Sunday 25 September 2011

Venster Tinting Prijzen

Vorige maand, toen ik mijn eerste auto gekocht, ik de wildste ideeën hadden over personaliseren en maakt het een exponent van mijn persoonlijkheid. Ik dacht van alles, van wilde graphics zwarte ramen te flashy kop en achterlichten. Toen ik ging vaststellen van de prijzen betrokken, mijn zeepbel uiteenspatte. Ik zou niet laten gaan hoor. Ik moest in ieder geval van die dingen die ik wilde. Vestigde ik voor de zwarte ramen, technisch bekend als venster verven.
Als mijn zoektocht begon, heb ik veel geleerd over wat venster verven is. Niet slechts een dunne polyesterfolie gebonden aan vensterglas intern, niet alleen het doet enorme esthetische waarde toevoegen aan de auto, het biedt een aantal veiligheids-factoren, zoals de bescherming tegen schadelijke UV-stralen en de beperking van warmte geabsorbeerd door het raam glas. Het houdt ook de ruit samen in een geval van breuk. Mijn grootste zorg was het mysterie is opgericht en de privacy die het verstrekt, maar kennis over de waardevolle voordelen van het venster verven, maakte de last de moeite waard. Ik was overweldigd door de ander venster kleuring prijzen heersen in de markt.
Kosten voor Window Tinting
Het raam verven prijzen variëren van een eenvoudige doe-het-zelf kit vanaf US $ 80 naar bijna US $ 400 in het geval van professionele installatie van een gereputeerde raam verven winkel. Bovendien zijn er films voor verschillende soorten voertuigen, variërend van een 2-deurs personenauto, een 4-deurs personenauto, een vrachtwagen, een minibus en een SUV. Niet alleen dat. Venster verven prijzen variëren ook afhankelijk van de variëteit van het voertuig-modellen. De kosten van het venster verven van een Volkswagen is anders dan een Hyundai.
Ook ander venster verven films staan ​​verschillende hoeveelheden licht tot het interieur, terwijl wat invloed donker de film eruit zal zien van de buitenkant in te voeren. Dit staat bekend als het zichtbare licht transmissie (VLT). Afhankelijk van het percentage dat is toegestaan, het type en de kwaliteit van de glasfolie is drastisch verschilt van een ander. Lees meer op auto onderdelen.
Wat ik reed was een 4 deurs personenwagen, waarvoor het raam verven kosten varieerden tussen de US $ 150-US $ 225, inclusief installatie en een jaar garantie. Bepaalde dealers bieden ook een levenslange garantie. Voor degenen die op zoek zijn naar informatie over vrachtwagens, het bereik begint bij US $ 170 gaan tot US $ 250, terwijl voor een SUV, het bereik ligt tussen US $ 170-US $ 250. Dit zijn de gemiddelde prijzen venster verven en kan als per uw behoeften veranderen.
Deze gerenommeerde tint winkels hadden hun hoge normen, maar ik had de mijne. Dus ik op zoek gegaan naar het internet voor de beste deals op het raam verven prijzen. Een vriend vertelde me dat ik kon bijna 30% -50% op te slaan, als ik kocht een doe-het-zelf (DIY) kit van het internet. Ik ben echter erg onhandig en de gedachte van het installeren van window kleursystemen film op mijn eigen leek een nachtmerrie. Luck probleemgebieden mij wederom, toen vond ik dat een vriend neef was een raam filminstallatie professionele en zou het werk te doen voor mij zonder extra kosten. Daar ging ik en kocht de kit die mij kost ongeveer US $ 80. Ik redde bijna 50% van de kosten.
Zoeken op internet was een goed idee, omdat veel van de extra kosten die voortvloeien van de aankoop van glasfolie, uit een winkel, werden geëlimineerd. Ik weet het, dat niet iedereen iemand die een raam verven filminstallatie professioneel, maar niet iedereen is zo onhandig als ik ben, hetzij kent. Ik ben er zeker van, de pre-cut glasfolie voor uw auto zou het werk veel eenvoudiger voor u maken. Trouwens, er zijn zelfs doe-het-tutorials beschikbaar via het Internet.
Ongeacht wat het eindresultaat is, wordt uw auto gaat vertegenwoordigen wie je bent, ongeacht van een professionele Window Tinting of een eenvoudige bouwpakket.

No comments:

Post a Comment