Tuesday 13 March 2012

Hoe te bezoedelen Verwijderen uit Silver

Telkens als mijn favoriete stuk van de gebruikte zilveren sieraden te krijgen aangetast, gebruikte ik om uit te reiken voor een zilverpoets en reinigen van de sieraden stuk met het te starten. Ik gebruikt om de zilverpoets over de sieraden wrijven en dan schoon met een doek. Ik gebruikte om deze procedure te herhalen minstens vijfentwintig keer, voordat een gunstige resultaten zou verschijnen. Maar overwerk merkte ik dat mijn zilveren sieraden is haar glans verliezen. Toen ik een vriend van mij over, die door de manier loopt een kleine sieraden bedrijf vroeg, vertelde hij me dat regelmatig gebruik van zilverpoets daadwerkelijk de zilveren erodeert, waardoor het matte. Hij vertelde me ook dat als we wrijven te verwijderen van zilver aanslag, de toepassing van zilverpoets post, de zwarte ding dat verschijnt op de handdoek is eigenlijk zilver! Ik was geschokt toen ik het hoorde.
Daar had ik heel veel van zilveren sieraden en keuken zilverwerk, begon ik op onderzoek naar verschillende manieren van zilveren sieraden reinigen alsook manieren om te verwijderen uit zilverwerk aantasten. Als je zelf ook een liefhebber bent van zilveren voorwerpen en willen weten hoe te verwijderen van zilver kan aantasten, zonder daadwerkelijk te beschadigen, dan is hier een eenvoudige procedure te verwijderen aanslag van zilver.
Procedure aanslag verwijderen van Silver
Om te verwijderen dofheid uit zilveren sieraden, baking soda is ideaal. Dit komt omdat zuiveringszout helpt bij het verwijderen van de nog aantasten van de meest ingewikkelde ontwerpen van sieraden. Hier is een stapsgewijze handleiding te verwijderen aanslag van zilveren sieraden en zilverwerk. ; Neem een ​​aluminium pan en vul deze met water. ; Voeg een snufje zout toe en laat het koken. ; Wanneer het water kookt, de pan van het fornuis en zet de zilveren voorwerpen in. ; Voeg nu zuiveringszout aan het water. De maatregel van zuiveringszout in water moet een theelepel bakpoeder per een kopje water. ; Laat het zilver in dit mengsel blijft ongeveer vijftien minuten. Het mengsel zal een fizz en de geur van zwavel. ; Na vijftien minuten, verwijder de zilveren sieraden of de zilveren item dat u hebt gezegd, uit dit mengsel. ; Was het zilver met gewoon water en met een handdoek schoon te maken. De meeste van de aanslag worden verwijderd. Echter, als je ziet dat aanslag is er nog steeds, kan u dat herhalen de gehele procedure een tweede keer om zich te ontdoen van. ; Lees meer over:; zilveren sieraden schoonmaken Tips, Hoe Schoon zilveren sieraden; manieren om te voorkomen Zilver uit Ontluisterend
Als u wilt weten hoe te verwijderen van zilveren platen kan aantasten, dan zou ik stel voor dat u de hierboven genoemde methode, samen met de volgende voorzorgsmaatregelen te volgen.
Ten eerste kan zilveren voorwerpen met inbegrip van zilver platen en zilveren sieraden te krijgen aangetast door de lucht, zout, zwavel, rubber en voedingsmiddelen die zwavel bevatten (in geval van zilveren platen). Dus om uw zilveren platen van het krijgen van bezoedeld te voorkomen, spoel de zilveren plaat, post eten. Hoe langer voedsel blijft op de zilveren plaat, des te meer zal worden aangetast. Als om wat voor reden niet onmiddellijk kan worden gewassen, gewoon afspoelen met water eenmaal om te voorkomen aanslag.
In de tweede plaats, terwijl het opslaan van zilveren platen, zorg ervoor dat de kist waarin ze worden opgeslagen is bedekt met een wollen stof als witte wol is anti-aanslag. Of afwisselend, kunt u gebruik maken luchtdicht zakken om de zilveren platen op te slaan. In het geval van zilveren sieraden ook luchtdicht zakken moeten worden gebruikt om de sieraden te houden als sieraad kunt krijgen aangetast als het in contact blijft met de lucht voor een zeer lange tijd.
In de derde plaats, terwijl het schoonmaken van de zilveren platen, zorg ervoor dat ze niet worden bewaard in het water voor een zeer lange tijd. Onmiddellijk droog ze af met een doek na het wassen. Eveneens, indien mogelijk, was het zilverwerk met de handen in plaats van te wassen in de vaatwasser als de warmte en het wasmiddel in een vaatwasser kunnen aantasten zelfs meer.
Lees meer over:; Hoe Schoon zilver; Hoe sieraden schoner te maken, ik hoop dat je nu weet hoe te verwijderen aanslag van zilveren sieraden en zilverwerk. Met het oog op zilveren voorwerpen te handhaven voor een zeer lange tijd, volg dan de bovengenoemde voorzorgsmaatregelen, naast het reinigen ze elke drie maanden.

No comments:

Post a Comment