Tuesday 25 October 2011

Dry Kroeshaar

Ik hou van experimenteren met mijn haar. Na jaren van rechttrekken, curling en styling, een dag werd ik wakker om te ontdekken dat mijn haar waren plaatsen met een hooiberg verwisseld. Het was een nogal onbeschoft wake up call, dus toch, besloot ik dat is hoog tijd Ik douche mijn haar met de liefde en genegenheid dat zij behoeften. Ik begon een twee week is de uitdaging voor mezelf om mijn haar terug te winnen van het kwaad Fizz monster. Dit is wat ik deed.
Droge Kroeshaar Remedies
Eerst pakken mijn probleem, maakte ik een lijst van alle dingen die ik doe die schadelijk zijn voor mijn haar. Geloof me de lijst was eindeloos van een slecht dieet om slechte eetgewoonten en de eindeloze uren van styling marteling die mijn haar werd onderworpen aan alle ter wille van de ijdelheid. Kunt u een kijkje in uw eigen routine en anderen te vertrouwen mij zullen nog veel meer droog haar oorzaken. Ik realiseerde me dat er twee soorten van droge kroeshaar oplossingen. Een daarvan is droog kroeshaar behandelingen dat men kunnen gebruik in kuuroorden en salons, de andere is de goede oude methode van droge kroezig huismiddeltjes. Ik besloot om de twee te combineren.
Droge Kroeshaar Behandeling
Dus om je droge kroeshaar te behandelen, moet u enige stappen in de richting veranderen van uw haarverzorging routine. Veranderen uw shampoo en conditioner en weg van alle agressieve chemische producten verblijf. Dat betekent geen klap drogen of ontkrulproces. Het is niet zo slecht als het klinkt, natuurlijke kapsels do mooie uitstraling ook. Dus zorg ervoor dat uw shampoos zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten en zijn niet gebaseerd reinigingsmiddel. Ook investeren in een aantal goede haarolie, kunt u gebruik maken van olijfolie, kokosolie, jojoba olie, enz. Deze oliën zijn geweldig om het haar te hydrateren. Het is het beste om olie je haar voordat je shampoo hen. Dit beschermt de natuurlijke vochtigheid van uw haren die meeste shampoos strip afstand samen met andere olie en vuil. Use shampoos en conditioners die zijn bedoeld voor droog en pluizig haar.
Crèmespoeling voor droog haar moet worden overgelaten aan voor een minimum van 5 minuten, dan pas kan men profiteren van hen. Als u uw handen op een goede intensive care conditioner, zal dat geweldig zijn. Gebruik deze conditioner een keer per week en laat het verblijf op uw haar voor een goede 7 tot 10 minuten. Ja, zelfs indien de fles 5 minuten zegt genoeg. Tijdens deze twee weken niet anders te gebruiken alles wat op je haar, andere dan de natuurlijke remedies die ik hieronder vermeld. Als u wilt kunt u een bezoek aan uw salon voor enige vorm van behandeling voor droog haar, maar ik stel voor wegblijven van chemicaliën.
Droge Kroeshaar Natuurgeneeswijzen
Nu dat je de shampoo etc. gezorgd hebt, kunt u stap in uw keuken en het gebruik van de vele natuurlijke ingrediënten op je haar om de verloren glanzen en uitstraling. Deze haren remedies voor droog haar zijn heel effectief.
Maak een haarmasker met yoghurt, honing en rauwe eieren. Het klinkt niet smakelijk, maar het is geweldig voor je haar. Door de manier waarop de honing zal moeilijk zijn om uitstappen, dus shampoo het masker af onder lauw water. Houd het masker op voor ongeveer 30 minuten, daarna shampoo en conditie van je haar. Voor zover de hoeveelheid betreft, is afhankelijk van de lengte van je haar. De verpakking moet volledig bedek je haar, net zoals haarkleur crèmes doen. Dus zorg ervoor dat je genoeg yoghurt en eieren. Een theelepel honing voldoende zal zijn als u Gebruik 500 g yoghurt en twee eieren. Of u kunt uitproberen sommige van deze, haarmaskers voor droog beschadigd haar.
You can mayonaise en ei ook te gebruiken op je haar. Laat het masker gedurende ongeveer 15 tot 20 minuten. Deze rauwe eiwit zal wonderen doen voor je haar. Je kunt ook proberen een aantal van deze recepten, die eerlijk behoren tot de beste conditioners voor droog haar.
Een keer per week mag u uw haar olie goed en dek ze af in een warme vochtige handdoek. Dit opent het haar nagelriem en de dorst lessen voor vocht. Andere dan deze, zorg ervoor dat je goed slaapt en eet goed, want wat je eet heeft invloed op uw haar. Zorg ervoor dat u een gezond dieet, een dieet dat rijk is aan eiwitten, dus eet veel groene groenten, zuivel en vlees hebben. Het houden van uw haar beschermd tegen schade door de zon is een goede zet om je haar terug te vorderen. Lees meer op droog haar oplossingen.
Ik deed dit elke week, tot ik mijn mooie lokken weer normaal en gezond weer. Sommige van deze tips voor droog kroeshaar zorg zijn onderdeel geworden van mijn dagelijkse routine. Ik eet gezond, slaap goed, ik ook diep conditie mijn haar elke week en altijd shampoo mijn haar nadat ik olie hen. Doe dit regelmatig en je zal ook verbetering in je haar textuur bericht. Tot dan, veel geluk!

No comments:

Post a Comment