Tuesday 20 September 2011

Liedjes over het breken van Up

Om verliefd op is vreselijk simpel, maar om uit te vallen van de liefde is gewoon verschrikkelijk. ~ Bess Myerson.
Zeer echte en ware, soms zelfs het einde van een zeer ruwe relatie kan nog steeds een verlaten met een leegte in het hart, dat is moeilijk te rechtvaardigen, gezien het feit dat het ideaal zou aflopen. Relatie break-ups worden altijd zeer hard voor de ziel, maakt niet uit hoe slecht de relatie was zolang het duurde. Echter, is het noodzakelijk dat een stuitert terug in het leven. Niemand zei dat het proces van de verpleging your verbrijzeld hart terug aan de gezondheid is een gemakkelijke taak. Maar je moet hopen op een betere toekomst en daarom voorzichtig al die splinters ongeacht hoe slecht en onduldbare die eerste krampen van de pijn lijken te verwijderen. Luisteren naar de droevige liedjes over het breken van up helpt u om al die opgekropte emoties die niet kunnen worden in woorden niet uit te verlichten hoe moeilijk je het probeert.
Beste Songs About Breaking Tot You Cry Help
Huilen, zo veel als je wilt. Howl indien u dat wenst, om maar vent al die onsamenhangende nog niet bestaande gevoelens die je wilt af te brokkelen na een break-up. Gebroken hart liedjes zijn de beste genotmiddelen met al deze gevoelens doen tuimelen uit. Hier zijn een paar hartverscheurende droevige liedjes die je kreet die u zal helpen, vent al die negatieve gevoelens.
Unbreak My Heart ~ Toni Braxton
Laat me niet in dit alles pijn; Laat me niet alleen in de regen, kom terug en terug mijn glimlach te brengen; Kom en weg te nemen deze tranen, ik wil je armen om nu houd me; De nacht zijn zo onaardig; terug te brengen die nachten toen ik hield je naast me
Un-break my heart, zeg je weer van me houdt; ongedaan maken je pijn veroorzaakt; Wanneer u liep de deur uit; en liep van mijn leven; Un-Cry die tranen, ik schreeuwde zo vele nachten; Un-break my hart, mijn hart ...
Terug te nemen dat trieste woord good-bye, breng terug de vreugde om mijn leven; niet hier Laat me met deze tranen Kom en weg kus die pijn, ik kan niet vergeten de dag dat je links; Tijd is zo onaardig, En het leven is so wreed zonder jou hier naast me
Un-break my heart, zeg je weer van me houdt; Undo dit je pijn veroorzaakt; Wanneer u liep de deur uit; en liep uit mijn leven; Un-Cry deze tranen, ik schreeuwde zo vele nachten; Un-break my hart, mijn hart ...
Laat me niet in dit alles pijn; niet me te verlaten in de regen; Bring back de nachten toen hield ik jou naast me
Un-break my heart, zeg je weer van me houdt; Undo dit je pijn veroorzaakt; Wanneer u liep de deur uit; en liep uit mijn leven; Un-kreet die tranen; ik zo vele, vele nachten gehuild; Un- break my ....
Un-break my heart, kom terug en zeggen dat je van me houdt; Un-break my heart; Sweet darlin ', zonder jou Ik kan het gewoon niet gaan, kan niet gaan ....
Careless Whisper ~ George Michael
Ik voel me zo onzeker als ik uw hand nemen een leiden u naar de dansvloer.; Als de muziek sterft iets in uw ogen; Oproepen naar een zilveren scherm geest en je bent zijn triest afscheid.; Ik ga nooit weer dansen; schuldig voeten heb geen ritme
Hoewel het eenvoudig om te doen alsof, ik weet dat je niet gek., Ik had beter moeten weten dan een vriend cheat
En afval een kans die ik heb gekregen.; Dus ik ga nooit weer dansen, de manier waarop ik met je gedanst.; Tijd kan nooit herstellen de zorgeloze gefluister van een goede vriend.; Om het hart en geest onwetendheid is vriendelijk.; Er is geen comfort in de waarheid; pijn is alles wat je vindt., Ik ga nooit weer dansen; schuldig voeten heb geen ritme;. . .; Nooit meer zonder uw liefde.; Vanavond lijkt de muziek zo luid, ik wens dat we dit publiek te verliezen.; Misschien is het beter deze manier
We zouden elkaar pijn doen met de dingen die we willen zeggen.; We konden zijn zo goed samen
We konden hebben gewoond deze dans altijd
Maar nu wie gaat met me dansen? - Blijf alsjeblieft.; En ik ga nooit weer dansen; schuldig voeten heb geen ritme;. . .; Geen dans, geen dans, geen dans, You're Gone - geen dans, je bent gegaan.; Deze kwestie is zo verkeerd; zo verkeerd, dat ziet u mij had laten staan.
