos. Ik zal vertalen van alle de citaten in de haakjes na elk van hen.
El Amor Es La Amistad Prendida Fuego Por El Fuego; (Liefde is vriendschap Set On Fire)
Usted es la Fuente De Mi Ser; (Jij Bent De Fontein van Mijn Wezen)
Te quiero y solamente usted; (ik hou van je, en u alleen)
Cierro mis ojos y te imagino junto a mi; (Ik sluit mijn ogen en ik denk dat je dicht bij mij)
El amor es Ciego; (Liefde is blind)
ECHA mano a la ligera; soltar a la ligera; Este es uno de los; grandes secretos de la Felicidad en el amor; (Pak licht; laten gaan licht. Dit is een van de grote geheimen van geluk in de liefde)
Mi amor geen conoce limites, ya que ha conquistado todo, solo para ti llegar een!; (Mijn liefde kent geen grenzen, want het heeft veroverd, gewoon om aan jou!)
Con la morele corregimos los errores de Nuestros instintos y con el amor corregimos los errores de Nuestra morele; (met de juiste morele fouten van onze instincten en de liefde die we de fouten van onze moraal)
El amor no es verdadero el que perdona Nuestros defectos, sino el que no los conoce; (Ware liefde is niet te vergeven onze fouten, maar hij die niet weet)
El amor más fuerte y más puro no es el que sube Desde la Impresión, sino que el desciende desde la admiración; (Liefde sterker en zuiverder is niet schieten uit de print, maar hij die afstamt van bewondering)
Lees meer over hoe om te zeggen ik hou van jou in verschillende talen.
Nou, niet deze alleen de meest prachtig geschreven uitspraken over de redenen waarom ik van je hou, dat je ooit ben tegengekomen. Zeggen dat ik hou van je was nooit een meer gepassioneerde gebaar. Dus, neem de kans en vertel uw Querido (Spaans voor geliefde), hoe je je voelt over hen. Dit is waar ik aftekenen!

No comments:

Post a Comment