Monday 21 November 2011

Vader Dochter Quotes

Hoewel, voor een vader is er geen verschil tussen een dochter en een zoon, nog steeds bestaat er iets dat de relatie tussen een vader en zijn dochter heel bijzonder maakt. Zovele mannen en vrouwen hadden probeerde de essentie van deze relatie in woorden en resultaat gevangen was sommige zeer opmerkelijke vader dochter citaten en gezegden. Een vader weet dat zijn spiegelbeeld dat wil zeggen, de zoon of andere manier kan,, overleven in de harde wereld die bestaat op de andere kant van de deur. Vader, een mens en eenmaal een kind, kent via zijn persoonlijke ervaring, wat is wachten voor zijn zoon. Maar hij kan niet doorgronden en te begrijpen, een mens, hoe zijn dochtertje gaat naar tarief en de realiteit van het leven geconfronteerd. Dat maakt onzeker hem en dit gevoel overschaduwt zijn relatie met de dochter. Het maakt hem beschermend tegenover zijn dochter. Voor hem, ze groeit nooit op en is altijd de kleine meisje dat afhing van hem een ​​gebroken hand of een been van haar pop vast en vocht met haar broer te zitten op zijn geliefde schoot. De volgende zijn enkele vader dochter quotes die dag kan brighten voor jou.
Beroemde vader dochter Quotes
Een vader is iemand die; uw hand houdt op de beurs; zorgt ervoor dat je doet wat je moeder zegt; tegenhoudt je haar wanneer je ziek bent; borstels dat het haar wanneer het wordt verward, want moeder is te druk, laat je eet ijs ontbijt, maar alleen als moeder is weg, hij u loopt door het gangpad, en vertelt je everythings gonna be ok; - Anoniem
De vader van een dochter is niets anders dan een high-class gegijzeld. Een vader draait een steenachtige gelaat naar zijn zonen, hekelt hen, schudt zijn geweien, poten de grond, gesnuif, rent ze af in de kreupelhout, maar toen zijn dochter legt haar arm over zijn schouder en zegt, papa, ik moet u vragen iets, hij is een klont boter in een hete koekenpan.; - Garrison Keillor
Het is onmogelijk om heel de wereld en een vader dan.- Jean de La Fontaine
Ouders zijn vaak zo druk bezig met de fysieke grootbrengen van kinderen dat ze missen de heerlijkheid van het ouderschap, net als de grootsheid van de bomen wordt verloren wanneer harken bladeren.; - Marcelene Cox
Wees lief voor je vader, want toen gij nog jong waren, die hield je zo liefdevol als hij? Hij pakte de eerste accenten die daalde van uw tong, en trad in uw onschuldige vrolijkheid.- Margaret Courtney
Alle vaders zijn onzichtbaar overdag; overdag wordt geregeerd door moeders en vaders komen 's nachts. Duisternis thuis brengt vaders met hun echte, onuitsprekelijke macht. Er is meer vaders dan ontmoet het oog.; - Margaret Atwood, Cat's Eyes
De vader is altijd een Republikein in de richting van zijn zoon, en zijn moeder is altijd een democraat.; - Robert Frost
Mijn zoon en dochter mij vertellen waar ze op heel verschillende manieren. Ik weet waar mijn zoon is, want ik hoor hem. Ik weet waar mijn dochter is, want ze vertelt me.Anoniem
Een vader is altijd het maken van zijn baby in een kleine vrouw. En als ze een vrouw die hij draait haar weer terug. ; - Enid Bagnold
Kijken naar je dochter wordt opgehaald door haar datum voelt het overhandigen van een miljoen dollar Stradivarius op een gorilla.; - Jim Bishop
Hij opende de pot augurken als niemand anders kon. Hij was de enige in het huis die niet bang was om in de kelder door hemzelf. Hij sneed zichzelf scheren, maar niemand kuste haar of heb je er enthousiast over. Het was begrepen wanneer het regende, kreeg hij de auto en bracht het rond om de deur. Als iemand ziek was, ging hij op gevulde het recept krijgen. Hij nam veel foto's ... maar hij was nooit in hen.; - Erma Bombeck
Ik was gisterenavond laat gekef over de verkiezingen op CNN en tot vanmorgen vroeg hetzelfde te doen in de kleuterklas van mijn dochter klasse.; - Tucker Carlson
