Tuesday 3 January 2012

Huwelijksceremonie Script

Dus als het huwelijk is het verbond, geloften de ingang van die verbintenis. De eerste stap op de weg dat zij samen reizen, voor de rest van hun leven. Anoniem
Een goed onderlegd huwelijksceremonie script kan omschrijven bijna alles wat men nodig heeft om te zeggen. Of het nu een religieuze of niet religieuze huwelijksceremonie script, het is iets dat iedereen zich herinnert. Daarom, vanaf de welkomstwoord aan de sluitingsceremonie, het is goed geschreven en moet er uitdrukkelijk de emoties die het paar en hun familie en vrienden zou gaan door zijn op die gunstige dag. Dus, als het uw bruiloft of van iemand dicht bij je, hier is een traditionele huwelijksceremonie script, gevolgd door een niet-religieuze huwelijksceremonie script.
Religieuze huwelijksceremonie script voorbeeld
Welkom; Minister: Lieve familie en vrienden, namens de (Bride's en bruidegom Namen) Ik ben blij u allen voor dit huwelijk te vieren. Wij hier vandaag aanmoedigen, vieren en het verbond deze twee mensen (Bride's en Bruidegom's Names), geliefde aan ons, maken nu ondersteunen en aandeel in de vreugde dat (Bride's en Bruidegom's Names) voelen doordat ze pandrecht hun liefde en engagement elkaar. Wij verheugen en vieren in de manieren leven heeft leidde hen aan elkaar en heb ze naar de plaats waar ze nu staan.
Intenties; Minister: (Om de bruidegom), is de vrouw die stands door uw kant naar uw echtgenote. Ze zal kijken naar u voor comfort, voor ondersteuning, voor de liefde, begrip, voor bemoediging, en voor bescherming. Je moet nooit haar voor verleend, en altijd staan ​​door haar goed of slecht.
Bruidegom: Vandaag in aanwezigheid van God en familie en vrienden, Ik sluit me aan mijn leven met de jouwe. Waar u gaat, zal ik gaan.Wat je gezicht, zal ik gezicht. Voor een goede tijden of slechte tijden, in geluk of verdriet, kom rijkdom of armoede heb ik je als mijn vrouw.
Minister: (Om de bruid), de man die staat aan uw zijde gaat om uw echtgenoot te zijn. Hij zal kijken naar u voor comfort, voor ondersteuning, voor de liefde, begrip, voor bemoediging en voor bescherming. Je moet nooit hem verleend, en altijd door hem staan ​​voor goede of ten kwade.
Bruid: Vandaag in aanwezigheid van God en familie en vrienden, Ik sluit me aan mijn leven met de jouwe. Waar u gaat, zal ik gaan. Whatever you face, will I face. Voor een goede tijden of slechte tijden, in geluk of verdriet, come rijkdom of armoede, ik je nemen als mijn man.
Minister: In de Bijbel, Paulus schreef prachtig over de kracht van liefde in zijn 1e boek van brieven aan de Korinthiërs, hoofdstuk 13.
Als ik spreek de talen van alle mensen en der engelen, maar had de liefde niet, ik ben een dreunende gong of een schelle cimbaal.
En indien ik profetische krachten hebben, en wist al de verborgenheden en alle kennis, en als ik al het geloof, dat bergen te verwijderen, maar geen liefde heb, ben ik niks.
Als ik weg te geven alles wat ik heb, en als ik mijn lichaam om te worden verbrand, maar had de liefde niet, ik niets winnen.
De liefde is geduldig en vriendelijk; liefde is niet jaloers of aanmatigend is het niet arrogant of onbeschoft. Liefde niet aandringen op haar eigen manier; het is niet prikkelbaar of haatdragende; niet verblijden op verkeerde, maar verheugt in de juiste.
Liefde bedekt alle dingen, zij gelooft alle dingen, zij hoopt alle dingen, zij verdraagt ​​alle dingen.
