Sunday 22 January 2012

Good Love Quotes

Hoe op aarde er ooit nog uit te leggen in termen van chemie en fysica een zo belangrijk biologisch fenomeen als eerste liefde? ~ Albert Einstein.
Het gevoel van liefde is zo onmogelijk om in woorden uitdrukken. De getijden die woede in het hart niet kan worden benut door een reeks van brieven. Echter, door de jaren heen vele liefhebbers hebben geprobeerd in envelop dit gevoel door te proberen zich te bedekken met zinnen die gevangen hebben genomen ten minste een aantal onderdelen van dit lichamelijk en geestelijk bevrijdend enrapturing fenomeen van de liefde, culminerend in een aantal goede Love Quotes. Via dit artikel zal ik proberen om je enkele van de beste die er ooit uitgedrukt.
Good Citaten About Love van Famous People; In de ruimte onder geef ik u een aantal beroemde Love Quotes door sommigen de meest bekende namen in de geschiedenis.
Liefde kent geen ander verlangen dan zichzelf te vervullen. Te smelten en worden als een stromende beek die haar melodie om de nacht door zingt. Om wakker bij het ochtendgloren met een gevleugeld hart en dank voor een andere dag van liefhebben. ~ Kahlil Gibran
Wij zijn gevormd en gemodelleerd door wat we liefhebben. ~ Johann Wolfgang von Goethe
Maar de liefde is blind, en liefhebbers kunnen niet zien. De mooie dwaasheden die zich committeren. ~ William Shakespeare in De koopman van Venetië
Liefde kijkt niet met de ogen, maar met de geest, en daarom is gevleugelde Cupido geschilderd blind. ~ William Shakespeare in Dream A Midsummer Night's. Lees meer over de liefde citaten van Shakespeare
How silver-zoete geluid liefhebbers 'tongen' s nachts,: Gelijk zachtste muziek op het bijwonen van de oren! ~ William Shakespeare in Romeo en Juliet. Voor meer kunt u verwijzen naar citaten van Romeo en Juliet liefde en uw geliefde betoveren met lijnen geschreven door de grootste tovenaar Engelse literatuur's.
Liefde is de onweerstaanbare verlangen om onweerstaanbaar te wensen over. ~ Louis Ginsberg
Je weet dat je verliefd bent wanneer u niet in slaap kan vallen omdat de werkelijkheid is eindelijk beter dan je dromen. ~ Dr Seuss
Goed, Humoristische Love Quotes; Geniet van deze Funny Love citaten uit enkele van de grootste cynici op aarde.
Liefde: Een tijdelijke krankzinnigheid te genezen door het huwelijk. ~ Ambrose Bierce
Ware liefde komt stilletjes, zonder banners of knipperende lampjes. Als je hoort bellen, krijg je oren gecontroleerd. ~ Erich Segal
De wispelturigheid van de vrouwen Ik hou alleen geëvenaard door de helse bestendigheid van de vrouwen die van me houden. ~ George Bernard Shaw
Liefde is een waanzin, als thwarted ontwikkelt snel. ~ Mark Twain
Zwaartekracht kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mensen verliefd worden. ~ Albert Einstein
Liefde overwint alles behalve armoede en kiespijn. ~ Mae West. Vind meer van dergelijke hilarische neemt over de liefde in Mae West aanhalingstekens.
i> Elke theorie van de liefde, van Plato naar beneden, leert dat ieder individu houdt in het andere geslacht wat hij mist in zichzelf. ~ G. Stanley Hall
Good Love Quotes uit films; Hier zijn een aantal hartverwarmende film quotes over de liefde.
Ik ben gewoon een meisje, staande voor een jongen, en vraagt ​​hem haar liefde. ~ Notting Hill
Ik haat de manier waarop je tegen me praten, en de manier waarop je je haar knippen. Ik haat de manier waarop u rijdt mijn auto. Ik haat het als je staren. Ik haat je grote domme bestrijding laarzen, en de manier je mijn gedachten lezen. Ik haat je zo erg het maakt me ziek, het maakt zelfs rijm mij. Ik haat het, ik haat de manier waarop je altijd gelijk. Ik haat het als je liegt. Ik haat het als je me aan het lachen, nog erger als je me te laten huilen. Ik haat het dat je niet in de buurt bent, en het feit dat je niet te bellen. Maar meestal heb ik een hekel aan de manier waarop ik haat je niet. Niet eens, niet in de nabijheid zelfs een klein beetje, zelfs helemaal niet. ~ Tien Things I Hate About You
Ik zou liever hebben gehad een adem van haar haar, een kus van haar mond, een aanraking van haar hand, dan eeuwigheid zonder het. ~ City of Angels
Als je valt in de liefde, het is een tijdelijke waanzin. Het uitbarst zoals een aardbeving, en dan afneemt. En als het zakt, dan moet je een beslissing nemen. Je moet werken of uw wortels zijn zo together verstrengeld dat het ondenkbaar is dat je moet ooit deel. ~ Kapitein Corelli's Mandolin
Hoe kan je hier naast me staan ​​en doen alsof niet te herinneren? Niet te weten dat mijn hart breekt voor u, dat uw gezicht is het prachtige licht branden in dit alles duisternis. ~ Wuthering Heights
Er zijn slechts vier vragen van de waarde in het leven, Don Octavio. Wat heilig is? Wat is de geest gemaakt? Wat is om voor te leven, en wat is het waard om voor te sterven? Het antwoord op elke hetzelfde is - alleen liefde. ~ Don Juan DeMarco
So, je zie liefde presenteert zich in een andere avatar in de voorkant van elke. Ze maakt sommige mars sommigen en gewoon lichaamsvochten de anderen. Er in iedere liefhebber komt met iets nieuws te bieden aan het boeket van goede liefde citaten. Maar maakt niet uit wat liefde is aan een persoon die ze maakt zeker dat ze bezoeken alles. Anders zo'n liefde citaat uit de meest onverwachte van persoon, met de wreedste bedoelingen in de geschiedenis, zou niet zijn uitgesproken.
En ik kan vechten alleen voor iets dat ik liefde, liefde alleen wat ik respect, en alleen wat ik op zijn minst weten respect. ~ Adolf Hitler

No comments:

Post a Comment