Saturday 17 March 2012

Best Wedding Songs Ever

Op hun trouwdag, koppels willen traditionele bruiloft songs die hun liefde voor elkaar uiten kiezen. U bent de eerste, mijn laatste, mijn alles door Barry White is veruit de beste wedding song die ik ooit heb gehoord. Na verloop van tijd, we hebben gehoord honderden prachtige bruiloft liedjes. Indien u krijgt snel getrouwd en op zoek naar de beste bruiloft liedjes ooit, dan ben je hier aan het juiste adres. Hier is een lijst van de beste bruiloft liedjes ooit.
Beste Wedding Songs om op te dansen; Love songs zijn een essentieel onderdeel van elke bruiloft. Voor de eerste dans van de bruid en de bruidegom, hier zijn enkele beste bruiloft dance liedjes die je kunt kiezen. ; Etta James ~ At Last; Tony Bennett ~ The Way You Look Tonight; Elvis Presley ~ Can't Help Falling In Love; Joe Cocker ~ You Are So Beautiful, Rod Stewart ~ Ik heb het de laatste tijd U; Frank Sinatra ~ The Way You Kijk vanavond; Luther Vandross ~ Power of Love; Dean Martin ~ Everybody Loves Somebody Soms; Barry Manilow ~ Can't Smile Without You; Stevie Wonder ~ I Just Called To Say Ik hou van jou; Frank Sinatra ~ Me vliegen naar de maan; Peabo Bryson & Roberta Flach ~ Vanavond heb ik Celebrate My Love; Al Green ~ Laten we zeggen dat samen; Shania Twain ~ From This Moment On; Sledge Percy ~ When A Man Loves A Woman, Bill Medley & Jennifer Warnes ~ I've Had The Time Of My het leven, Diana Ross & Lionel Richie ~ Endless Love; Andy Gibb ~ I Just Wanna je alles; Barbra Streisand & Bryan Adams ~ Ik eindelijk iemand gevonden, James Ingram ~ So This Is Love, voor meer dance songs, ga naar:; Beste Dance Songs Ever; Best Dance Songs of All Time; Best Wedding Songs of All Time, Er zijn duizenden van de beste dance nummers die we misschien niet eens hebben gehoord van. Hier is een kleine glimp van de beste bruiloft liedjes ooit dat je misschien wel eens gehoord op een feestje of een bruiloft zelf. ; Keith Urban ~ Only You Can Love Me This Way; Roberta Flack ~ First Time Ever I Saw Your Face; Donna Summer ~ Love To Love You Baby, The Bee Gees ~ How Deep Is Your Love; Keith Urban ~ Making Memories van ons; Faith Hill ~ Adem; Savage Garden ~ Ik wist dat ik van je hield; Bryan Adams ~ Alles wat ik doe; Shania Twain ~ Je Still The One bent; kapitein en Tennille ~ Love Will Keep Us Together; Best Wedding Songs Ever; Bruiloften zijn prachtige evenementen waar familie en vrienden te delen het geluk met het gelukkige paar. Deze top tien liefdesliedjes voor bruiloften zal het evenement zeker maken in een leven van herinneringen. ; Michael Bolton ~ Als een man een vrouw liefheeft; Edwin McCain ~ Ik Leef Niet Meer Voor Jou; Ben E. King ~ Stand By Me; Ronan Keating ~ Als je zegt helemaal niets; George Strait ~ Ik Cross My Heart; Jason Mraz & Colbie Caillat ~ Lucky; Norah Jones ~ Come Away With Me; Celine Dion ~ Because You Loved Me, Sinead O'Conner ~ Nothing Compares To You; Tim McGraw & Faith Hill ~ It's Your Love; Voor meer bruiloft liedjes, ga naar: ; Modern Wedding Songs; Land Wedding Songs; christelijke Wedding Songs; Een bruid-to-altijd dromen van het hebben van de perfecte bruiloft, dansen in de armen van haar man met de beste bruiloft muziek spelen bij de receptie. Deze liederen werden slechts een topje van de ijsberg, als de lijst van de beste bruiloft liedjes ooit is eindeloos. Deze liederen weerspiegelen een paar van de gevoelens en emoties voor elkaar, dus kies degene die je als de beste, en hebben een grote bruiloft.

No comments:

Post a Comment