Tuesday 15 November 2011

Grappig E-mails aan Stuur

Een 6 jaar oude jongen vroeg zijn vader een keer, papa, waar heb ik al mijn informatie uit? De vader antwoordde hem. Nou zoon, ik denk dat je het van je moeder omdat ik nog steeds de mijne. Ik weet zeker dat dit je deed lachen. Dit was gewoon een van de grappen die u kunt gebruiken in de grappige e-mails te sturen naar je vrienden en collega's. Lees verder om wat meer weten.
Grappige e-mails te sturen naar vrienden, Het eerste wat je doet, als je eenmaal leest een grappige e-mail is, kunt u doen toekomen aan een aantal van uw vrienden. U kunt ook grappige sms'jes om ze te laten lachen als ze naar beneden bent. Hieronder zijn een aantal grappige e-mails naar je vrienden sturen.
Hi, John!
Vreemdelingen zijn gedaald naar de Aarde komen op zaterdag voor een missie naar alle sexy en goed uitziende mensen te ontvoeren. U gaat veilig te zijn, maar ik ben gewoon mailing die u om afscheid te nemen.
Groet, Henry.
Toen ik ging voor een oog check-up naar een arts, merkte ik zijn diploma aan de muur met zijn naam. Ik probeerde te herinneren waar ik had gehoord dat deze naam draagt ​​voor en realiseerde me dat ik een oogje had terug op een man met dezelfde naam manier op de middelbare school. Hij was lang en knap, maar toen ik de dokter was ik ervan overtuigd kan niet worden dezelfde man als hij was dik en de helft bald zag. Na mijn check-up Ik vroeg hem of hij aanwezig bij de City School en hij ja zei hij. Toen vroeg ik hem welk jaar studeerde hij af en zei hij, van 1972, maar waarom vraag je me dit? Riep ik uit, Je was in mijn klas! en dat hij zei: Oh! Echt? Welk onderwerp heb je leren?
Onze vriendschap betekent veel voor mij. , Ik zal huilen, als je huilen. , Ik zal lachen, als je lacht.; Als je springt uit het raam, zal ik weer lachen.
Vier katholieke mannen en een katholieke vrouw zaten in een restaurant.; De eerste katholieke man zei tot hen: Mijn zoon is een priester, toen hij een kamer binnenkomt, iedereen spreekt hem aan, Vader.; De tweede katholieke man zei: Mijn zoon is een bisschop. Als hij aangaat een kamer, mensen noemen hem, Uw genade.; De derde katholieke man zei: Mijn zoon is een kardinaal. Wanneer hij loopt een kamer, iedereen zegt Uwe Eminentie.; Dan is de vierde man staat op te zeggen, mijn zoon is de paus. Toen hij een kamer binnenkomt, adres mensen hem, zeggende: Uwe Heiligheid.; Ze verwacht dat de katholieke vrouw die was te luisteren naar hen om iets te zeggen, zodat ze naar haar keek.; De katholieke vrouw zei, ik heb een dochter die is slank, lang en heeft een geweldig lichaam. Als ze loopt een kamer binnen mensen zeggen, oh my God!
Grappige emails naar Collega's; Het is leuk om een ​​pauze te nemen van het werk en lees een aantal grappige e-mails of grappen die je collega heeft gestuurd. U kunt een goede lach, voordat je graaft jezelf terug op een hoop werk. Hieronder zijn een aantal grappige e-mails naar te sturen op het werk.
Twee meisjes wonen in Californië aan het chatten was, terwijl zij zaten op het strand. Een van hen vroeg de ander: Denkt u dat Florida is ver weg is of de maan? Het andere meisje draaide zich om en antwoordde: He, zie je Florida??
Een blonde werd gestopt door een verkeers politie vanwege te hard rijden. Toen hij haar vroeg om haar rijbewijs zei ze, ik hoop dat jullie kunnen je gedachten over wat te doen. Gisteren heb je nam mijn rijbewijs weg en vandaag bent u mij om te vragen?
Een meisje bezocht haar vriend die net had gekocht twee honden. Vroeg ze haar vriendin, wat hun namen waren. Antwoordde het meisje, Opex en Timex. Het eerste meisje vroeg zich af waarom de honden had zo'n rare namen. Haar vriendin antwoordde, want ze zijn waakhonden!
Veel plezier met het lezen van deze hilarische SMS-berichten en e-mail grappige vragenlijsten.
Handboek voor de werknemers; Ieder bedrijf zorgt ervoor dat de werknemers zich houden aan bepaalde regels en voorschriften. Dus hier is een interessante medewerker handleiding die je misschien interessant vindt. Dit kan een grote e-mail kunt u sturen naar al uw medewerkers.
Zieke Dagen: Een doktersverklaring bij ziekte aantonen, niet worden aanvaard. Als u geschikt zijn om een ​​arts te bezoeken, u fit bent om te komen voor werk.
Lunchpauzes: Thin medewerkers kunnen een pauze voor 30 minuten duren als ze meer moeten eten, en kan middelmatige grootte medewerkers nemen op slechts 15 minuten als ze hun lichaam houden en dikke mensen moet nemen op slechts 5 minuten als ze gewoon behoefte aan een drankje .
Verlaten om persoonlijke redenen: 104 dagen van het jaar worden toegewezen als persoonlijke verlof per werknemer als ze zijn zaterdag en zondag.
Sterfgeval te verlaten: Je kan het niet helpen als iemand sterft en dus je hoeft niet te missen werk. Als uw aanwezigheid is noodzakelijk bij de begrafenis, kunt u regelen tijdens de middaguren of in zeer belangrijke betrokkenheid van toepassing voor een uur te verlaten voordat de lunch op voorhand.
U kunt een opmerking hieronder die zegt, Bedankt voor de samenwerking, wensen u een prettige werkervaring.
Ik hoop dat je graag deze grappige e-mails te sturen naar je vrienden en collega's, zodat u een mooie lach eens hebben in een tijdje.

No comments:

Post a Comment