Tuesday 8 May 2012

Hoe maak je een gebroken hart te helen

Dus, hier is de deal. Na het schrijven van diverse artikelen over hoe mooi breken en hoe om een ​​pauze te overleven up, blijkt dat mijn lezers wat meer hulp over hoe een gebroken hart te helen nodig. Ik heb hen niet kwalijk, het is geen gemakkelijke taak. Emoties komen in de manier van oordelen en rebounds kan volledig dingen draai om de slechte manier, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus, hoe kun je gaan over het genezen van een gebroken hart (je eigen of iemand anders) zonder een hele lading chocolade en ijs.
Hoe maak je een gebroken hart te helen-denkt met uw hersenen; Emoties hebben een vermogen van meer dan rijden praktisch wanneer een relatie break-up plaatsvindt. Het is volledig natuurlijk. Echter, een heel belangrijk ding om te doen, wanneer iemand je hart gebroken, een onderzoek naar de hele relatie. Ik ben vraag je niet om jezelf de schuld voor het niet zien aankomen (geloof me!) Ik ben gewoon vragen u om achteraf op de relatie. U ziet nu een aantal fouten in de individuele en gebreken in de relatie. Terwijl ik vraag je niet om te beginnen haten die persoon en de planning van de uitvoering van een persoonlijke vendetta tegen hen te beginnen. Ik ben gewoon vragen je beter te voelen over de Opgeruimd staat netjes. Achteraf kunt u ook tegenkomen bepaalde factoren die kunnen zorgen dat u respect dat individu voor het nemen van de beslissing om uw hart te breken, want iets beters op de lange termijn. Je weet maar nooit, toch? Dus, ga zitten met een glas op het water (alleen) en net herziening van de hele relatie, zonder vooringenomenheid.
Hoe maak je een Gebroken Hart-Friends over de liefde Heal; In een relatie, per ongeluk, zijn we geneigd om onze vrienden te negeren. Niet omdat dat is wat we van plan zijn op het doen, maar omdat we weten dat zij zullen begrijpen dat wij willen meer tijd doorbrengen met de mensen die we liefhebben. Immers, vrienden te begrijpen, toch? Nu de relatie verbroken is, denk je, kan je vrienden echt helpen herstellen je gebroken hart. Tijd doorbrengen met hen. Dingen misschien een beetje anders. U mag niet dezelfde persoon die je was voordat het hart breken. Maar, zal je vrienden, je echte vrienden, accepteer je met de verandering en helpen kalmeren uw verstoorde ziel. Gaan winkelen, naar films en restaurants met je vrienden en maak er een punt om een ​​goede tijd te hebben. Als u overweldigd voelen met je emoties, je voor hen open en praat het uit. Langzaam maar zeker zal de glimlach begint het bereiken van uw ogen weer. Meer nog, je weet nooit dat u misschien liefde te vinden opnieuw!
Hoe kan ik een gebroken hart Love jezelf te genezen; Gelieve te begrijpen dat alleen maar omdat een persoon was al erg genoeg om je hart te breken, betekent niet dat je geen liefde verdienen. Een van mijn favoriete auteurs, (me) zei ooit: Er zal geen zilver randje zonder een donkere wolk zijn, noch zal er ooit een regenboog, zonder een periode van regen. Neem het hart te breken in uw pas. Ja, je hebt volkomen gelijk om meer tijd om nu mensen te vertrouwen nemen. Ja, ik ben het helemaal met je eens als je je voelt zoals het vermijden van relaties voor een tijdje. Maar ik zal voelen bonzen als je stopt te concentreren op jezelf. Gewoon omdat je een gebroken hart betekent niet dat je een kromgetrokken garderobe en een niet-geprepareerde persoonlijkheid. Als je goed kijkt, voel je je goed. Dus zorg ervoor dat je voor jezelf te nemen. Doorgaan met uw levensstijl, en laat je niet ziet de dupe worden van je gevoelens. In feite, ik stel voor dat je meer energie gestoken in ziet er goed uit nu. Immers, het voelt altijd leuk als je een paar hoofden bocht te maken, toch? Feed je ego, terwijl u kunt als het op zijn beurt, versterkt je zelfvertrouwen (op zulke momenten)! Check deze break-up aanhalingstekens, gewoon voor de lol!
How een gebroken Heart Ontluchtingsmiddelen Machine Heal; Veel mensen grote fout verhuur dat gevoel stay opgesloten zitten;. Big Mistake! Doen dat niet. Het is een bewezen feit dat de beperking van je emoties en het niet loslaten ze leidt tot een vermeerdering van de frustratie, alsmede verhoging van gifstoffen in het lichaam. Dus, als je geen vrienden die zal luisteren naar u en geven u de relatie break-up advies, of indien u niet wilt dat voortdurend dingen bespreken met hen, een therapeut te vinden. Hij zal luisteren, immers, je betaalt hem daarvoor. Maar onthoud altijd dat het dialoogvenster van de vakantie, in de films hebben we leading ladies en we hebben de beste vriend. U, kan ik vertellen, zijn een leading lady, maar om wat voor reden je te gedragen als de beste vriend. Dus, neem de leiding over je leven. Start jezelf uitdrukken. Een blog schrijven Als u niet wilt dat de exacte details van uw leven te publiceren, maken het discreet. Brengen van dat inspanning in waardoor het discrete, zal je ook helpen vent uit de frustratie. Just ervoor dat je vent, maak door te praten, schrijven, zingen, schilderen, of zelfs schreeuwen in je kussen, net vent it out!
Ik hoop dat dit artikel gaf je de inspiratie moet u de gumption dat uw leven moet krijgen! Let wel, beste lezer, de enige die controle heeft over uw hart, is JOU! Dus, na de tijdelijke wijziging van de handen die het had, is het tijd om controle te nemen en opnieuw de eigenaar! Het van jou is, verzorgen het! Dit is waar ik aftekenen! All the best!
PS: Luisteren naar droevige liefdesliedjes corny helpt mensen ook. Maar ik raden het graag van Celine Dior, Brian Adams en Cher. Mannen kunnen het moeilijk vinden om te doen in het bijzijn van anderen, dus zorg dat je het met je ramen en deuren gesloten te maken!

No comments:

Post a Comment