Friday 13 January 2012

Lieve SMS-berichten te sturen naar een meisje

Jongens kunnen overwegen zichzelf zeer 'macho' tot verzenden 'zoete, schattige en romantische' tekstberichten naar een meisje, maar je moet weet, is een zekere manier om een ​​plaats in haar hart maken. Dus, ga je gang, vergeet je al je remmingen en vind sommige zoete tekstberichten (SMS) te sturen naar een meisje, dat zal haar hart smelten voor jou.
Lieve SMS-berichten te sturen naar een meisje
Dus, je wilt vertellen haar dat ze bijzonders, maar je niet wilt overboord gaan. Probeer deze lieve sms-berichten, die voor zichzelf spreken. ; Mijn leven is perfect, alleen omdat je in. ; Je kunt niet zien de zon als het regent, maar je weet dat het er is. Ik hoop dat we zowel kunnen worden als de zon, die niet altijd zien elkaar, maar die zijn er altijd voor elkaar. ; Een engel eens gevraagd waarom heb ik de zorg voor zoveel van je. Ik zei haar dat ik voor je zorgen zozeer omdat. Ik kan niet vinden van een reden niet te doen. ; Een datum is een formaliteit, ik moet voltooien, voordat ik kan je vertellen wat je echt voor me betekent. ; Ik toegeven Ik zal nooit de perfecte een. Ik zal nooit er altijd zijn. Ik kan niet om je lachen op momenten, maar er is een ding dat ik kon doen. Ik kon de persoon die ik ben voor jou. ; Mijn ogen zijn kostbaar, als je kijkt in hen; Ik weet wat's in a name, alleen wanneer je de mijne zeggen; mijn leven is meer waard, omdat je in het. ; Wat maakt dat sommige mensen meer bijzondere dan anderen? Het is niet alleen het geluk je voelt als je hen ontmoet, maar de angst je voelt, wanneer u ze missen. ; Bepaalde mensen je hart raken op een manier die je gewoon niet kan stoppen met denken over hen, dat is het soort persoon je bent; zo ver, en toch zo dichtbij, zo simpel en toch zo wenselijk. ; Er is geen speciale reden voor dit bericht; Ik wil gewoon een enkel moment stelen van uw drukke leven & hoop ik kan maken je glimlach wanneer ik zeg: I Miss You. ; Ze zeggen, zolang ten minste een persoon cares voor u, leven geen afval. Ja wanneer dingen gaan verschrikkelijk mis en je er over denkt up, dan herinner je nog me. ; Het leven is vol van mooie dingen: zachte zonsondergangen, geschilderd regenbogen, delicate bloesems, liefde & lachen, rustige momenten en een prachtige iemand, zoals jij. , Een tijd kan komen dat ik niet kan lachen meer, maar maak je geen zorgen over mij, ik weet wat te doen. Ik zal gewoon mijn ogen dicht en denk aan jou. Niemand anders kon make me smile, de manier waarop je doet. ; Het is moeilijk om nu te stellen, moeilijk te geloven voor een minuut, dat ik eens een leven, dat niet had je in het leidde. ; Sweet SMS-berichten te sturen naar je vriendin
Je hebt het gehaald. Je hebt eindelijk ontdekt dat je in liefde met elkaar. Sturen haar een lieve SMS-bericht de uitdrukking van uw liefde is een geweldig idee, om haar te vertellen hoeveel ze voor je betekent. Geef deze lieve sms'jes te sturen naar je vriendin, een schot. ; Ze zeggen liefde doet pijn, maar ik ben klaar om dat risico te nemen, of ik ga bij jullie te zijn. ; Ze zeggen dat liefde geeft je vleugels, maar is dat de reden waarom ik op de zevende hemel? ; Wees niet al te best, misschien ik mis je. Wees niet te verzorgen, zou ik net als jij. Wees niet te zoet, misschien val ik. Het is moeilijk voor mij om love you wanneer u niet zal mij liefde na alle. ; Wat is liefde? Degenen die het niet leuk noemen het de verantwoordelijkheid. Degenen die spelen met het noemen het een spel. Degenen die hebben het niet noemen het een droom. Degenen die begrijpen noemen het lot. En ik, ik noem het je. , Ik hoop dat je eindelijk begrijpt, dat ik je liefde tot het einde, want je bent niet alleen mijn meisje, je bent ook mijn beste vriend! , Ik weet niet alleen mis je en je, ik mis je en ik samen. ; Niet dat je van me houdt, tenzij je het echt meent, omdat ik misschien iets geks doen, zoals geloven. ; U kunt ook enkele regels citeren uit een romantisch gedicht of slechts enkele beroemde Love Quotes, als een uiting van je gevoelens, terwijl sms-je vriendin. Hier zijn een paar:; Accepteer, lieve meisje, dit kleine token, En als tussen de lijnen je zoekt, U zult de liefde ik vaak heb gesproken vinden - De liefde mijn stervende lippen zal spreken. - Eugene Field; ik zal mij verberg binnen de maan van de lentenacht, nadat ik heb durven mijn liefde openbaren aan jou. - Chino Masak; Wat wist ik denken mezelf kunnen alleen gaan helemaal - Robert Creeley; Je bent wat ik nooit wist ik altijd wilde. - Fools Rush In (Movie); Hoe geluk Ik am tot iets dat maakt afscheid zo hard hebben. - Annie, (Film); Als ik u vertel Ik je liefde, ik kan eeuwig houden u? - Casper, Movie; You make me wilt een beter mens. - Jack Nicholson, As Good As It Gets (Film); U kunt ook wat inspiratie op zoete tekstberichten vinden om hier sturen naar een meisje:; Romantische tekstberichten; Flirty tekstberichten naar Stuur; Sweet Good Night tekstberichten; Cute Berichten naar sturen naar uw Girlfriend; Kom op jongens! Uitproberen deze zoete tekstberichten naar een meisje verzenden, en om uw vriendin, en maak ze voelen als speciale zoals ze werkelijk zijn in jullie levens!

No comments:

Post a Comment