Er zijn een noodzakelijk kwaad. Geld is een belangrijke zaak in termen van die vrijheid in onze wereld. En nu Ik heb een dochter tot nadenken. Het is echt de eerste keer dat ik heb nagedacht over de toekomst en wat het zou kunnen zijn.; - Johnny Depp
Mijn vader stierf vele jaren geleden, nog en wanneer iets speciale overkomt mij, ik praat met hem stiekem niet echt wetend of hij hoort, maar het maakt me beter voelen de helft geloven.- Natasha Josefowitz; mensen zien Archie Bunker overal. In het bijzonder meisjes, slechte meisjes, rijk meisjes, alle soorten meisjes komen altijd naar me toe en vertelde me dat Archie is gewoon hun vader willen.- Carroll O'Connor
Een zoon is een zoon tot hij een vrouw, een dochter is een dochter voor de rest van haar leven.Onbekend
Het grootste geschenk ik ooit had Came van God, en ik noem hem Dad! Anoniem
Wees lief voor je vader, want toen gij nog jong waren, die hield je zo liefdevol als hij? Ving hij de eerste accenten die daalde van uw tong, en vervoegde in uw onschuldige vrolijkheid. - Margaret Courtney
Mijn lieve vader, mijn lieve vriend, de beste en wijste man die ik ooit kende, die leerde me veel lessen en liet mij vele dingen als we gingen samen langs het land door-manieren.; - Sarah Orne Jewett
Ze zeggen dat vanaf het moment dat hij de ogen legt op haar, een vader is dol op zijn dochter. Wie ze opgroeit te zijn, ze is altijd aan hem dat kleine meisje in staartjes. Ze doet hem voelen lijken op kerstmis. In ruil, maakt hij een geheim belofte niet te zien de onhandigheid van haar tienerjaren, de fouten ze maakt of de geheimen zij houdt. Anoniem
DAD, en toen ik werd geboren,, Je was er om mij te vangen als ik val, waar en wanneer.; Toen ik zei dat mijn eerste woorden,, Gij waren er voor mij,; om mij te leren het hele woordenboek indien nodig.; Toen ik mijn eerste stappen gezet,; Je was er om me aan te moedigen op.; Toen ik mijn eerste dag op school,, je was er om me te geven adviezen en me helpen met mijn huiswerk.; Ik nog havent afgewerkte school,; of liep het gangpad, of had mijn eerste kind., Maar ik weet dat je er voor mij door al deze tijden en nog veel meer, de goede en slechte.; Dus ik schreef dit om te zeggen 'I love you DAD!' ; - Louisa Mansfield
Funny Vader Dochter Quotes
Toen Charles eerst onze kind Mary zag, zei hij alle de juiste dingen voor een nieuwe vader. Hij keek op de arme kleine rode ding en flapte, 'Ze mooier dan de Brooklyn Bridge.'- Helen Hayes
Elke idioot kan een Vader, maar het duurt een echte man te zijn papa! ; - Philip Whitmore Snr
Menig man wenst hij sterk genoeg waren naar een telefoonboekprogramma in half-vooral scheuren als hij een tienerdochter.; - Guy Lombardo
Het ding te onthouden over vaders is, ze mannen. Een meisje moet het in gedachten houden: ze zijn draak - asielzoekers, gebogen over de onwaarschijnlijke reddingen. Scratch elke vader, je iemand vinden Chock - vol wroeging en romantische verschrikkingen, geloven verandering is een bedreiging - als uw eerste schoenen met hakken aan, zoals je eerste fiets die ik nam deze maanden de tijd om te krijgen. - Phyllis McGinley
Het is bewonderenswaardig voor een man om zijn zoon visserijactiviteit, maar er is een speciale plaats in hemel voor het vader die neemt zijn dochter winkelen.; - John Sinor
Een dochter is een schat - en een oorzaak van slapeloosheid.; - Ben Sirach
Een vader is meer dan honderd Schoolmeesters. ; - George Herbert, Outlandish Spreuken, 1640
Het doodt u zien ze opgroeien. Maar ik denk dat het zou je vermoorden sneller als ze dat niet deden. ; - Barbara Kingsolver, Animal Dreams
vormend de luier in de positie van de diamant met u slagbeurt. Vouw tweede honk omlaag naar home en stel de baby op heuvel de pitcher's. Zet het eerste honk en de derde samen, brengen de thuisplaat elkaar en speld de drie. Natuurlijk, in geval van regen, je moet bellen het spel en helemaal opnieuw beginnen. ; - Jimmy Piersal, over hoe luier van een baby, 1968
