Monday 10 October 2011

Hoe badkamer wastafel installeren

Kun je net zo hoe weet ik, hoe je een badkamer wastafel te installeren en wat is de kans dat wat ik zeg juist is te denken? Wel is er een verhaal achter dit ja ... verhaal achter een badkamer wastafel kun je je voorstellen! Anyways, zo gebeurde het dat ik had besloten om de oude, vieze badkamer wastafel in mijn huis veranderen, het was als een zwart gat in mijn witte huis. Dus ik bracht een gloednieuwe die ik had gezien dat de andere dag. De volgende grote vraag was hoe badkamer wastafel installeren, dus heb ik besloten om de loodgieter bellen, maar hij kwam niet opdagen. Dus besloot ik het installeren van de badkamer wastafel mezelf, als kind heb ik gezien had mijn vader een installeren, bij ons in huis, dus ik dacht het zal niet zo moeilijk en ik had gelijk, het simpel was. Genoeg van het verhaal nu, ik zal u vertellen hoe te installeren badkamer wastafel ...
How de Badkamers Sink Install; Eerst en vooral koop een passende wasbak voor uw badkamer, die zal pak en verbetering van uw badkamer inrichting. Er zijn zoveel verscheidenheid van spoelbakken beschikbaar deze dagen, dat men goede keuze kan uw badkamer uitzien als een gerenoveerd een maken. , Nu het volgende wat is het verwijderen van de oude. Voordat u de oude gootsteen, koppelt al het water lijnen en verwijder de afvoerleiding. Vergeet niet om de belangrijkste watervoorziening van het huis verbreken, zal het voorkomen any ongeluk. ; Spoelbakken hebben meestal vier clips, los hen en eventuele problemen, ook het afdichten te verwijderen onder de spoelbak te voorkomen. Nu lift het aanrecht en het reinigen van de plaats. ; Aangezien de grootte van zowel de gootsteen niet dezelfde waren moest ik de lijnen van de nieuwe spoelbak merk. Is dit eenvoudig, gewoon vasthouden de kartonnen waarin de gootsteen werd ingesteld, en markeer de contouren. , Plaats de spoelbak in de plaats en markeer de gaten. Vergeet niet om de gaten met de gootsteen in scheve positie als het zal je de exploitatie van de installatie badkamer wastafel ruïne te markeren. , Nu de gaten boren met een goede boormachine, plaats de gootsteen strak en bevestig de schroeven, als uw gootsteen is een porseleinen dat ook u zult breeuwen tape nodig hebben als er geen clips op de bodem van de gootsteen, verzegeling van de Boor op de wastafel en zorgvuldig die laag over het gaatje en bevestig deze. Zorg ervoor dat het goed is gecentreerd. , De volgende belangrijkste is om te installeren badkamer wastafel afvoer. De afvoer heeft een ronde rubber afdichting bestaande uit een ring bekend staat als pakking, wordt het gebruikt om de pijp gezamenlijke nu zegel, de pakking met de moer vast te zetten. ; U kunt de rubberen pakking ook zegel door breeuwen omheen, om lekken te voorkomen. Om het gemakkelijker kunt u de hulp van een andere persoon te nemen om de gootsteen te houden terwijl u de vaststelling van de drain. ; U kunt ook loodgieters PuTTY om de afvoer te repareren, maar het is meer rommelig dan breeuwen en ik denk dat afdichten moet de klus te klaren. Na deze, hechten de onderkant van de afvoerleiding naar het huis water sanitair. , Nu het belangrijkste ding dat overblijft is de vaststelling van de kraan of kraan. Bevestig de slang of leiding (in buis), slangen zijn makkelijker te hechten omdat ze rubberen afdichtingen die niet veel nodig aanscherping have. Sluit het andere uiteinde van de slang aan de klep die werd geblokkeerd door de moer. ; Het installeren van de kraan is niet erg moeilijk, als je in de war kunt u altijd verwijzen naar de instructies op de installatie boek vergezeld van de gootsteen. Lees meer over kraan vertrouwd te maken. ; Nu de randen van de spoelbak afdichting met breeuwen plakken en hervatting van de belangrijkste watervoorziening van uw huis en bewonder de badkamer wastafel u zojuist hebt geïnstalleerd. ; Bij een geslaagde installatie van je badkamer spoelbak heeft versterkt je zelfvertrouwen en nu je een aanrecht te installeren, zou u graag meer over aanrecht installatie te lezen. , Ik hoop dat u niet langer verward over hoe je badkamer wastafel te installeren. Het is goed om alle dingen zelf, vooral als het is zo simpel als het installeren van badkamer wastafel. Dingen gebouwd of gemonteerd met je eigen handen altijd kijken aantrekkelijker te maken. Je mag nooit hebben gerealiseerd, maar een badkamer wastafel is het belangrijkste noodzaak van het huis en door de manier, het is ook de meest gebruikte ding in het huis. Dus bent u al aan het denken van het installeren van badkamer wastafel, dat de uitstraling van uw oude badkamer zal verjongen, gaan zelf te installeren. All the best!

No comments:

Post a Comment