Sunday 11 September 2011

SMS-bericht Afkortingen

De andere dag toen ik in de klas, noteren enkele aantekeningen Ik realiseerde me dat ik automatisch begon te schrijven in SMS taal. Dit heeft me aan het denken over hoe we begonnen met het gebruik van deze SMS-bericht afkortingen. Misschien, het SMS-bericht afkortingen kwam in het spel want bij oudere telefoons de limiet van een SMS is 160 karakters. Dus, mensen begonnen met hun eigen afkortingen om het hele bericht te voltooien binnen de 160 tekens. Nu uiteraard met de vooruitgang in de technologie, hebben mobiele telefoons verhoogde limiet voor karakters in een bericht. Echter, heeft vandaag het gebruik van afkortingen voor sms geworden van een modetrend om tijd te besparen. Misschien is dat omdat vandaag's wereld alles is over snelkoppelingen gebruiken en het vinden snelle manieren van doen iets!
Terugkomend op het punt, er zijn oneindig veel gemeenschappelijke sms afkortingen gebruikt vandaag. Soms kan het moeilijk zijn om gelijke tred te houden met de nieuwe afkortingen en SMS-bericht symbolen die blijven opduiken alledaagse, zelfs als je heel tech-savvy. Met meer dan 82 miljoen mensen sms regelmatig, is het geen wonder dat er zo veel afkortingen. Ze worden niet alleen gebruikt in de teksten, maar ook IM e-mail, chatrooms etc. Dus gewoon voor de lol, waarom niet een SMS-bericht afkortingen lijst die kunnen helpen iedereen op te houden met de nieuwe.
Populaire Tekstbericht Afkortingen
AbbreviationMeaning; BBTBe morgen terug; BIBBoss is terug; CMCall mij; CYECheck uw e-mail; DIKUDo ik u weten?; F2FFace tot aangezicht; HBHurry terug; JFFJust voor mijn plezier; KOTCKiss op de wang; OMGOh mijn God!; OOTOOut van het kantoor; PSOSParents staan ​​over de schouder; PUThat stinkt!; SLAPSounds als een plan; TMBText me terug; UGTBKYou've got to be kidding; 411Information; AKAAlso Known As; ASAPAs spoedig mogelijk BRBBe Right Back; BTWBy de weg; FAQFrequently vraag; FYIFor uw informatie; GTGGot ga naar; ROTFLRolling op de vloer lachen; SPAMStupid Persoon advertentie; SWALKSealed met een liefdevolle kus; SWAKSealed Met Een kus; TTFNTa Ta voor nu; TTYLTalk To You later; SFETESmiling van oor tot oor; A3Anytime, Anywhere, Anyplace; AASAlive And glimlachende; AAYFAs Altijd, Uw vriend; ABT2About maakt; ADctd2uvAddicted To Love; AATKAlways At The Keyboard; ADNAny Dag Nu; ALlWanIsUAll I Wanna Is You; ALOLActually Laughing Hardop; AYSOSAre jij dom of Iets?; CUIMDSee je in mijn dromen; Cld9Cloud 9; CMCall Mij; CWOTComplete Waste Of Time; BEGBig gemene grijns; JKJust Kidding; JMOJust Mijn conclusie; JWJust Vraagt ​​u zich af; KITKeep In Touch; L8RLater; M $ ULkeCrZMiss You Crazy Like!; SITStay in contact; SOLSooner of later; xoxoHugs en kusjes; WIIFMWhat's In It For Me?; QLQuit lachen; WTGWay te gaan; YRYea, Rechts; YWYou're Welcome; AAMOIAs A Matter Of belang; AFAIUIAs zover ik het te begrijpen; AIUIAs I Understand It; BTDTBeen daar gedaan Dat; FWIWFor What It's de moeite waard; GTBOSGlad To Be Of Service ; AFAIKAs zover ik weet; INALI ben geen jurist; IMHOIn mijn bescheiden mening; IMOIn Mijn conclusie; IYSWIMIf You See What I Mean; Attached NSANo Strings; OTOHOn de andere kant; PMFJIPardon Me voor Jumping In; PMJIPardon Mijn Springen in; RFCRequest voor reacties; SOHFSense voor humor storing; TIAThanks In Advance; WRTWith respect to; WBWelcome terug; WYSIWYGWhat You See Is What You Get;
Dit waren slechts enkele van de SMS-bericht afkortingen. Er zijn oneindig veel anderen. Maar dit zijn de meest populaire en gemeenschappelijke sms afkortingen zal je in staat gebruik te worden of je sms-en, het gebruik ervan in instant messaging of chatten op het net. Als je weet dat al die zul je zeker niet het gevoel alsof je praat met iemand van een andere planeet! Nou, veel plezier met deze?

No comments:

Post a Comment