Wednesday 23 November 2011

Inspirational Life Quotes

Wat is inspiratie en waar kunnen we zoeken het? Dit is iets wat ieder hart vraagt ​​en verlangt. In feite, is er geen ware of vaste definitie van inspiratie - een abstract begrip, iets die alleen kan worden gepersonifieerd door de persoon die is staat om het bereiken. Een blinde persoon verlangen om de licht van de zon streven, ondanks wetende dat zijn ogen niet de kracht om doen, kan worden beschouwd als inspiratie hebben. Als je verdrinkt in het midden van ijskoude water en nog steeds beweeg je ledematen te maken naar de dichtstbijzijnde kust, is het je inspiratie voor jezelf. Een jonge adelaar wanneer probeert te maken zijn eerste vlucht heeft een prikkelende angst raken de grond, maar toch, het andere manier Musters up de moed zijn vleugels in de lucht. Deze moed bekend is als inspiratiebron. Zodat, u kunt zien, inspiratie bijna alles in het leven van mens en zelfs dieren en het concept dat het beren omvat is zo diep als een oceaan; grenzeloos en ontrafeld. Hier is een lijst van inspirerende leven citaten die je kunnen helpen krijgen van, geven u dat troostende hand in tijden van wanhoop en zwakte.
Beroemde Inspirerende citaten over het leven
Deze inspirerende citaten hebben hun oorsprong in de hoofden van enkele van de genie en de prachtige persoonlijkheden van de wereld. Sommige zijn dichters, sommige wetenschappers en sommige zijn grote heersers, terwijl sommige zijn gewone mannen. Dus hier is een lijst van enkele geselecteerde en populairste inspirerende citaten over het leven.
Als je hebt opgebouwd kastelen in de lucht, nodig je werk niet verloren gaan, dat is waar ze zou moeten zijn. Nu zetten stichtingen onder hen. - Henry David Thoreau
Vinden wat u zoeken in de weg van leven, de beste spreekwoord van alle is dat wat zegt: Verlaat geen steen unturned. - Edward Bulwer Lytton
De ultieme maatregel van een persoon niet waar ze staan ​​in momenten van comfort en gemak, maar waar de stand in tijden van uitdaging en controverse. - Martin Luther King, Jr
De onderzochte leven is niet waard geleefd. - Socrates
De wereld heeft de gewoonte maken ruimte voor de man wiens woorden en daden tonen dat hij weet waar hij gaat. - Napoleon Hill
Als je zou iets creëren, moet u iets. - Johann Wolfgang von Goethe
De meer problemen men tegenkomt, binnen en buiten, des te groter en de hogere in inspiratie zijn leven zal zijn. - Horace Bushnell
Het leven heeft geen gladde weg voor ieder van ons, en in de bracing sfeer van een hoge doelstelling van de zeer ruwheid stimuleert de klimmer regelmatiger stappen, tot de legende, over steile wegen naar de sterren, vervult zelf. - WK Doane
Gelukkig zijn zij die dromen dromen en zijn klaar om de prijs te betalen om ze te laten uitkomen. - Leon J. sueñes
Als het geloof in onszelf hadden uitgebreider aangeleerd en ingeoefend, I; ben ervan overtuigd dat een zeer groot deel van het kwaad en ellende die we hebben zou doen; zijn verdwenen. - Swami Vivekananda
Voor meer informatie over inspirerende citaten en gezegden, check out de artikelen:; Goede Inspirational Citaten; Inspirational Citaten voor moeilijke tijden; Funny Inspirational Quotes
Humor is het kruid van het leven. Het is net als de lont in de kaars van het bestaan. Er is humor en een reden om te glimlachen in alles om ons heen. Wat nodig is een gelukkig hart te vinden. Humor is op zichzelf een bron van inspiratie die kan maken, zelfs de ogen vol tranen glimlach met een klein druppeltje van vreugde ...
Zelfs als u op het juiste spoor, krijgt u overreden als je gewoon zitten. - Will Rogers
Als u niet weet hoe te sterven, maak je geen zorgen; de natuur zal u vertellen wat te doen op de plek, volledig en adequaat. Ze zal doen deze job perfect voor u; niet moeite uw hoofd erover. - Montaigne
De kortste afstand tussen twee punten is onder constructie. - Noelia Alito
We niet stoppen vanwege we groeien oude; We groeien oude omdat we stoppen spelen. - George Bernard Shaw
Als u niet wonen leven op de rand, dan bent u toegang tot teveel ruimte. - Anoniem