Liefde eindigt nooit; als voor profetieën, zij zal voorbijgaan; als voor tongen, zij zullen ophouden; als voor kennis, het zal voorbijgaan. Voor onze kennis is onvolmaakte en onze profetie is onvolmaakt; maar wanneer de perfecte komt, zal het onvolmaakte voorbijgaan.
Toen ik een kind, sprak ik als een kind, dacht ik als een kind, redeneerde ik als een kind; wanneer ik werd een man, ik opgaf kinderachtige manieren. Want nu zien wij in de spiegel vaag, maar dan van aangezicht tot aangezicht. Nu weet ik in deel; dan zal ik volledig te begrijpen, zelfs als ik volledig zijn begrepen.
Dus geloof, hoop, liefde houden, deze drie, maar de meeste van deze is de liefde.
Huwelijk geloften; minister: (Om de Broom) Aangezien het de bedoeling is om te trouwen, sluit je rechter handen en verklaar uw toestemming. Neem je (Bride's Naam) tot uw wettige echtgenote te hebben en ziet van deze dag, voor beter of voor slechter, voor rijker of voor slechter, in ziekte en in gezondheid, zolang jullie leven zijn.
Bruidegom: I Do.
Minister: (Om de Bruid) Bent u nemen (Groom's Naam) tot uw wettige echtgenoot, te hebben en vanaf dit dag op, ziet voor beter of voor slechter, voor rijker of voor armere, in ziekte en in gezondheid, zolang als je allebei zullen leven.
Bruid: ik doe.
Uitwisseling Ringen; Minister: de trouwring symboliseert eenheid, een cirkel ongebroken, zonder begin of einde. En vandaag (bruid en bruidegom de Namen) het uitwisselen van deze ringen als bevestiging van hun geloften om hun leven te sluiten, om te werken ten alle tijden naar een leven dat volledig en ononderbroken te creëren en van elkaar houden zonder einde. Moge de Heer u zegenen deze ringen die je aan elkaar geven als het symbool van uw liefde en trouw.
(Om de bruidegom), neem deze ring en plaats het op de vinger, en staat uw belofte aan haar, te herhalen na mij:
Met deze ring heb ik u huwen., Ik bied u mijn hand, en mijn hart omdat ik weet dat ze veilig bij je zijn.; Alle dat ik geef ik aan jou en alles wat ik heb ik met jullie delen.
(Naar de bruid), neem deze ring en plaats het op de vinger, en staat uw belofte aan hem, herhalende na mij:
Met deze ring ik u huwen.; Ik bied u mijn hand, en mijn hart omdat ik weet dat ze veilig bij je zijn.; Alles wat ik ben geef ik aan jou en alles wat ik heb ik met jullie delen.
Sluiten; Minister: (Bride's en bruidegom Namen) die u heeft gegeven en beloofde wat je belooft elkaar, en hebben verklaard uw eeuwige liefde door het uitwisselen van de ringen. Uw geloften kan zijn hebben gesproken in minuten, maar uw beloften aan elkaar zal duren tot uw laatste adem. Net zoals beloofd zich aan verdriet en geluk te ontmoeten als een familie voor God en deze gemeenschap van vrienden, heb ik nu spreek hen man en vrouw. Je mag kus je bruid.
Minister: Dames en heren, ik presenteer u de heer en mevrouw (&Achternaam:*
Niet-religieuze huwelijksceremonie script voorbeeld
Welkom; Justitie van de Vrede: Dames en heren, vandaag hebben we samengekomen om het huwelijk van (Bride naam) te vieren en (Bruidegom naam). Huwelijk is de belofte tussen twee mensen die elkaar houden, die vertrouwen dat liefde, die eer elkander als individuen in dat saamhorigheid, en die willen rest van hun leven samen doorbrengen. Het stelt de twee afzonderlijke zielen naar hun verlangens, verlangens, dromen en herinneringen, hun vreugden en verdriet delen en elkaar helpen via alle onzekerheden van leven.
