Friday 23 September 2011

Songs Over Ontbrekende Iemand

Muziek is altijd verzachtend voor rusteloze emoties en luisteren naar sommige liedjes over ontbrekende iemand in een relatie kan altijd helpen woorden geven aan alle emoties die een storm creëren binnen wegens gebrek aan lyrics die kunnen uitdrukken dergelijke stormachtige sentimenten omgewoeld wanneer u crave worden buurt iemand, maar kan niet. Hieronder zijn sommige nummers die kunnen helpen verlichten de pijn en hunkering naar de fysieke afwezigheid alsook emotionele onbeschikbaarheid van een persoon. Lees meer op quotes over ontbrekende iemand.
Liedjes over het missen van iemand die je liefde
Maar liefde is blind en liefhebbers kunnen niet zien / De mooie dwaasheden die zich committeren. zei William Shakespeare tot het loutere ontbreken van rationeel gedrag portretteren wanneer het gekomen om aangelegenheden van het hart. Liefde maakt het hart lang voor die ene speciale persoon op een manier waar elke grens van ruimte en tijd lijken een samenzwering van de natuur om twee harten weg te houden van elkaar. Hier zijn een aantal liedjes over het missen van iemand die je graag en kunnen niet in de buurt, ofwel omdat je in een lange afstand relatie of hebben emotionele grenzen die in de weg staan ​​van de liefde.
Missing You ~ John Waite; Dit hartverscheurend song portretteert de poging van een minnaar aan de wereld dat hij prima in weerwil van de klap zijn hart heeft onlangs doorstaan ​​te overtuigen, maar de laatste woorden verraadt de waarheid over zijn dismal staat, waar wonen, zonder zijn geliefde, alledaagse, is een fysiek pijnlijke strijd. De laatste regels van dit lied zijn,
Ik ben niet mis je, ik mis je niet, ik niet mis je, ik kan liegen tegen mezelf.
How Do I Live Without You ~ LeAnn Rimes; Dit nummer geeft een opsomming van alle angsten en angsten die een plaag zijn de geest van een minnaar, in het geval haar geliefde loopt de deur uit. Het nummer is erg relatable als de magie van de liefde is zodanig dat een liefdeloos leven lijkt te lijken op een waar de zon weigert te stijgen en de wereld zal worden teruggebracht tot een sombere, kale plek. De zanger stemmen soortgelijke emoties met de lijnen ...
Zonder jou was, zou er geen zon in mijn hemel; Er zou geen liefde in mijn leven; zou er geen wereld meer voor mij, en ik, oh schat, ik weet niet wat ik zou doen, ik ' d verloren gaan als ik je kwijt, Als je ooit te verlaten; Baby je zou weg te nemen al het echte in mijn leven; En vertel me nu.
Like You'll Never See Me Again ~ Alicia Keyes, A lover's smekende verzoek om bemind te worden alsof er geen morgen! Een van de meest soulvolle romantische liedjes aller tijden.
Dus elke keer dat je me vasthoud; Hold me als dit is de laatste keer; Elke keer dat je me kussen; Kus me als je nooit me weer te zien; Elke keer als je me aanraakt, touch me als dit is de laatste keer; Beloof dat je van me houdt; Love me als je me nooit meer zien.
I Miss You ~ Nikki Cleary, een weergave van de verandering in tijden en het gedrag dat veel van romantische relaties lijden. Een zeer emotioneel nummer en waarschijnlijk een van de meest betekenisvolle stammen uit de liedjes over opgroeien.
Ik mis je, de manier waarop we gebruikt om te zijn; Terug als je me belt; Everyday (Ja); Je wilde overkomen, ik mis je, maar het is anders en het is vreemd, nu dat alles is veranderd, en het maakt me bang 'veroorzaken het is raar dat je niet merken, ik mis je.
I Miss You ~ Incubus, een van de beste voorbeelden van liedjes over het ontbreken van iemand die zielsveel van je schat en haat te blijven met uitzondering van! Dit nummer heeft een of andere manier dat 'vlinders in de buik' gevoel over, dat is een zeer clichematige nog ware kenmerk van de eerste liefde.
Om je te zien als ik wakker word, is een geschenk Ik had niet gedacht kon worden echt. ; Te weten dat je hetzelfde als ik voel, is een drie-voudige, utopische droom. ; Je doet iets voor mij dat ik niet kan verklaren. ; Dus zou ik buiten de rechte lijn als ik zei,, ik mis je.
A Long December ~ The Counting Crows, zij teksten zijn zelfverklarend, zodat je weet wat de stemming. Blues op zijn best!
Een lange december en is er reden om te geloven, misschien dit jaar beter zal zijn dan de laatste, ik kan me niet herinneren de laatste ding dat je zei dat als je zuurdesem 'waren, nu de dagen gaan zo snel voorbij.
Als je haar ziet, zeg hallo ~ Bob Dylan, een van de perfecte voorbeelden van liedjes over de sloop waar de minnaar de betere helften bestaan ​​elke dag, met elke porie in zijn lichaam mist.
We hadden een uitval als minnaars vaak, En om te bedenken hoe verliet ze die nacht nog brengt me een chill, en hoewel onze afscheiding het me om het hart doorboord; Ze woont nog steeds in mij hebben we elkaar nooit .
Songs About Ontbrekende Iemand Wie is er dood
Overlijden van een dierbare kan men laat een vacuüm in het hart, dat vaak erg moeilijk op te vullen. Hier zijn een paar droevige liedjes over de dood en droevige liedjes over iemand die is overleden, die werkelijk prachtige songs over het ontbreken van iemand die is overleden.
Gaten in de vloer van de hemel ~ Steve Wariner; Het lied betreurt het overlijden van de grootmoeder van de zanger. Het verlies van een familielid vaak zie je een individu nooit het reine te komen met het.
Een dag verlegen van acht jaar oud is; Mijn oma overleed, was ik een gebroken hart jongetje; Blowing erop dat verjaardagstaart; En hoe ik huilde toen de hemel laten gaan, met een koude en eenzame regen; Mama glimlachte zei niet verdrietig kind; watching you vandaag oma's.
Tears in Heaven van Eric Clapton ~; Een lied potent genoeg om goed je die ogen wanneer gaan down memory lane.
Zou je mijn naam kennen; Als ik zag je in de hemel?; Zou het nog hetzelfde zijn; Als ik zag je in de hemel?
Er wordt vaak gezegd dat 'de slechtste manier om iemand mist is wanneer ze precies naast je en toch weet je dat je nooit kan laten'. De manier waarop het hart werkt is te ondoorzichtig voor de lineaire pad van de logica te rationaliseren. Dus probeer niet te hard om zulke emoties die logica tarten harnas. Net Verwen uw zintuigen met behulp van deze liedjes over vermiste iemand en laat de tijd te helen en te graven up oplossingen op eigen tempo.

No comments:

Post a Comment