Vaders, zoals moeders, worden niet geboren. Mannen uit te groeien tot vaders en vaderschap is een zeer belangrijke fase in hun ontwikkeling.; - David Gottesman
Ik heb nooit een material girl. Mijn vader zei altijd tegen me nooit om iets dat niet kan liefhebben je terug liefde.; - Imelda Marcos
You vaders zult begrijpen. Je hebt een meisje. Ze kijkt naar je. Je haar orakel. Je haar held. En vervolgens op de dag komt als ze haar eerste permanente golf krijgt en gaat naar haar eerste echte partij, en vanaf die dag, je bent in constante staat van paniek.; Fathers Dag Quote by: Stanley T. Banken in de film 'Vader van de Bride'
Als een kind wordt geboren, is een vader geboren. Een moeder is geboren, natuurlijk ook, maar in ieder geval voor haar is het een geleidelijk proces. Lichaam en ziel, ze heeft negen maanden tot wennen aan wat er gebeurt. Ze wordt wat er gebeurt. Maar voor zelfs de beste voorbereide vader, gebeurt allemaal tegelijk. On de andere kant van een plaat-glazen venster, is een verpleegster bedrijf iets op ongeveer de grootte van een brood voor hem te zien voor de eerste keer. ; Fathers Dag Quote by: Frederick Buechner, 'Fluiten in het Dark'
Inspirerende Vader Dochter Quotes
Ik kan niet denken van elke noodzakelijke in de kinderjaren zo sterk als de noodzaak beschermingsbehoefte een vader.
- Sigmund Freud
Een dochter kan ontgroeien je schoot, maar ze zal nooit ontgroeien je hart. ; - Auteur Unknown
Gevoelens van waarde kan alleen gedijen in een sfeer waar individuele verschillen worden gewaardeerd, vergissingen worden getolereerd communicatie open is, en regels zijn flexibel - het soort sfeer die wordt gevonden in een koesterende familie.; - Virginia Satir
Zeker is het dat er geen soort genegenheid zodat zuiver engelachtige als van een vader aan een dochter. In liefde naar onze vrouwen is er verlangen; aan onze zonen, ambitie, maar om onze dochters er iets is dat er geen woorden uit te drukken.; - Joseph Addison
Cultiveren uw eigen capaciteiten, uw eigen stijl. Geniet van de leden van uw familie voor wie ze zijn, hoewel hun Outlook of stijl mag mijl verschillen van de uwe. Konijnen niet vliegen. Adelaars niet zwemmen. Eenden kijken grappig probeert te beklimmen. Eekhoorns niet hebben veren. Stoppen vergelijken. Er is genoeg ruimte in het bos, -. Chuck Swindoll
Een dochter is een dag glansmiddel en een hart warmer.- Auteur onbekend; Een dochter is een geschenk van de liefde.- Auteur onbekend; Een dochter is een klein meisje dat opgroeit tot een vriend.- Auteur onbekend; Wat ik wilde het meest voor mijn dochter was dat ze in staat zijn om vertrouwen zweven in haar eigen hemel, wat dat ook moge zijn.; - Helen Claes
Niemand van u ooit kan genoeg zijn er trots op dat het kind van een dergelijke vader die niet zijn gelijke in deze wereld - zo groot, zo goed, zo foutloos. Proberen, u allen, te volgen in zijn voetsporen te treden en wees niet ontmoedigd, want om echt in alles zoals hij niemand van u, ik ben er zeker van, ooit zal zijn. daarom proberen, om zoals hij in sommige punten, en je hebt verworven een geweldige deal. - Koningin Victoria van Engeland
Lees meer op:; Inspirational Mother Daughter Gedichten; Funny Quotes en Gezegden; Beroemde Quotes; Quotes aan Live door; Inspirational Citaten; Er wordt gezegd dat een vader is streng met zijn zoon en nauwelijks tolereert zijn fouten en tekortkoming. Kan echter zijn dochter wegkomen met een moord. Nou, het is niets om over spijt. Het gebeurt in elk huishouden, in elk land en op elk continent en meest waarschijnlijk op elke aarde aanwezig is in deze en alle andere universa. Een vader dochter relatie is te uniek worden gevoeld en uitgedrukt in enige andere wijze. Het is een groot verlies die we niet kunnen lezen of weten over de schattige vader dochter citaten van deze verre oorden. Ik ben echter ervoor dat deze niet zou worden te verschillend van de vader dochter citeert hierboven gepresenteerde, waarvan ik hoop bevredigend zijn.

No comments:

Post a Comment