Thursday 3 November 2011

Liedjes over vriendschap

Vriendschap is een van de meest voorkomende dingen in het leven en zo veel muzikanten hebben gecomponeerde liederen over vriendschap. Dus bent u op zoek naar liedjes te zingen met je beste vriend op vriendschap dag of op de bal? Hier zijn een aantal goede nummers over vriendschap, die zal je nostalgische met oude herinneringen.
Popular Songs over vriendschap
I'll Be There for You ~ The Rembrandts
Ik zal er zijn voor u, en wanneer de regen begint te storten om,, ik zal er voor je zijn,; Zoals ik ben er geweest,, ik zal er voor je zijn,; 'Omdat je er bent ook voor mij ...
Wat een betere song om te beginnen met deze lijst van liedjes over vriendschap dan deze gebruikt door vrienden, de tv-show, dat is! Dit lied werd geschreven door de schrijvers en producenten van de genoemde tv-show, Marta Kauffman en David Crane. Het lied werd uitgevoerd door de Rembrandts en werd als single uitgebracht in 1995. Er wordt gesproken over hoe een vriend belooft te worden met een andere door de goede en slechte tijden.
Met een beetje hulp van mijn vrienden ~ The Beatles
Oh ik krijgen door met een beetje hulp van mijn vrienden; Mmm, ik geraak er met een beetje hulp van mijn vrienden; Mmm, ik ga proberen met een beetje hulp van mijn vrienden ...
De Beatles schreef dit lied uit de oogpunt van one 'Billy Shears' waarvan bekend is worden de alias van hun drummer Ringo Starr. Het nummer is van het album Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, vrijgegeven in 1967 en beschrijft een conversatie tussen een bedroefd Billy Shears en zijn vrienden.
Lean on Me ~ Bill Withers
Lean On Me, wanneer u niet sterke bent,; En ik kom je vriend,; ik zal je helpen oefenen,; Want het zal niet lang,; 'Til I'm gonna nodig,; Somebody to leunen op ...
Het populaire lied 'Lean on Me' werd gecomponeerd door blues artiste Bill Withers. Het nummer is van het album 'Still Bill', uitgebracht in 1972. Dit lied, zoals 'I'll Be There for You' vertelt over een vriend vertelt een ander dat, indien de voormalige ooit moet elke vorm van hulp of ondersteuning, dan zou de laatste meer dan gelukkig te leveren.
Ben ~ Michael Jackson
Ben, hebben de twee van ons kijk niet meer,, We hebben allebei vonden wat we zochten,; Met een vriend om mijn eigen, bel, ik zal nooit alleen zijn ...
Het nummer werd geschreven Don 'Ben' Black en Walter Scharf. Ze had aanvankelijk besloten om het lied te bieden aan Donny Osmond, maar eindigde met de vraag de jongen die was geworden de 'King of Pop', Michael Jackson, om in plaats daarvan voeren it. 'Ben' werd uitgebracht in 1972, in het album met dezelfde naam. In het lied, Michael Jackson zingt in 'Ben' over hun vriendschap.
Altijd op alle ~ The Beatles
Als de zon is uitgewerkt, en ik zal proberen te maken schijnen, en er is niets dat ik niet zal doen,; Als je een schouder om te huilen op,, ik hoop dat het de mijne zijn,; vanavond Bel me, en ik kom naar je toe ...
Dit lied is een van mijn all time favorieten. 'Anytime bij All' is van het album 'A Hard Day's Night' die werd uitgebracht in het jaar, 1964. Het nummer werd mede geschreven door John Lennon en Paul McCartney. Het lied is ongeveer een vriend die zegt dat je hem kan bellen 'te allen tijde op alle "en dat" hij zal er'.
Crash and Burn ~ Savage Garden
Laat mij degene die je belt,, Als je springt Ik zal je val te breken,; je een lift omhoog en wegvliegen met u in de nacht,; Als u uiteen te vallen,, ik kan een gebroken hart te repareren,, Als je moet dan crash Crash And Burn,; Je bent niet alleen ...
'Crash and Burn' is geschreven en uitgevoerd door Aussie popgroep Savage Garden en functies op 'Bevestiging' hun tweede album dat in 2000 werd uitgebracht. Het lied alsook het album (die ook nog een andere blockbuster nummer 'I Knew I Loved You', waren diagram toppers. De song ander klassiek lied over vriendschap.
We gebruikten te bekijken ~ The Dandy Warhols
Een lange tijd geleden, gebruikten we vrienden worden,, maar ik heb niet gedacht van jou laatste tijd op alle,, Als ooit weer, een groet stuur ik u,, korte en zoete is alles wat ik wil ...
Natuurlijk niet alle liedjes over vriendschap zijn blij ones! Dit ene praat over een gebroken vriendschap vanwege een vechten of gewoon niet aldaar bijeengekomen in een lange tijd. 'Wij gebruikt om vrienden Be' werd geschreven en uitgevoerd door de Dandy Warhols en uitgebracht in 2003 in het album met dezelfde naam, maar het kreeg meer populariteit nadat het werd gebruikt als een themalied voor de tv-show 'Veronica Mars'. Het is een persoonlijke favoriete liedje.
Check out enkele meer nummers in:; Greatest Songs of All Time; Nummers over Ontbrekende Iemand; Dus deze waren enkele van de beste songs over vriendschap. U kunt genieten luisteren naar deze songs met uw vrienden (behalve de laatste natuurlijk)!

1 comment:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
     voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.
    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...
    1) hou van spellen om spellen te winnen
    2) Reset Lost Love Spells
    3) Echtscheidingen
    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot
    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven
    6) Break-up spreuken
    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks
    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring
    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)
    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    ReplyDelete