Als u voelt lage en gebroken denken deze wereld heeft niets voor u, dan opstaan ​​en pat jezelf zeggen, 'Jongen je versloeg een miljoen van jouw soort en won de race!' - Anoniem
Het moment dat je genoegen met minder dan je verdient, krijg je nog minder dan je geregeld voor. - Maureen Dowd
Voor elke minuut je boos bent, verlies je 60 seconden geluk. - Ralph Waldo Emerson
Hoe harder val je, hoe hoger je stuiteren. - Anoniem
Geef me een voorraad klerk met een doel en ik geef je een man die geschiedenis maken. Geef me een man met geen doelen en ik geef je een voorraad klerk. - JC Penney
Meer op:; Inspirational Movie Quotes; Inspirational Nieuwjaar Quotes; Funny Inspirational Citaten; Inspirational bijbel Citaten
Wanneer we praten over inspiratie, we kunnen niet voorbijgaan aan de uitspraken op de Heilige Bijbel. De Bijbel zelf is een vrij stromende rivier van inspiratie. Het toont manier om de verloren en behoeftige met de Heilige lichtval op IT en verdrijft alle duisternis met haar reflectie.
En Jezus zeide tot hen: ... , Indien gij geloof als een mosterdzaadje heeft, zult gij zeggen tot deze berg, verwijderen dus plaats younder, en het zal verwijderen, en niets zal u onmogelijk zijn. - Romeinen 1:17
Wees sterk en moedig. Wees niet bang of doodsbang vanwege hen, want de HERE uw God gaat met u; hij zal je nooit verlaten noch steek laten. - Deuteronomium 31:6
Opstaan; deze zaak ligt in jouw handen. Wij ondersteunen u, dus neem moed en doen. - Ezra 10:04
Onmiddellijk sprak hij hen en zei, Take moed! Het is I. Don 't bang. Toen klom hij in de boot met hen, en de wind ging liggen. Ze volledig werden verbaasd. - Mark 6:51
De HEERE is mijn herder, mij zal willen dat niet. Hij maakt mij neerliggen in grazige weiden: hij voert mij aan rustige wateren. Hij verkwikt mijn ziel: hij leidt mij in de paden der gerechtigheid om Zijns Naams's. Ja, hoewel ik wandeling door de vallei van de schaduw van dood, zal ik vrees geen kwaad: want Gij zijt met mij; uw stok en uw staf vertroosten mij. Gij richt een tabel vóór mij in de aanwezigheid van mine vijanden: Gij zalft mijn hoofd met olie; mijn beker runneth over. Ja, heil en goedertierenheid zullen mij volgen al de dagen van mijn leven: en ik zal wonen in het huis van de HERE voor immer. - Psalm 23
HEER, u hebt toegewezen me mijn deel en mijn cup, je hebt gemaakt mijn lot te beveiligen. De grenslijnen zijn gedaald voor mij in aangename plaatsen; voorzeker Ik heb een verrukkelijke erfenis. Ik zal den HEERE loven, die adviseert mij zelfs 's nachts mijn hart draagt ​​me. Ik hebt ingesteld de HEERE altijd vóór mij. Omdat hij aan mijn rechterhand, zal ik niet worden geschud. - Psalm 16:5-8
Toon mij uw wegen, o Heer, leer mij uw paden; mij in uw waarheid gids en leer mij, want u bent God, mijn Heiland, en mijn hoop is in u de hele dag lang. Herinner, HEERE, uw grote genade en liefde, want zij zijn van ouds. Gedenk niet de zonden van mijn jeugd en mijn opstandige manieren, afhankelijk van uw liefde herinner me, want jij bent goed, HEER. - Psalm 25:4-7
De HEERE is mijn sterkte en mijn schild; mijn hart trusts in hem, en ik ben geholpen. Mijn hart springt van vreugde en ik zal aan hem te danken in het lied. De HEERE is de kracht van zijn volk, een fort van de redding voor zijn gezalfde. Bespaar uw volk en zegen uw erfdeel; zal hun herder en draag ze altijd. - Psalm 28:7-9
Lof voor de naam van God voor altijd en eeuwig; wijsheid en kracht zijn zijn. Hij verandert tijden en seizoenen, hij zet koningen en deposes hen. Hij geeft den wijzen wijsheid en kennis aan de veeleisende. Hij openbaart diepe en verborgen dingen; hij weet wat ligt in duisternis en licht woont met hem. - Daniel 2:20-22
Vertrouwen in de HEERE met uw ganse hart en niet lean op uw eigen begrip; in al uw wegen Ken Hem, en Hij zal uw paden recht maken. - Spreuken 3:5-6
Deze paar inspirerende leven citaten zijn gecompileerd en geselecteerd zodat u misschien uw verloren kracht en moed vinden als u lezen via hen en begrijpen wat ze proberen te onthullen. Dergelijke citaten mogen niet bouwen een boot van inspiratie in uw harten, maar ze kunnen zeker meenemen op de wind die het zeil van de boot van uw moed die je al hebt kunt rechtstreeks!

No comments:

Post a Comment