U kunt ook luisteren aan de nummers over bedrog dat brandend gevoel in je hart te onderdrukken om om te gaan en dat er niets mis was met je eens dat je geliefde geschoven om bedrog, maar veeleer zijn behoeften en prioriteiten in leven te realiseren waren anders dan de jouwe .
Cry Me a River ~ Justin Timberlake
Je was mijn zon; Je was mijn aarde, maar je niet wist alle manieren waarop ik van je hield, nee, Dus je nam een ​​kans; En hebben andere plannen, maar ik wed dat je niet denken dat ze zou instorten , geen
Je hoeft niet te zeggen, wat je gedaan hebt,, ik weet al, ik vond van hem uit, nu is er gewoon geen kans, voor u en mij, er zal nooit worden; En niet te maken je verdrietig over
Je zei dat je me hield, waarom heb je bij me weg, helemaal alleen, nu je me vertellen je me nodig hebt, als je me belt, aan de telefoon; Meisje ik weigeren, moet u beschikken over me in de war; Bij sommige andere man, Uw bruggen werden verbrand, en nu is het jouw beurt; te huilen, me aan het huilen van een rivier; Cry me a river-er; Cry me a river, Cry me a river-eh, ja ja
Ik weet dat ze zeggen: Datgene nog wat beter onuitgesproken; Het was niet alsof je alleen met hem gepraat en je weet het; (Doe niet alsof je het niet weet); Al deze dingen die mensen me verteld; Houd knoeien met mijn hoofd; (Messing met mijn hoofd); U moet geplukt eerlijkheid heb; Dan mag je niet hebben geblazen is; (Yea..)
U niet moet zeggen, wat je deed,; (Don't moet zeggen, wat je deed); Ik weet al, ik erachter van hem; (ik al weet, uh); Nu er gewoon geen kans, voor jou en mij, er 'll nooit; (Geen kans, jou en mij); En niet maken je verdrietig erover
Je vertelde me dat je van me hield, waarom heb je me verlaten, helemaal alleen; (All alone); Nu je me vertellen je me nodig hebt, als je me belt, aan de telefoon, (Als je me belt op de telefoon); Meisje ik weigeren, moet u me verward; met een andere vent, (ik ben niet zoals zij baby): Uw bruggen werden verbrand, en nu is het de beurt aan uw computer; (Het is jouw beurt); te huilen, huilen me een rivier; (Go op en net); Cry me a river-er; (Ga op en net); Cry me a river; (Baby gaan en gewoon), Cry me a river-eh, ja ja
De schade is gedaan, dus ik denk dat ik zal verlaten; De schade wordt gedaan, dus ik denk dat ik zal verlaten; De schade wordt gedaan, dus ik denk dat ik zal verlaten; De schade wordt gedaan; Dus ik denk dat ik ... verlaten
Je hoeft niet te zeggen, wat je gedaan hebt,, (niet moeten zeggen, wat je gedaan hebt), ik weet al, vond ik van hem uit; (ik weet al, uh); Nu is er gewoon geen kans, voor jou en mij, er zal nooit worden; (Geen kans, jij en ik) en niet te maken je verdrietig over
Cry Me A River; (Ga op en net); Cry me a river-er; (Baby gaan en gewoon), Cry me a river; (U kunt gaan en gewoon), Cry me a river-eh, ja ja
Cry Me A River, (Baby gaan en gewoon), Cry me a river-er; (Ga door en net); Cry me a river; (Want ik reeds heb gehuild); Cry me a river-eh, ja ja ; (Is niet huilen ga niet meer, ja, ja)
Cry Me A River, Cry me a river, oh, Cry me a river, oh, Cry me a river, oh.
