Saturday 22 October 2011

Wat te schrijven in een verjaardagskaart

Elk jaar, mijn familie en vrienden douche mij met geschenken en mooie verjaardagskaarten. De warme verjaardag wensen en boodschappen uitgedrukt in die kaarten maak mijn hart smelten. Verjaardagen zijn uitstekende gelegenheden om liefde en genegenheid uitdrukkelijke om mensen dicht bij onze hart. Maar we ooit overdenkt wat te schrijven in een verjaardagskaart? Transportzijde ware gevoelens kan moeilijk voor sommige. Laat me maken het een beetje gemakkelijk voor diegenen die soms af wat te schrijven in een verjaardagskaart, met deze verjaardagskaart aanhalingstekens, gezegden en gedichten.
Verjaardag Card Quotes; Out van alle verjaardagscadeauideeën mensen kiezen uit, verjaardagskaarten bovenaan de lijst. Verjaardagskaart gezegdes zijn een doorway te laten iemand kennen hoeveel u zorg voor hen. U kunt ook enkele grappige verjaardagskaart berichten voor uw familie en vrienden. Hier zijn enkele verjaardag citaten dat zal nudge je grijze cellen en elimineren al uw queries over wat te schrijven in een verjaardagskaart.
Gebruik je gezondheid, zelfs tot het punt van het dragen van het uit. Dat is wat het is. Breng alles wat je hebben voordat je sterft, je niet overleven zelf. ~ Bernard Shaw
Count your het leven door glimlachen, geen tranen. Tel je leeftijd met vrienden, niet jaren. ~ John Lennon
Omdat tijd zelf is als een spiraal, iets speciaals gebeurt op uw verjaardag elk jaar. Dezelfde energie die God in jou geïnvesteerd bij de geboorte aanwezig is nogmaals. ~ Menachem Mendel Schneerson
Je verjaardag is een speciale tijd om het geschenk vieren van 'You' aan de wereld. Anoniem
Middelbare leeftijd is met een keuze tussen twee verleidingen en kiezen degene die krijgt je thuis eerder. ~ Dan Bennett
Het geheim van jong blijven is eerlijk leven, langzaam eten, en over je leeftijd liggen. ~ Lucille Ball
Het huwelijk is de alliantie van twee mensen.; Een van onthoudt verjaardagen wie nooit, en de andere nooit vergeet hen. ~ Ogden Nash
Warme Birthday Card Gedichten, de warme wensen van het hart naar uw dierbaren kan zeker samenbrengen van mensen. Als u zich afvraagt ​​over dingen te zeggen in een verjaardagskaart of wat te schrijven in een verjaardagskaart, dan zijn deze verjaardagskaart berichten kunnen de truc doen. Hier zijn enkele verjaardagskaart gedichten voor uw vrienden, familie en geliefden.
Vriendschap is om mensen,, wat zonneschijn is om bloemen.; Uw vriendschap aan mij,; betekent meer dan zonneschijn.
Op je verjaardag Ik wens u veel plezier en vreugde;, ik hoop dat al je wensen uitkomen.; Mei van elk uur en de minuten worden gevuld met vreugde,, En je verjaardag perfect voor jou! ~ Joanna Fuchs
Hoe kan ik u lief?; Laat me tellen het manieren., Ik hou van je om de diepte en breedte en; hoogte mijn ziel kan bereiken. ~ Elizabeth Barrett Browning
Ik hou van mijn leven, want het gaf me je. ; Ik hou u, omdat u bent mijn leven.; En beter nog, je bent mijn vrouw.; Happy Birthday Sweetheart! Anoniem
Lees meer over wat kunnen we schrijven in verjaardagskaarten.
Verjaardagskaart sjablonen; Hier zijn een aantal verjaardagskaart sjablonen die u kunt gebruiken om overbrengen van uw warme verjaardagswensen aan uw dierbaren.
Mijn lieve moeder,
Mam, geef je me hoop wanneer mijn leven laag is.; U bent ware en eerlijk, kostbare gave Gods;. Happy Birthday Mam!
Van,, je liefhebbende (dochter / zoon),; (Your Name);
Naar mijn liefhebbende vader,
Volgende uw voetstappen is wat ik altijd heb gedaan.; Dus lopen wat langzamer, want ik wil niet naar beneden valt.; U bent mijn rolmodel, en altijd gij zult.; Vandaag op uw verjaardag, deze dag met me doorbrengen.; Happy Birthday Dad!
Van,, je liefhebbende (dochter / zoon),; (Your Name)
U kunt ook uw verjaardagskaarten en voeg deze verjaardagskaart aanhalingstekens, gezegden, en gedichten. Verras je familie en vrienden met verjaardagskaarten gepersonaliseerd in uw eigen stijl. Misschien noemde de ideeën boven hebben geholpen duidelijk dat de verwarring over wat te schrijven in een verjaardagskaart.

No comments:

Post a Comment