Monday 26 December 2011

Vragen relatie

Er zijn veel dingen die je moet over een persoon te kennen voordat je betrokken bij een relatie. Dit is waar de relatie vragen komen in beeld. Vraagprijs relatie vragen aan uw partner te worden is een zeer duidelijk onderdeel van het opbouwen van een gezonde relatie. Ze vragen hulp bij het kennen van de persoon beter. Verder worden met deze relatie vragen zijn ook grote conversatie starters. De antwoorden op de relatie vragen zal u het temperament van de persoon en denken. Kennen van een persoon goed, voorafgaand aan het krijgen in een relatie, slaat de problemen niet alleen voor u, maar voor degenen om je heen. Hier is een lijst van goede relatie vragen voor uw hulp.
Goede Verbindingen Vragen; Wat was het eerste ding over me dat aansprak u? ; Als je kijkt naar een vrouw, wat is het eerste ding u opgevallen? ; Denk je dat het is ok om te merken een andere vrouw na je in een vaste relatie? Betekent dit veranderen als je getrouwd bent? ; Denkt u dat fysieke attributen belangrijker zijn voor onderhouden van een succesvolle relatie of denkt u dat vriendschap onderhoudt een relatie? ; Wat is het eerste ding dat opvalt wanneer je kijken naar een man? ; Als ik niet zo te zeggen, hoe weet je dat ik wil vrijen? , Zoals: Hoe vaak moet je geloven dat het normaal is om te willen vrijen? ; Hoe voel je je als ik kom in de badkamer wanneer u de faciliteiten gebruiken? ; Als je vriend was vreemdgegaan op hun echtgenoot, denk je dat je moet hun partner vertellen? ; Wat was je aan het denken over, vlak voordat je me kuste voor de eerste keer? ; Hoe oud was u toen u had je eerste kus? ; Hoe oud was je de eerste keer dat je seks gehad? ; Wie hielp u uitzoeken hoe om iemand te vragen op je eerste date?; Lees meer over: Verhouding vragen en antwoorden; Verbindingen vragen stellen Vóór het huwelijk; belangrijke relatie vragen, ben ik de persoon die ik wil zijn? ; Wil ik deze relatie gewoon omwille van te willen worden in een relatie, of wil ik in een relatie met deze persoon in het bijzonder? ; Denkt u we kunnen gemeenschappelijke belangen en stimulerende gesprek met deze persoon delen? , Ben ik fysiek aangetrokken tot deze persoon? ; Heb je respect voor mijn meningen en ideeën? ; Voelt u als jezelf rond dit mij, of heb je anders gedragen wanneer ik rond ben? ; Hebben we vergelijkbare religieuze / spirituele gezichtspunten, of hebben we op zijn minst compatibel ideeën over spiritualiteit? ; Denkt u we delen soortgelijke doelen in het leven en de verlangen om hen bereiken? ; Wat zijn individueel uw houding tegenover onderwijs en haar plaats in uw leven en als een gezin? ; Deelt u een verlangen voor kinderen? ; Wat is uw financiële situatie als u het huwelijk? ; Heb je respect voor elkaars behoefte aan een zekere eenzaamheid? ; Wat vind je van elkaar mogen verwachten in termen van verdeling van de huishoudelijke karweitjes, koken, onderhoud van de woning, enz.? ; Heeft u onvervuld voelen als je vrijen niet leidt tot elke keer een orgasme? ; Heeft u begrip en respect voor elkaars behoefte aan foreplay? , Wat zijn uw houding naar het gebruik van credit cards? ; Is vergeving een essentieel onderdeel van je relatie?; Lees meer over; Nieuwe Verbindingen - Vragen aan Ask; liefde relatie vragen; Deze vragen over relaties het grootste deel van de problemen die paren af ​​te rekenen krijgen, terwijl het aangaan van een zeer ernstige fase van hun relatie. Ik hoop, deze relatie vragen, u helpen bij krijgt een duidelijker beeld van een toekomstige samengevoegd, gevuld met geluk en liefde. Veel Succes!

No comments:

Post a Comment