Last Christmas ~ George Michael
Last Christmas, Ik gaf je mijn hart, maar de volgende dag, Je gaf het weg, dit jaar, om mij te redden van tranen, ik geef het aan een speciaal iemand
Last Christmas, Ik gaf je mijn hart, maar de volgende dag, Je gaf het weg, dit jaar, om mij te redden van tranen, ik geef het aan een speciaal iemand
Eenmaal gebeten en tweemaal verlegen; Ik houd mijn afstand maar je nog vangst mijn oog; Vertel me baby herken je mij?; Nou het is al een jaar, doet het me niet verbazen
(Happy Christmas!) Ik wikkelde hem op en stuurde hem, met een notitie te zeggen Ik hou van jou ik meende het, nu weet ik wat een dwaas ben ik geweest, maar als je me nu kuste ik weet dat je zou me weer gek
(CHORUS)
(Oooh. Oooh Baby)
Een overvolle zaal, vrienden met vermoeide ogen, ik ben verbergen van u en uw ziel van ijs; Mijn God, ik dacht dat je iemand te vertrouwen op; Me? Ik denk dat ik een schouder om te huilen op; Een gezicht op een minnaar met een brand in zijn hart, een man undercover maar u rukte me afgezien; Oooh Oooh, Nu heb ik gevonden een echte liefde je nooit meer gek me; (CHORUS)
Een gezicht op een minnaar met een brand in zijn hart; (Gaf je mijn hart); Een man undercover maar u rukte me afgezien; Volgend jaar, ik geef het aan iemand, ik geef het aan een speciaal iemand, speciaal; iemand, iemand, ik geef het aan iemand, ik geef het aan een speciaal iemand; die je me iets terug, ik geef het aan iemand, houd mijn hart en kijk naar het branden, ik geef het aan iemand, ik geef het aan iemand speciaal, ik heb je hier te blijven, ik hou van je voor een dag, ik dacht je een speciaal iemand, gaf je mijn hart, ik geef het aan iemand, Ik geef het aan iemand; Last Christmas Ik gaf je mijn hart, je gaf het weg, ik geef het aan iemand, ik geef het aan iemand.
Sad Love Liederen die de ziel tot rust
Soms is een break-up is misschien niet de schuld van een van de partners, maar wrede omstandigheden of ideologische verschillen kan gewoon in de weg van de liefde. Na liedjes over Break up hebben je geholpen om alle desillusie drain, dan kunt u altijd terugkijken en herinneringen al die goede tijden had bewaard, alsmede de twee van jou. Vergeet niet, bitterheid belemmert het genezingsproces van het hart en induceert depressie. Zodat, probeer dingen zien zoals ze waren. Hier zijn een aantal droevige liedjes liefde druipt met een diep gevoel van hart-rippen melancholie en toch brutaal realistisch.
Annie's Song ~ John Denver
U vult mijn zintuigen, als een nacht in het bos; als een berg in de lente, als een wandeling in de regen, als een storm in de woestijn, als een slaperige blauwe oceaan; U vult mijn zintuigen; Kom weer vol me
Kom, laat ik hou van je; Laat me mijn leven aan jullie geven, Laat me verdrinken in je lachen; Laat me sterven in je armen, laat mij ging naast u, Laat mij altijd met u zijn; Kom laat ik hou van je, kom liefde me weer
Let me down lag naast u, Laat me altijd bij je, kom laat ik hou van je; Kom hou me weer
U vult mijn zintuigen, als een nacht in het bos, als een berg in het voorjaar, als een wandeling in de regen, als een storm in de woestijn, als een slaperige blauwe oceaan; U vult mijn zintuigen; Kom weer vol me.
