Sunday 11 December 2011

Cute Best Friend Quotes

Vrienden zijn voor altijd. De beste momenten van je leven wordt doorgebracht met vrienden en beruchtste geheugens zijn also geëtst met vrienden. Zij helpen u klim door de zwaarste tijden en verdubbel uw vreugden doordat een deel ervan. Ze weten precies wat ze moeten doen en wat te zeggen je op te vrolijken. Vrienden zijn de levensader, die door uw kant zijn via elke dik en dun. Read op de beste vriend gezegden.
Een beste vriend is iemand, die hoort u uit wat er ook gebeurt, die door met je stokken op de meest uitdagende tijd van uw leven, die u begeleidt en pakt u op als u struikelt of valt. Om te laten zien je beste vriend precies wat hij / zij jou betekent, hier zijn schattige beste vriend aanhalingstekens, zodat u ze op kaarten of laat ze op kleine geschenken. Lees verder om meer over vriendschap weet - betekenis van vriendschap.
Cute Best Friend Quotes
Als al mijn vrienden waren te springen van een brug, ik niet zou springen met hen, zou ik aan de onderkant om ze te vangen. ~ Anon
Als u een echte vriend heb je meer dan je te delen. ~ Thomas Fuller
Beloven dat je me niet vergeten, want als ik dacht dat je zou ik nooit zou verlaten. ~ Winnie de Poeh
Een echte vriend is iemand die weet dat er iets mis is, zelfs wanneer u de grootste glimlach op je gezicht te hebben. Anoniem
Ik houd mijn vrienden als vrekken doen hun schat, want van alle dingen toegekend us door wijsheid, geen groter of beter is dan vriendschap. ~ Pietro Aretino
De regen kan vallen harde buitenkant, maar je glimlach maakt het allemaal goed. Ik ben zo blij dat je mijn vriend bent. Ik weet dat onze vriendschap zal nooit eindigen. ~ Robert Alan
Lees meer over; Citaten over vriendschap en herinneringen; Funny Friendship Quotes; Cute Best Friend Citaten en Gezegden
U bent een van de beste dingen die ooit gebeurd met mij. Je bent mijn liefde en mijn beste vriend. En elke dag die voorbijgaat, lijkt het alsof ik iets nieuws over je liefde te ontdekken. Het is ongelooflijk voor mij hoe een persoon kan een dergelijk groot verschil in mijn leven. Je raakt mijn hart op een manier die ik nooit kende. Ik iets nieuws ontdekt over u aan de liefde. Het is ongelooflijk voor mij hoe een persoon kan een dergelijk groot verschil in mijn leven.
Veel mensen zullen lopen in en uit je leven, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken in je hart. ~ Elenor Roosevelt
Loop niet voor me, ik kan niet volgen; loop niet achter me, kan ik er niet toe leiden; lopen naast mij, en wees gewoon mijn vriend. ~ Albert Camus
Vrienden luisteren naar wat je zegt. Beste vrienden luisteren naar wat je niet zeggen. ~ Charllotte Donnelly
Mijn beste vriend misschien niet zo populair als Osama or Obama, maar hij of zij er zeker van is de meest populaire persoon in mijn leven. ~ Savio Dsilva
Beste vrienden zijn de mensen die zijn er om de tranen af ​​te vegen en je hand vasthouden terwijl iedereen gewoon staan ​​rond te vragen wat er gebeurd is? Anoniem
We zijn alle reizigers in de woestijn van deze wereld, en de beste die we kunnen vinden in onze reizen is een eerlijke vriend. ~ Robert Louis Stevenson
Lees meer over; Cute Friendship Quotes en berichten; Cute Vriendschap tekstberichten; Een beste vriend is wat die staat door u, verzorgt voor u en u begrijpt, als niemand anders dat doet. Deze vriendschap quotes zijn een manier van vertellen je vriend dat je het geluk om zo'n persoon in je leven. Laat deze schattige beste vriend offertes, op kaarten of tekst naar uw vriend, om hem te vertellen / haar dat hoeveel je waarde aan hechten, want vrienden zijn voor altijd!

No comments:

Post a Comment