Monday 26 March 2012

Citaten over Memories

Herinneringen zijn als een deken die ons warm houdt in een eenzame koude sterrennacht. Je kijkt omhoog naar de sterren en glitter herinner me een vergeten glimlach. Dan is het ochtendgloren op u, dat de deken zelf vele herinneringen verweven in de schroefdraad heeft. Al deze draden van kleine herinneringen plotseling Samengevat momenten van het lachen, tranen, trots en vreugde in je leven. Wat denk je, maakt het enige zin? Nou, neem een ​​kijkje bij enkele citaten over herinneringen hieronder genoemde, Ik wed dat ze meer zin te maken. Lees meer op beroemde citaten.
Citaten over herinneringen met vrienden
Veel mensen willen met u rijden in de limo, maar wat je wilt is iemand die de bus mee te nemen wanneer de limo afbreekt. - Oprah Winfrey
Vergeet nooit de dagen bracht ik met je mee. Ga naar mijn vriend, als je vindt altijd wel me jou. - Ludwig Van Beethoven
We herinneren ons niet dagen; we herinneren ons momenten. - Cesare Pavese
De beste dingen in het leven komen in drieën, zoals vrienden, dromen en herinneringen. - Anoniem
Ik mis je wanneer er iets echt goed gebeurt, want u bent degene die ik wil delen met. Ik mis je wanneer er iets is me dwars, want jij bent degene die mij begrijpt zo goed. Ik mis je, toen ik lachen en omdat ik weet dat jij degene die mijn lachen groeien en mijn tranen verdwijnen zijn huilen. Ik mis je de hele tijd, maar ik mis jou het meest als ik wakker lag 's nachts en denk aan alle mooie tijden brachten we met elkaar, want dat waren enkele van de beste momenten van mijn leven. - Anoniem
Het is toeval dat we, voldaan door keuze die we vrienden geworden. - Anoniem
Een vriend kent het lied in mijn hart en zingt het aan mij als mijn geheugen faalt. - Donna Roberts
Soms, maakt niet uit hoeveel vertrouwen we hebben, verliezen we mensen. Maar je hen nooit vergeten. En soms, het zijn die herinneringen die ons het geloof te gaan. - Anoniem
Je ontmoet mensen die vergeet je. Je vergeet mensen die je ontmoet. Maar soms moet je aan die mensen die je niet kan vergeten. Dat zijn uw 'vrienden. - Anoniem
Citaten over herinneringen met familie
Het is niet van vlees en bloed, maar het hart dat ons vaders en zonen maakt. - Johann Schiller
Herinneringen zijn de schatten die we diep te houden opgesloten binnen de voorraadschuur van onze ziel, om onze harten te verwarmen als we eenzaam zijn. - Becky Aligada
Aan het eind van de dag, moet een liefdevolle familie vind je alles vergeven. - Mark V. Olsen en Will Sheffer
In het gezinsleven, liefde is de olie die wrijving, het cement dat bindt dichter bij elkaar, en de muziek die harmonie brengt vergemakkelijkt. - Eva Burrows
Net als alle de beste families, hebben we ons aandeel van excentriciteiten van onstuimige en eigenzinnige jongeren en van de familie meningsverschillen. - Elizabeth II
Het gezin. We waren een vreemde kleine groep van tekens ploeteren door het leven te delen ziekten en tandpasta, begeren elkaars desserts, ondergedoken shampoo, geld lenen, vergrendeling elkaar van onze kamers, het toebrengen van pijn en kussen om het te genezen op hetzelfde moment, liefdevolle, lachen , verdedigen en proberen te achterhalen wat de rode draad die gebonden zijn ons allemaal samen. - Erma Bombeck
Ik hou van deze plek, en gewillig kon mijn tijd in het afval. - William Shakespeare
Citaten over herinneringen aan dierbaren
De dood laat een verdriet dat niemand kan genezen, liefde laat een herinnering niemand kan stelen. - Anoniem
Wanneer iemand u graag een geheugen, het geheugen een schat. - Anoniem
Als je verdrietig bent, kijk in je hart, en gij zult zien dat, je bent huilen, want dat dat is, uw genot. - Kahlil Gibran
Ooit is het geweest dat liefde niet kent haar eigen diepte tot het uur van scheiding - Emily Dickinson
Men niet de liefde van een plaats de minder voor hebben geleden in, tenzij het is allemaal al lijden, niets anders dan lijden. - Jane Austen
Als ik zou kunnen bereiken en het bezit van een ster voor elke keer dat je hebt gemaakt me smile, zou de hele avond hemel in de palm van mijn hand. - Anoniem
En liefde kunnen komen voor iedereen, de beste dingen in het leven zijn gratis. - Lew Brown & Buddy De Sylva
Liefde is een vuur. Maar of het gaat om je hart te warm, of afgebrand huis, kan je nooit vertellen. - Anoniem
Citaten over het leven
Plezier is de bloem die passeert en de herinnering eraan, de blijvende parfum. - Jean de Boufflers
Het leven geeft ons korte momenten met een ander ... maar soms in die korte moment krijgen we herinneringen die laatste een leven lang ... - Anoniem
Het leven is simpel, het is gewoon niet makkelijk. - Anoniem
Vergeef, o Heere, mijn grapjes op U,, En ik zal vergeven Uw hele grote op me. - Robert Frost, Cluster van het Geloof, 1962
Ik denk dat ik het geheim van het leven ontdekt - je gewoon hangen rond tot je aan wennen. - Charles Schulz
Alles is grappig zolang het gebeurt met iemand anders. - Will Rogers
Mensen die snurken altijd in slaap vallen eerst. - Anoniem
Het probleem met de rat race is dat zelfs als je wint je nog steeds een rat. - Lilly Tomlin
Het leven is vol van ellende, eenzaamheid en lijden, en het is overal veel te snel. - Woody Allen
Terwijl u op, neem een ​​kijkje bij enkele van deze offertes. ; Citaten over vriendschap en herinneringen; Quotes over Gezin; Quotes over Life; Nu dat je een pagina vol met citaten over herinneringen hebben, te zien of ook u kunt komen met iets dat misschien voor jou zinvol is. Ik weet niet over u, maar sommige van deze citaten niet kon hebben verklaard de essentie van vrienden, familie en het leven niet beter.

No comments:

Post a Comment