Justitie van de Vrede: Huwelijk heeft bepaalde kwaliteiten van het contract, waarin twee personen te nemen over de huishoudelijke taken van samenleven, om het leven vreugde te verbeteren.
Echter, het huwelijk is meer dan een contract. Het huwelijk bestaat uit betrokkenheid bij dat vreugde diep, dieper dan geluk, diep in de ontdekking van wie je de meeste werkelijk bent. Het is een verbintenis tot een spirituele reis, tot een leven van steeds - waarin vreugde kan wanhoop begrijpen, stromend via rivieren van pijn opnieuw in vreugde.
En dus is het huwelijk nog dieper dan de inzet. Het is een convenant - een convenant dat zegt:, ik hou van je. Ik vertrouw je. Ik zal hier voor u wanneer jij kwetsen, en wanneer ik kwetsen, ik zal niet verlaten.
Het is een verbond niet de bedoeling om haven, van pijn of van woede en verdriet. Het leven biedt geen toevluchtsoord. In plaats daarvan is het huwelijk bedoeld is om een ​​heiligdom veilig genoeg om het risico liefdevolle, om risico's te wonen en te delen van het centrum van zichzelf te geven. Dit is alles waard. ~ Margaret A. Keip
Intenties; Justitie van de Vrede: (Bride's en Bruidegom's Names), zult u nemen (Bride's en Bruidegom's Names), om uw echtgenoot / vrouw? Zult u hem / haar, comfort hem / haar, eer en beschermen hem / haar en het verzaken van alle anderen om trouw te zijn aan hem / haar tot de dood je uit elkaar?
Bruidegom: Ik Do.
Bruid: ik doe.
Huwelijk geloften; de vrederechter: (Om de Bruid en bruidegom), herhaal na mij:, ik, (Bruid naam) / (Groom naam) neemt u (Bride naam) / (Groom naam) aan mijn (echtgenoot / echtgenote ), en mijn beter. Ik zorg en koesteren onze relatie en hou van je vandaag, morgen en voor eeuwig. Ik zal altijd open, eerlijk, en trouw aan jou. Ik neem u voor mijn (man / vrouw), om te hebben en om van deze dag, houden voor beter, voor slechter, voor rijker, voor slechter, in ziekte en in gezondheid, om lief te hebben en te koesteren voor alle dagen van mijn leven en tot mijn laatste adem.
Uitwisseling van Ringen; Justitie van de Vrede: (Om de bruid en bruidegom), herhaal na mij:; Deze ring, die geen begin en geen eind heeft, symboliseert de liefde en het vertrouwen tussen ons die nooit zal ophouden. Kan haar aanwezigheid op uw hand u herinneren mijn liefde en gelofte. Ik plaats het op uw vinger als een zichtbaar teken van de beloften die hebben ons man en vrouw.
Rechtvaardigheid van de Vrede: Tot nu (Bruid naam) en (Groom naam) hebben doorgebracht elke moment van hun leven als afzonderlijke individuen. Maar vanaf deze dag, en elke dag na hun elk moment worden gedeeld en uitgegeven als een. Door de macht troont in mij door de toestand van, ik nu verklaar u man en vrouw. U kunt nu kus je bruid.
Vrederechter: Dames en heren, ik presenteer u de heer en mevrouw (&Achternaam:*
Lees meer over:; Geloften van het huwelijk; Wedding Toespraken, bruiloft tradities, ik hoop dat deze scripts zullen u een eerlijk idee van hoe u wilt uw of uw gesloten degenen huwelijksceremonie script. Kunt u ook uw eigen gepersonaliseerde en unieke huwelijksceremonie, door penning onderaan uw gedachten en gevoelens voor uw geliefde. By het toevoegen van enkele bruiloft liedjes, bruiloft muziek, activiteiten en gebeden naar de ceremonie, kunt u de gehele gelegenheid meer bijzondere en overweldigend.

No comments:

Post a Comment