Thursday 17 May 2012

Hoe kan ik Hem Pants

Wordt een jongen, was ik nooit geïntroduceerd aan het naaien en nooit echt vatte sympathie voor het tot voor kort bij de noodzaak eiste dat ik de draad en de naald. Dit kleine artikel over hoe zoom broek is een bijproduct van mijn experimenten in naaien, die ik de uitvoering begon enkele jaren geleden. Aanvankelijk was de gaande was zwaar, maar toen kreeg ik goed te doen. Blijf lezen om de eenvoud van zomen broek op uw eigen begrijpen.
Er komt een moment in het leven van een man wanneer hij moet beslissen om op zijn eigen. Dat omvat de volledige verantwoordelijkheid voor jezelf. Het doen van uw koken, te wassen, schoonmaken en naaien komt als een deel van die verantwoordelijkheid. Het is een geweldig gevoel om volledig onafhankelijk te in elk opzicht. Jongens hoeven niet te borduren leren, maar simpele naaitechnieken van pas komen. Het bespaart u geld en tijd. Oke, ik denk dat dat genoeg is van een discours over zelfredzaamheid. Laat het ons naar de kern van de zaak, die is, hoe zoom broek die te lang zijn voor jou.
Dingen die u moet Hem broek; Sommige mensen gebruiken weefsel tape om de zomen gedaan zonder stiksel te krijgen, maar ik zal je afraden als de tape lijm uiteindelijk verdwijnt. Ander dat, de enige manier kunt u de zoom broek zonder naaien is door te vragen iemand anders te naaien voor u of met behulp van een naaimachine als je er een hebt. De kans is groot dat je niet een machine en als je er een hebt, je bent clueless over het gebruik ervan. Het feit dat je dit artikel leest, betekent dat je niet enkele instantie is om de zomen voor u doen. Moraal van het verhaal is dat je niet kunt ontsnappen naaien, als u zoom je broek. Hier leg ik uit hoe zoom broek met de hand, op de ouderwetse manier.
Hier zijn de dingen die je wil om zoom je broek moet met de hand:, A heerser; paar rechte pennen of kleermaker krijt; Scharen; Onderwerp & Naald / Naaimachine (in het geval je er een hebt); Totale tijd nodig om af te trekken deze eenvoudige naaiproject zou een uur bij maximaal zijn.
Hoe te Broek By Hand Hem; Oke, dit is wat er is gebeurd met mij. Ik kocht een broek waarvan ik dacht dat het goed zou kijken, zonder te proberen ze uit. Verrassing, verrassing! Ik thuiskom en beseffen dat, hoewel, ze zijn een goede pasvorm, ze zijn te lang voor mijn benen! Dat is toen ik ontdekte hoe zoom broek. Voor degenen onder u die te laat kwamen, zomen is vouwen over en aan elkaar naaien. Hier Ik neem aan dat je wilt weten hoe zoom jurk broek.
Dit moet u waarschijnlijk doen: Ten eerste, ijzer de broek als die maakt zomen makkelijker. Onderzoekt de broek voor een eerdere zomen en in het geval u geen, te verwijderen met behulp van een naald. Haal uw apparatuur en houd het in gereedheid. Volgende proberen op de broek en draag ze samen met de schoenen die meestal zou gaan met hen. Vouw het einde van de broek naar binnen en kijken welke zoom dat u zich zou comfortabel. Mark de ideale hemline dat zou precies goed voor uw lengte. Maak een markering met krijt en pen de zoom. Je hoeft alleen maar om dit te doen voor een been.
Krijg de broek van en markeer de zoom duidelijker. Met behulp van een liniaal meet de lengte van de zoom en vouw een symmetrische zoom op het andere been van de broek. Strijk de zoom om duidelijk te maken. Vervolgens komt het gedeelte waar de schaar moet gaan tot actie. Je moet zeer zeker van dat u tevreden bent met de zoom die je hebt, want er is geen weg terug later, als je eenmaal knippen. Als u zeker weet, dan met behulp van een liniaal, markeert u de snijlijn van de meerdere broek stof, waardoor een marge van ongeveer 2 cm voor het zomen. Knip en knip de overtollige stof. Weer ijzer de broek op de nieuwe zomen lijn.
Laatste maar niet de minste, met de hand naai de zoom op zijn plaats met behulp van een blinde zoom steek. Een Blindzoomsteek zorgt ervoor dat de steken niet worden getoond op de buitenkant. Laat de naald en draad in actie. Zorg ervoor dat u de steken met nog afstanden in het geval u met de hand naaien naaien. De praktijk de blinde zomen op een ruwe stof voordat je de zoom van de jurk broek. Met dat zomen is gedaan. Nu ze zijn gesneden om de juiste maat, uw broek is klaar voor te dragen!
Lees meer over:; Hoe een Knoop; Hoe Naai Gordijnen; Naaimachines voor beginners; Op het einde, het is allemaal neer op een goede meting en naald goed werken. Dit soort van een baan vergt geduld en je bent niet van plan te dragen, tenzij u een doe-het-zelf een soort van een persoon. Hoop dat dit artikel heeft u een ruw idee van hoe zoom broek.

No comments:

Post a Comment