I Hate Dit deel ~ De Pussy Cat Dolls
We rijden langzaam door de sneeuw op 5th Avenue; En nu radio's alles wat we horen kan; Nu hebben we niet gepraat sinds we vertrokken, het is zo laat wachten; Het is koud buiten, maar tussen ons is het nog erger hier
De wereld vertraagt, maar mijn hart klopt snel nu, ik weet dat dit is het deel, waar de einde begint
Ik kan niet nemen langer; Thought dat we waren sterker; Alle we doen is treuzelen; Slipping door mijn vingers
Ik wil niet dat het nu proberen; All that's left is afscheid genomen van; Zoek een manier dat ik kan u vertellen
Ik haat deze een deel hier, ik haat dit deel hier, ik kan het gewoon niet je tranen, ik haat dit deel hier
Dagelijks, zeven takes van dezelfde oude toneel; Lijkt we gebonden door de wetten van de dezelfde routine; moet met je praten nu 'moesten we gaan slapen; Maar zullen we eens slapen ik u vertellen wat me te kwetsen?
De wereld vertraagt, maar mijn hart klopt snel nu, ik weet dat dit is het deel, waar de einde begint
Ik kan niet het niet langer; dachten dat we sterker waren, Alles wat we doen is blijven hangen; glipt door onze vingers
Ik wil niet dat het nu proberen; All that's left is afscheid genomen van; Zoek een manier dat ik kan u vertellen
Ik haat dit deel exact hier; Ik haat deze gedeelte rechts hier; I just can't neem uw tranen; ik haat dit deel exact hier
Ik weet dat je het mij vraagt ​​om vast te houden; En oefenen alsof er niets mis, maar er is geen tijd meer voor leugens, 'Cause I zonsondergang in je ogen zien
Ik kan niet nemen langer; Thought dat we waren sterker; Alle we doen is treuzelen; Slipping via onze vingers
Ik wil niet nu proberen; All that's left's vaarwel aan; Vind een manier dat ik kan u vertellen
Ik haat dit deel exact hier; Ik haat deze gedeelte rechts hier; I just can't nemen deze tranen; Ik haat deze gedeelte rechts hier.
Songs to Help You Move On
Na alle tranen en treurige liedjes over de sloop, komt een moment dat je nodig hebt om opstaan ​​uit de as en terug in vorm te raken. Verzoenen met je partner als zelfs een vermoeden van een dergelijke kans blijft, want ik geloof echt dat er geen relatie is onmogelijk uit te werken als beide partners bereid zijn. Maar als dat geen optie, dan gewoon vergoten de kledij van klaagzang en bewegen op. Het leven is te kort om afval in een toestand van verdriet. Uitstappen en je zult zien wat een glorieuze toekomst jullie wacht. Geloven dat God heeft een beter iemand voor u in petto. Naast, u een individuele en dus, worden gegeven de maximale belang door uzelf.
A New Day Has Come ~ Celine Dion
Een nieuwe dag is .. e
Ik wachtte zo lang; Voor een wonder om komen; Iedereen vertelde me worden sterk; Hold on en niet traan
Door de duisternis en de goede tijden, ik wist dat ik zou maken via; En de wereld dacht dat ik had alles in het werk, maar ik stond te wachten voor u
Hush, liefde
Ik zie een licht in de hemel; Oh, het is bijna blind me, ik kan niet geloven, ik heb aangeraakt door een engel met liefde; Laat de regen naar beneden en was mijn tranen weg, laat het invullen van mijn ziel en verdrinken mijn angsten, Laat het de muren breken voor een nieuwe, nieuwe zon; Een nieuwe dag is .. e
Waar was het nu donker is er licht, Waar was er nu de pijn is er vreugde; Waar was er zwakte, vond ik mijn kracht en dat allemaal in de ogen van een jongen
Hush, liefde
Ik zie een licht in de hemel; O, het is bijna blind me, ik kan niet geloven, ik heb aangeraakt door een engel met liefde, laat de regen naar beneden en was mijn tranen weg, laat het invullen van mijn ziel en verdrinken mijn angsten; Laat het de muren verbrijzelen voor een nieuwe, nieuwe zon; Een nieuwe dag heeft .. e.
So, het leven is niet zo erg is het? Gaan en na te streven nieuwe avonturen om je te helpen met een break-up. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet maar je moeten doen ergens of het ander. Neem uw tijd, huilen met deze liedjes over opbreken maar kom terug naar leven als, geloof me, er andere meer belangrijke mensen craving dat zonneschijn zie glimlach terug op dat gelaat!

No comments:

Post a Comment