Saturday 15 October 2011

Excuses om eruit te komen van het werk

Werk kan heel vermoeiend en lastig zijn voor veel mensen, en dit is geïntensiveerd op de noodzaak van een aantal effectieve excuses om eruit te komen van het werk. Er zijn een veelheid van excuses die kunnen worden gebruikt, en veel van deze kan klinken zeer reële en daadwerkelijke als je over het op de juiste manier. Het soort van excuses voor het niet gaat werken die u kunt gebruiken kan van sympathische bereik tot walgelijk, tot hilarische en soms gewoon belachelijk. Gebruik uw vindingrijkheid en ervoor te zorgen dat je niet gepakt wordt, en alles zal goed wanneer je een aantal van deze excuses gebruiken om eruit te komen van het werk.
Excuses aan Out vroeg van het werk; Getting out van het werk vroeg is iets waar iedereen naar verlangt, maar niet veel mensen te bereiken. Met behulp van een passend excuus kan al het verschil al maken. Probeer een aantal van deze goede excuses om vroeg te komen van het werk. ; Mijn kinderen zitten buiten en hebben niet de toetsen. ; De Gas Afdeling / Afdeling Water heeft om te lezen mijn meter, en ze konden nu pas komen. ; Mijn kind is afstuderen vandaag en ik moet de ceremonie te bezoeken. ; Mijn huisdier heeft een uitslag en dit is de enige keer dat de dierenarts is gratis. ; Mijn lichaamsdeel pijn. Gebruik indien lichaamsdeel dat je nodig achten. , Ik moet naar de luchthaven op te halen met iemand. , Ik heb een afspraak met de oogarts. , Ik heb een belastingcontrole vandaag. , Ik heb om mijn rijbewijs verlengd. , Ik moet naar het politiebureau om te getuigen. ; U kunt gebruik je fantasie en kom je met veel slimmer excuses om eruit te komen van het werk. Ervoor te zorgen dat het klinkt geloofwaardig, en duidelijk maken dat je gewoon moet gaan.
Excuses om eruit te komen van werk voor een week; Als je erover denkt om uit werken voor een week, kun je beter hebben een aantal sterke en substantiële excuses opgesteld. Een week is een lange tijd inderdaad, en geen werkgever zou geven u een week vrij, tenzij hij echt moet. Sommige werken excuses die kan je uit voor een hele week zijn als volgt. ; U overeenkomst gesloten met een ernstige aanval van bronchitis, of de Mexicaanse griep. ; Je moet een gecompliceerde chirurgische procedure die zal ongeveer een week om te herstellen van ondergaan. ; U moet vliegen naar Europa om uw vervreemde dochter van je eerste vrouw te ontmoeten. ; Je hebt een van de staat 'familie noodsituatie'. ; Hoewel al deze uitvluchten om eruit te komen van het werk een week sound redelijk geloofwaardig, moet u begrijpen dat een week is een erg lange tijd om af te werken. Elke werkgever zal een moeilijke tijd aan u verlenen betaald verlof voor een dergelijk lange duur. Zo zorgvuldig kiest uw woorden, en probeer te voorkomen dat deze omstandigheden zoveel mogelijk. Lees meer over ziekteverzuim op de werkplek.
Meer excuses om geen werk te krijgen; Afgezien van deze uit te komen van het werk van excuses, er zullen zich gevallen voordoen wanneer er werkelijk iets mis is. Verkeerd gebruik van deze excuses aan het werk over te slaan kan resulteren in een situatie waar u niet kan worden vrijgesteld van werk, wanneer u een aantal geldige excuses om eruit te komen van het werk. Dus wees voorzichtig in het gebruik. Hier zijn een aantal efficiënter halen uit het werk excuses die je zou kunnen gebruiken. ; Fake een soort van ziekte. ; Praten over een aantal familieleden het probleem of de verbintenis die je nodig hebt om te wonen is. ; Gebruik een medische aanstelling van een soort. , Ik ben op het politiebureau voor een incident. , Ik heb voedselvergiftiging. , Ik heb ernstig auto-problemen en ik moet om het te krijgen keek. , Ik ben op medicatie en ik kan niet werken als deze. , Ik heb een bruiloft bij te wonen. , Ik heb een allergische reactie op ______. Ik heb een dagen nu herstellen. ; Je hebt luizen in je haar en moet naar een dokter te bezoeken. ; Sommige mensen maken excuses om eruit te komen van het werk voor een interview voor een andere baan. In dergelijke gevallen is het nog belangrijker dat je komt met een goede, zoals woede van je baas om die reden is niet een heel goed idee. Na alles wat je hoeft te handhaven en te volgen enkele set van werkplek ethiek. Al met al, het gebruik excuses dat geluid een beetje geloofwaardig. Geen gebruik maken van dingen die over de top en onrealistisch, en niet overdrijft deze uitvluchten om eruit te komen van het werk.

No comments:

Post a Comment