Sunday 2 October 2011

Positieve Dagelijkse Affirmaties

De positieve dagelijkse affirmaties zijn de middelen te motiveren onszelf om succes te bereiken in ons werkgebied. Of u schrijf deze affirmaties in uw notitieblok en dagelijkse lees ze of gewoon onthouden hen niet materie. Wat telt het meest te doen is u inzicht in de betekenis van deze affirmaties en heb je eigenlijk de motivatie van hen krijgen. Positieve dagelijkse affirmaties kan u helpen te houden uw energie niveaus hoog en uw enthousiasme intact. De functie van deze positieve affirmaties is u bewust te maken van uw sterke punten en uw mogelijkheden. Er moet echter positief dagelijkse gedachten gepaard gaan met acties en geconcentreerde inspanning om de gewenste resultaten te krijgen. Je moet proberen je best om implementeren wat u plan in uw dagelijkse affirmaties. Meer over goal setting. Hieronder zijn een aantal positieve affirmaties voor het succes van verschillende werkende professionals en studenten. Meer op inspirerende citaten.
Positieve Daily Affirmaties voor leraren
Hier is een lijst van positieve dagelijkse affirmaties voor docenten:; Ik heb vertrouwen in mijn capaciteiten. ; Ik ben voldoende gekwalificeerde om goed leer mijn studenten. ; Ik heb voldoende kennis van de regels en manieren van onderwijzen. , Ik zal goed voor te bereiden voor het leveren van een lezing voor mijn studenten. ; Ik hou mijn studenten onderwijzen. , Ik wil mijn leerlingen om te slagen in hun examens en het leven in het algemeen. , Ik zal proberen mijn best gedaan om alle vragen van mijn studenten duidelijk. , Ik zal met succes te leren mijn leerlingen belangrijke waarden van het leven. , Ik zal niet verliezen mijn koele, ongeacht de reden. ; Ik zal motiveren en moedigen mijn leerlingen in elke mogelijke manier. ; Positieve dagelijkse affirmaties voor zakenmensen
Hier is een lijst van de positieve dagelijkse affirmaties voor zakenmensen:; Ik heb het volste vertrouwen in mijn vermogen om te slagen. , Ik ben een passie voor het uitbreiden van mijn bedrijf. , Ik zal strijden tegen alle de kansen naar voren als een succesvol zakenman. ; Ik zal nemen berekende risico en goed plan al mijn zakelijke beweegt. , Ik zal mijn bedrijf winstgevend. , Ik zal niet teleurgesteld door de eerste mislukkingen in mijn bedrijf. , Ik zal onthouden van het doen van elke vorm van illegale dingen en volg de wet. ; Ik zal niet denken van nemen alle soorten van korte bezuinigingen voor steeds succesvol. ; Positieve dagelijkse affirmaties voor Artsen
Hier is een lijst van de positieve dagelijkse affirmaties voor artsen:; Ik ben hooggekwalificeerde en capabele persoon. , Ik zal goed schouder al mijn verantwoordelijkheden. ; Ik zal werk met eerlijkheid en oprechtheid en tegemoet te komen aan alle behoeften van mijn patiënten. , Ik ben bereid om hard te werken voor de lange uren en wanneer ik opgeroepen. , Ik wil de mensheid te dienen met geduld en toewijding richting mijn werk. ; Ik zal houden bijwerken van mijn kennis en nieuwe technieken voor de voordele van mijn patiënten leren. ; Positieve dagelijkse affirmaties voor schrijvers
Hier is een lijst van de positief zelfbeeld bevestigingen voor schrijvers of auteurs:; ik verdien genoemd te worden een goed schrijver. , Ik ben goed schrijver. ; Ik weet wat mijn lezers verwachten uit mijn geschriften. , Ik heb het volste vertrouwen op mijn schriftelijke vaardigheden. , Ik zal alleen schrijven wat ik denk inch, ik zal niet verliezen hoop dat als ik niet een merk als een schrijver te maken. , Ik zal geen kopie van de inhoud van enige andere schrijver en zullen ervoor zorgen dat mijn inhoud origineel is en van goede kwaliteit te maken. ; Positieve dagelijkse affirmaties voor kinderen
Hier is een lijst van positieve affirmaties voor kinderen:, ik zal de aanwijzingen van mijn ouders en leraren. ; Ik hou naar school. ; Ik hou te studeren en in extra-curriculum activiteiten deelnemen. , Ik zal ook onderzoek naar goede scores te krijgen in mijn examens. , Ik zal volgen alle lessen van de persoonlijke hygiëne geleerd me. ; Ik zal beleefd praten. ; Ik zal helpen mijn vrienden in nood. ; U kunt meer lezen op:; Positieve Zelf Affirmaties; Positief Denken Tips; positieve karakter Traits; Deze werden enkele positieve dagelijkse affirmaties om uw moreel boost. Al het beste voor uw toekomst!

No comments:

Post a Comment