Friday 27 January 2012

Italiaanse liefde Zinnen

Italiaans is een prachtige melodieuze taal, en een niet-begrijpende oor, bijna elke set van woorden klinken romantisch. Er zijn vele manieren waarop u kunt gebruik maken van deze Italiaanse liefde zinnen. Je kunt schrijven ze in een kaart of op een stuk papier en laat het voor de degene die je liefde te ontcijferen. Als u en uw partner zijn vertrouwd met de woorden, ze vormen een geheime liefde code die u kunt gebruiken voor de lol. Als u van plan om ze te zeggen luidop, zorg ervoor dat je de praktijk van uw uitspraak, voor hun magie schuilt in intonatie.
Italiaanse liefde Zinnen
Engels PhraseItalian equivalent; Ik hou van youTi amo; Forever yoursPer semper Tua, ik ben verliefd op youSto cadendo nell'amore con voi; Mijn lightMia Luce, ik hou van je met heel mijn heartTi amo con tutta l'anima; Mijn lifeVita mia; Ik kan niet leven zonder youNon Posso Vivere senza voi, ik ben gek op youSono Pazzo di toe te brengen; Ik mis youMi Manchi, mijn soulAnima mia, mijn hart is voor youIl mio cuore è per voi; U bent mijn roseSei La Mia Rosa; jij bent mijn airSiete La Mia aria; Mijn belovedAmore mio, ik droomde over youStavo Sognando di voi; Je bent de enige voor METU sei l'unico per mij een miljoen kissesUn Milione di baci, ik ben altijd na te denken over youTi Penso semper; U bent mijn soulmateSei La Mia anima Gemella, ik ben verslaafd aan uw kissesSono dipendente dei Tuoi baci; U en mij voor everLo e sempre te per, ik miste je zo muchMi sei mancato molto; U bent mijn heroSei il mio eroe ; zonder jou, mijn leven heeft geen meaningSenza di te La Mia Vita non ha Senso, ik heb gezocht voor u yearsSono anni che ti stavo cercando, ik zal van je houden mijn hele lifeTi Amero 'per tutta La Mia Vita, als een straal of slaat u klaarde / verwarmde mijn lifeCome un Raggio di sole hai illuminato La Mia Vita; Je bent als het water in de desertSei komen L'Acqua nel deserto; Waar heb je mijn hele leven geweest?Duif sei stato per tutta La Mia Vita?; U bent degene die ik heb gewacht Fortu sei quello / a che stavo aspettando (man / vrouw - quello / Quella); Ik wil de rest van mijn leven met youVoglio passare il resto della mia Vita Con Te besteden;
Gemeenschappelijke Italiaanse woorden en zinnen
Engels PhraseItalian equivalent; Goede morningBuongiorno, How are you?Kom stai?, Ik ben oke, bedankt!Bene, grazie!En jij?E lei?En dank youGrazie; U welkom bent!Prego!; Spreekt u (Engels / Italiaans)?Parla (inglese / Italiano)?; Wat betekent gato betekent in het Engels?Cosa significa scusami in inglese?, Wil je me helpen?Potresti aiutarmi?/ Potrebbe aiutarmi?Wat is je naam?È il suo Quale nome?; Leuk je te ontmoeten!E un piacere conoscerla; Neem me niet kwalijk!Sorry.Scusi; Het spijt me ...Mi dispiace ...Oh! Dat is goed!Grande!, Kon u dat herhalen, alstublieft?Potrebbe ripetere per favore?Waar woon je?Dove vive?, Hoeveel is dit?Quanto Costa questo?, Ik zal terug!Torno Subito!; Kunt u langzaam spreken?Puoi parlare lentamente?; Je bent erg aardig!Lei è molto Gentile, ik heb honger / thirstySono affamato / assetato; hoe laat is het?Che sono erts?; Ik heb een doctorHo bisogno di un dottore!; Wat doe je voor de kost?Cosa fai per vivere?; Ik moet andare goDevo; Goedenacht!Buona Notte!; Goede byeArrivederci; Goede nacht en zoete dromen!Buona notte e Sogni d'Oro?Veel succes!Buona Fortuna!; Merry Christmas!Buon Natale!;
Gelezen over:; Franse Love Zinnen; Sweet Love Gezegden; Ik hoop deze Italiaanse liefde zinnen zijn precies wat u zoekt. Mijn persoonlijke favoriet love zin, zijn deze woorden van de erudiete Khalil Gibran, Want zelfs als de liefde je kroont zo zal hij je kruisigen. Zelfs als hij is voor je groei zo is hij voor uw snoeien.

No comments:

Post a Comment